30 maja 2018 roku w Starej Zajezdni na krakowskim Kazimierzu odbyło się największe dotychczas barcampowe spotkanie z cyklu semKRK.
Około 480 uczestników zgromadziło się, by wysłuchać 14 inspirujących prelekcji z tematyki SEM.Wręczyliśmy również semKRK awards za najlepsze case study z kampanii AdWords lub SEO. Barcampowa atmosfera sprzyjała relaksowi z kuflem dobrego piwa podczas oglądania prezentacji i kuluarowych rozmów na tematy SEM i nie tylko 😉
Dziewiąta edycja semKRK cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem wśród uczestników. Niesamowicie cieszymy się, że impreza spotkała się z tak dobrym odbiorem! Dzięki temu mamy jeszcze większą motywację, by ciągle ulepszać nasz cykl spotkań semKRK.
Dziękujemy wszystkim obecnym osobom za przybycie na tegoroczną edycję semKRK #BIG. Tymczasem, zachęcam Was do zapoznania się z relacjami naszych uczestników:
- Relacja z Hekko.pl
- Relacja z MarketingiBiznes.pl
- Relacja z ROIexperts.pl
- Relacja z KEI.pl
- Relacja z Mayko.pl
- Relacja z MarketingDlaLudzi.pl
- Relacja z Artixen.net
Polecam także artykuły dotyczące prezentacji naszych prelegentów na semKRK oraz nagrania z całych prelekcji, a także case studies zgłoszonych do semKRK Awards:
(lista będzie stopniowo uzupełniana)
Damian Sałkowski – SENUTO
Case study SENUTO: Topical Authority – Damian Sałkowski
Robert Niechciał – ignition.co
SEO Sandbox – Robert Niechciał
Cezary Glijer – K2 Media
Karol Dziedzic
Sam Marsden – DeepCrawl.com
Michał Barczyk – X-Kom
Tomasz Sobiesiak
Artur Pajkert – Hekko.pl
Paweł Gontarek – Fabryka Marketingu
Materiały od Agaty Pilacińskiej-Jakubowskiej
Pajączkowy raport atrybucji:
Szablon raportu MCF w Arkuszach Google:
Link do dokumentacji & Link do arkusza Agaty Pilacińskiej-Jakubowskiej
Dziękujemy prelegentom za wyjątkową porcję wiedzy podczas tej najdłuższej dotychczas edycji semKRK! Zapraszamy do udziału także w kolejnych edycjach tego wydarzenia, na których zapewniamy równie świetny klimat 😉