Podsumowania i prezentacje z semKRK #9 BIG

Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec
Archiwum 06.2018
 
Podsumowania i prezentacje z semKRK #9 BIG

Podsumowanie
semKRK #9 BIG

30 maja 2018 roku w Starej Zajezdni na krakowskim Kazimierzu odbyło się największe dotychczas barcampowe spotkanie z cyklu semKRK.

Około 480 uczestników zgromadziło się, by wysłuchać 14 inspirujących prelekcji z tematyki SEM.Wręczyliśmy również semKRK awards za najlepsze case study z kampanii AdWords lub SEO. Barcampowa atmosfera sprzyjała relaksowi z kuflem dobrego piwa podczas oglądania prezentacji i kuluarowych rozmów na tematy SEM i nie tylko 😉

Dziewiąta edycja semKRK cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem wśród uczestników. Niesamowicie cieszymy się, że impreza spotkała się z tak dobrym odbiorem! Dzięki temu mamy jeszcze większą motywację, by ciągle ulepszać nasz cykl spotkań semKRK.

Dziękujemy wszystkim obecnym osobom za przybycie na tegoroczną edycję semKRK #BIG. Tymczasem, zachęcam Was do zapoznania się z relacjami naszych uczestników:

Polecam także artykuły dotyczące prezentacji naszych prelegentów na semKRK oraz nagrania z całych prelekcji, a także case studies zgłoszonych do semKRK Awards:
(lista będzie stopniowo uzupełniana)

Damian Sałkowski – SENUTO

Case study SENUTO: Topical Authority – Damian Sałkowski

Robert Niechciał – ignition.co

SEO Sandbox – Robert Niechciał

Cezary Glijer – K2 Media

Karol Dziedzic

Sam Marsden – DeepCrawl.com

Michał Barczyk – X-Kom

Tomasz Sobiesiak

Artur Pajkert – Hekko.pl

Paweł Gontarek – Fabryka Marketingu

Materiały od Agaty Pilacińskiej-Jakubowskiej

Pajączkowy raport atrybucji:

Link

Szablon raportu MCF w Arkuszach Google:

Link do dokumentacji & Link do arkusza Agaty Pilacińskiej-Jakubowskiej

Dziękujemy prelegentom za wyjątkową porcję wiedzy podczas tej najdłuższej dotychczas edycji semKRK! Zapraszamy do udziału także w kolejnych edycjach tego wydarzenia, na których zapewniamy równie świetny klimat 😉

Krzysztof Marzec
CEO DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star, Trener SEO, Google Ads & Analytics Sędzia European Search Awards. Autor szkoleń i artykułów oraz trzech książek z tej tematyki, wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (13 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewijanie do góry