Podsumowania i prezentacje z semKRK #9 BIG

Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec
Archiwum 06.2018
Podsumowanie 9. edycji spotkania SEM semKRK #9 BIG

Podsumowanie


semKRK #9 BIG

30 maja 2018 roku w Starej Zajezdni na krakowskim Kazimierzu odbyło się największe dotychczas barcampowe spotkanie z cyklu semKRK.

Około 480 uczestników zgromadziło się, by wysłuchać 14 inspirujących prelekcji z tematyki SEM.Wręczyliśmy również semKRK awards za najlepsze case study z kampanii AdWords lub SEO. Barcampowa atmosfera sprzyjała relaksowi z kuflem dobrego piwa podczas oglądania prezentacji i kuluarowych rozmów na tematy SEM i nie tylko 😉

Dziewiąta edycja semKRK cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem wśród uczestników. Niesamowicie cieszymy się, że impreza spotkała się z tak dobrym odbiorem! Dzięki temu mamy jeszcze większą motywację, by ciągle ulepszać nasz cykl spotkań semKRK.

Dziękujemy wszystkim obecnym osobom za przybycie na tegoroczną edycję semKRK #BIG. Tymczasem, zachęcam Was do zapoznania się z relacjami naszych uczestników:

Polecam także artykuły dotyczące prezentacji naszych prelegentów na semKRK oraz nagrania z całych prelekcji, a także case studies zgłoszonych do semKRK Awards:
(lista będzie stopniowo uzupełniana)

Damian Sałkowski – SENUTO

Case study SENUTO: Topical Authority – Damian Sałkowski

Robert Niechciał – ignition.co

SEO Sandbox – Robert Niechciał

Cezary Glijer – K2 Media

Karol Dziedzic

Sam Marsden – DeepCrawl.com

Michał Barczyk – X-Kom

Tomasz Sobiesiak

Artur Pajkert – Hekko.pl

Paweł Gontarek – Fabryka Marketingu

Materiały od Agaty Pilacińskiej-Jakubowskiej

Pajączkowy raport atrybucji:

Link

Szablon raportu MCF w Arkuszach Google:

Link do dokumentacji & Link do arkusza Agaty Pilacińskiej-Jakubowskiej

Dziękujemy prelegentom za wyjątkową porcję wiedzy podczas tej najdłuższej dotychczas edycji semKRK! Zapraszamy do udziału także w kolejnych edycjach tego wydarzenia, na których zapewniamy równie świetny klimat 😉

Krzysztof Marzec
CEO, Co-Founder. Specjalista SEM, Certyfikowany Trener AdWords oraz Certyfikowany Specjalista AdWords i Analytics. Przygodę z SEO zaczął w 2005 roku. Kieruje DevaGroup, stworzył i był wieloletnim szefem działu SEO Interia.pl. Prowadzi szkolenia i wykłady m.in. w Akademii Google Partners czy na Uniwersytecie Jagiellońskim. W wolnych chwilach.. moment, mam 3-kę małych dzieci, nie mam wolnych chwil. Czemu piszę tę notkę w 3ciej osobie? Ktoś to w ogóle czyta?...

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (13 głosów, średnia: 4,69 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991