Podsumowania i prezentacje z semKRK #9 BIG

Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec
Archiwum 06.2018
 
Podsumowania i prezentacje z semKRK #9 BIG

Podsumowanie
semKRK #9 BIG

30 maja 2018 roku w Starej Zajezdni na krakowskim Kazimierzu odbyło się największe dotychczas barcampowe spotkanie z cyklu semKRK.

Około 480 uczestników zgromadziło się, by wysłuchać 14 inspirujących prelekcji z tematyki SEM.Wręczyliśmy również semKRK awards za najlepsze case study z kampanii AdWords lub SEO. Barcampowa atmosfera sprzyjała relaksowi z kuflem dobrego piwa podczas oglądania prezentacji i kuluarowych rozmów na tematy SEM i nie tylko 😉

Dziewiąta edycja semKRK cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem wśród uczestników. Niesamowicie cieszymy się, że impreza spotkała się z tak dobrym odbiorem! Dzięki temu mamy jeszcze większą motywację, by ciągle ulepszać nasz cykl spotkań semKRK.

Dziękujemy wszystkim obecnym osobom za przybycie na tegoroczną edycję semKRK #BIG. Tymczasem, zachęcam Was do zapoznania się z relacjami naszych uczestników:

Polecam także artykuły dotyczące prezentacji naszych prelegentów na semKRK oraz nagrania z całych prelekcji, a także case studies zgłoszonych do semKRK Awards:
(lista będzie stopniowo uzupełniana)

Damian Sałkowski – SENUTO

Case study SENUTO: Topical Authority – Damian Sałkowski

Robert Niechciał – ignition.co

SEO Sandbox – Robert Niechciał

Cezary Glijer – K2 Media

Karol Dziedzic

Sam Marsden – DeepCrawl.com

Michał Barczyk – X-Kom

Tomasz Sobiesiak

Artur Pajkert – Hekko.pl

Paweł Gontarek – Fabryka Marketingu

Materiały od Agaty Pilacińskiej-Jakubowskiej

Pajączkowy raport atrybucji:

Link

Szablon raportu MCF w Arkuszach Google:

Link do dokumentacji & Link do arkusza Agaty Pilacińskiej-Jakubowskiej

Dziękujemy prelegentom za wyjątkową porcję wiedzy podczas tej najdłuższej dotychczas edycji semKRK! Zapraszamy do udziału także w kolejnych edycjach tego wydarzenia, na których zapewniamy równie świetny klimat 😉

Krzysztof Marzec
CEO, Co-Founder. Specjalista SEM, Certyfikowany Trener Google Ads oraz Certyfikowany Specjalista Ads i Analytics. Przygodę z SEO zaczął w 2005 roku. Kieruje DevaGroup, stworzył i był wieloletnim szefem działu SEO Interia.pl. Prowadzi szkolenia i wykłady m.in. w Akademii Google Partners czy na Uniwersytecie Jagiellońskim. W wolnych chwilach.. moment, mam 3-kę małych dzieci, nie mam wolnych chwil. Czemu piszę tę notkę w 3ciej osobie? Ktoś to w ogóle czyta?...

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (13 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry