Podsumowanie tygodnia

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 05.2014

Top 10 najciekawszych informacji. Przegląd subiektywny.

1. Najważniejsza wiadomość tygodnia. Mamy dwie aktualizacje algorytmu Google. O zmianach na swoim twitterowym profilu poinformował Matt Cutts.

2. Panda 4.0 i Payday Loan Update 2 mocno mieszają szyki eBay’a.
http://www.wordstream.com/blog/ws/2014/05/21/panda-4

3. Aspekty reklamy natywnej, które pozytywnie wpływają na SEO.
http://searchenginewatch.com/article/2346645/Why-Small-Business-Should-Care-About-Native-Advertising

4. Konkurencja nie śpi. Karol Soja przedstawia 12 narzędzi, które pomogą Ci dowiedzieć się co nieco o twoich branżowych rywalach.
https://www.whitepress.pl//baza-wiedzy/23/12-narzedzi-ktore-pozwola-ci-przeanalizowac-twoich-konkurentow-w-internecie

5. Master czy junior? Seostation przygotowało test wiedzy dla osób zajmujących się działaniami SEO.
http://www.seostation.pl/test-wiedzy-o-seo.html

6. Nowa funkcja dla nieśmiałych romantyków na Facebooku. Wkrótce użytkownicy będą mogli zapytać swoich znajomych o status związku.
http://mashable.com/2014/05/19/facebook-ask-button/

7. Google+ uruchamia nowe funkcje. Wirtualne albumy urozmaicą profile użytkowników.
http://googlesystem.blogspot.com/

8. Jarosław Miszczak opisuje nową funkcję GWT, która pomoże w analizie strony.
http://jarekm.pl/zobacz-jak-twoja-strone-widzi-google-nowa-funkcja-w-gwt/

9. Sebastian Jakubiec radzi, jak przygotować się do egzaminu Google AdWords.
http://websem.pl/jak-przygotowac-sie-do-egzaminu-google-adwords/

10. Szkolenia pod znakiem after party, czyli Jacek Jagusiak o tym, co myśli o szkoleniach SEO i SEM.
http://jacekjagusiak.pl/jedziesz-na-szkolenie-a-wracasz-z-kacem/

Justyna Mądro
Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991