Nie przegap – 5 dni ważnych marketingowo – SIERPIEŃ

Natalia Dworniak
Natalia Dworniak
Archiwum 07.2017

Nie przegap –


5 dni ważnych marketingowo – SIERPIEŃ

Każdy miesiąc ma swoje dni, które możemy wykorzystać marketingowo. Dodatkowa reklama, promocja – mogą dać nam efekt świeżości, który w marketingu jest bardzo ważny.

Dobrze do takich dni przygotować się wcześniej – tak, aby zrobić dedykowaną podstronę na konkretny dzień. Opisujemy na co zwrócić uwagę w SIERPNIU.

Z cyklu dni ważne marketingowo – pora na SIERPIEŃ. Sierpień to miesiąc, w którym z reguły jest ładna pogoda, ludzie spędzają czas na urlopach, a dzieci mają jeszcze wakacje. W tym miesiącu kończą się najczęściej letnie wyprzedaże i zaczyna się akcja powrót do szkoły.

W sierpniu, podobnie jak w lipcu, nie ma ważnych świąt. Możemy wymienić kilka dni, które co prawda nie są świętami, ale można je wykorzystać marketingowo:

  • – 4 sierpnia Międzynarodowy Dzień Piwa
  • – 16 sierpnia Światowy Dzień Krwiodawstwa
  • – 19 sierpnia Światowy Dzień Fotografii
  • – 20 sierpnia  Dzień Wyznawania miłości
  • – 31 sierpnia Dzień Blogów

4 Sierpnia Międzynarodowy Dzień Piwa

Piwo kojarzy nam się z odpoczynkiem, spotkaniami ze znajomymi, wakacjami, grillowaniem – dzień Piwa to dobra okazja na promocję sklepów alkoholowych. Z okazji Dnia Piwa można zaoferować rabat na Piwo lub atrakcyjną promocję np. „Kup dwa sześciopaki piwa, a trzeci dostaniesz gratis z okazji Dnia Piwa!”, „Dzisiaj rabat -20% na wszystkie rodzaje piwa – Dzień Piwa”. Jednak warto pamiętać o tym, że nie możemy reklamować alkoholu w Google Adwords

19 Sierpnia Światowy Dzień Fotografii

Latem ludzie częściej sięgają po aparaty i uwieczniają radosne wakacyjne chwile. Dzień Fotografii to świetny czas dla salonów fotograficznych – można zaoferować z tej okazji zniżkę na wybrane modele aparatów, atrakcyjną promocje na wywołanie odbitek z wakacji lub inne gadżety z wybraną fotografią, np. „Tylko dzisiaj z okazji Dnia Fotografii rabat – 10% na wybrane modele aparatów – nie czekaj, zrób sobie prezent już dziś!”, „Dziś Dzień Fotografii – z tej okazji wszystkie gadżety z Twoją fotografią – 15%”.

20 Sierpnia Dzień Wyznawania Miłości

Dzień Wyznawania Miłości będzie dobrą okazją na promocję dla sklepów sprzedających upominki, słodycze, dla sklepów z bielizną, dla kwiaciarni. Warto przypomnieć klientom o tym dniu i zaproponować specjalną promocję np. „Dziś Dzień Wyznawania Miłości – nie zapomnij o bliskiej osobie i spraw jej dziś prezent!”, „Wyznaj miłość swojej miłości – rabat na słodycze tylko dzisiaj!”.

31 Sierpnia Dzień Blogów

Dzień Blogów może być dobrą okazją na zniżkę na domeny, serwery, strony www oraz profesjonalny hosting. Warto pomyśleć o korzystnym rabacie, który zachęci do kupna abonamentu.

Koniec letnich wyprzedaży

Koniec letnich wyprzedaży to świetny czas na promocję sklepów sprzedających odzież, obuwie i nie tylko.  Ostatnie dni wyprzedaży to dobra okazja żeby  przypomnieć klientom o ostatnich dniach wyprzedaży i zaoferować klientom rabaty, korzystne promocje lub bezpłatną wysyłkę.

Urlopy

Sierpień to czas urlopów – niektórzy planują swoje wakacje dużo wcześniej, a niektórzy robią to na ostatnią chwilę. Muszą o tym pamiętać biura turystyczne i inne agencje zajmujące się organizacją czasu wolnego. Warto przedstawić korzystny rabat zachęcający do skorzystania z oferty, np. „Został ostatni miesiąc wakacji – spiesz się i zarezerwuj urlop!”, „Wakacje last minute – wybrane oferty -50%, sprawdź!”.

Sierpień to dobry czas dla:

  • – biur podróży,
  • – basenów i innych obiektów sportowych,
  • – sklepów sportowych,
  • – sklepów odzieżowych,
  • – sklepów internetowych,
  • – sklepów z upominkami, słodyczami,
  • – kwiaciarni,

Nie zapomnij o Sierpniu!

Zapraszamy do współpracy z nami.

Natalia Dworniak
SEM Specialist. Absolwentka Europeistyki Na Politechnice Gdańskiej i Romanistyki na Uniwersytecie Gdańskim. Pasjonatka social media. Swój wolny czas poświęca projektom DIY oraz kuchni wegańskiej.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (2 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991