Nie przegap – 5 dni ważnych marketingowo – LISTOPAD

Natalia Dworniak
Natalia Dworniak
Archiwum 11.2017

Nie przegap –


5 dni ważnych marketingowo – LISTOPAD

Nie przegap – 5 dni ważnych marketingowo – LISTOPAD

Każdy miesiąc ma swoje dni, które możemy wykorzystać marketingowo. Dodatkowa reklama, promocja – mogą dać nam efekt świeżości, który w marketingu jest bardzo ważny.

Dobrze do takich dni przygotować się wcześniej – tak, aby zrobić dedykowaną podstronę na konkretny dzień. Opisujemy na co zwrócić uwagę w LISTOPADZIE.

Z cyklu dni ważne marketingowo – pora na LISTOPAD. W Listopadzie rozpoczyna się świąteczna gorączka, jednak oprócz tego jest kilka innych okazji do promowania produktów i zwiększania sprzedaży. 

W listopadzie znajdziemy kilka dobrych dat, które można wykorzystać marketingowo:

  • – 1 listopada – Wszystkich Świętych,
  • – 11 listopada – Święto Niepodległości,
  • – 25 listopada – Black Friday
  • – 28 listopada – Cyber Monday,
  • – 30 listopada – Andrzejki.

1 listopada – Dzień Wszystkich Świętych

Mogłoby się wydawać, że Święto 1 listopada nie jest najlepszym czasem do robienia zakupów. Jednak jest to dzień, który może pomóc ściągnąć ruch do sklepu internetowego. Większość ludzi nie pracuje, a sklepy stacjonarne są zamknięte. W tym przypadku dobrym ruchem będzie przedłużenie promocji związanej z Halloween.

11 listopada – Święto Niepodległości

Podobnie jak 1 listopada, 11 listopada jest dniem wolnym od pracy. Warto pomyśleć o atrakcyjnym rabacie na zakupy. Firma urbancity zaoferowała klientom 11% zniżki na wszystkie polskie marki: 

https://www.urbancity.pl/blog,428,swieto-narodowe-11-listopada-rabat-na-polskie-marki

Natomiast firma Bytom z okazji Dnia Niepodległości dała 50 % zniżki na wszystkie garnitury:

25 listopada – Black Friday

Czarny Piątek to wyjątkowy dzień dla marketingu. To jedna z największych okazji do zwiększenia sprzedaży. W każdym roku zwiększa się sprzedaż internetowa w ten konkretny dzień. Warto pomyśleć o atrakcyjnym rabacie na cały asortyment lub na wybrane produkty i serie. Można pomyśleć o promocji swojego sklepu w inny sposób np. obniżyć ceny na wszystkie czarne produkty – meble w odcieniach czerni, czarna bielizna lub ubrania w kolorze czarnym – to kilka z wielu możliwości. Jeżeli obniżki cen są niemożliwe, można zaoferować darmową wysyłkę.

Przykładowe rabaty z okazji Black Friday:

http://promocjetarnobrzeg.blogspot.com/2015/11/black-friday-w-tesco-wielkie-przeceny.html

 

http://bluecity.pl/promocje/black-friday-w-diverse

 

http://party.pl/styl-gwiazd/shopping/black-friday-2016-polska-promocje-empik-nike-asos-yes-24875-r3/2/

28 listopada – Cyber Monday

Cyber Monday to odpowiedź sklepów online na Black Friday – liczne wyprzedaże oraz promocje oferowane przez sklepy internetowe zaraz po Czarnym Piątku. Ten kto nie zdążył zrobić zakupów przed weekendem może to zrobić na początku tygodnia. Czas od 25 do 28 listopada jest świetnym momentem na promocje, ponieważ jest to czas dużej aktywności w świecie zakupów internetowych. Warto o tym pamiętać w swojej kampanii reklamowej.

Przykładowy:

Answear.com: http://www.wyrwanezkontekstu.pl/rzeczy/cyber-monday-2016/

Ciekawy projekt sklepu Forever 21, nawiązujący do początku XXI wieku:

http://www.blackerfriday.com/forever-21-cyber-monday/

30 listopada – Andrzejki

Andrzejki to kolejna okazja sprzedażowa w listopadzie. Szczególnie warto pomyśleć o promocji w branży odzieżowej, ponieważ Andrzejki to czas imprez.

https://answear.com/

Listopad to dobry czas szczególnie dla sklepów internetowych. W tym miesiącu znacznie wzrasta sprzedaż.

Nie zapomnij o Listopadzie!

Zapraszamy do współpracy z nami.

Natalia Dworniak
SEM Specialist. Absolwentka Europeistyki Na Politechnice Gdańskiej i Romanistyki na Uniwersytecie Gdańskim. Pasjonatka social media. Swój wolny czas poświęca projektom DIY oraz kuchni wegańskiej.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (2 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991