Relacja z Golden Marketing Conference Live! Vol. 3.

Katarzyna Meus
Katarzyna Meus
4 grudnia 2020
 

Relacja z Golden Marketing Conference


Live! Vol. 3.

Wczoraj razem z naszym CEO mieliśmy przyjemność uczestniczyć w Golden Marketing Conference Live! Vol. 3.

 

Był to niezwykły dzień, pełen inspirujących spotkań z marketingowymi praktykami. Dzięki formie online oraz bezpłatnemu dostępowi do wydarzenia, każdy zainteresowany mógł chłonąć wiedzę w domowym zaciszu. Konferencja została objęta akredytacją DIMAQ. 

Podczas siedmiogodzinnej konferencji uczestnicy mogli dowiedzieć się między innymi tego, jak wykorzystać gry wideo w komunikacji marki. Ciekawe wystąpienie Karoliny Kałużyńskiej z Gameset zostało bardzo dobrze przyjęte przez Uczestników webinaru. Ponadto Daniel Bossy, Kreator Marketingu Internetowego zdradził tajniki budowania długoterminowej strategii która zarabia.

Oprócz tego można było wysłuchać bardzo ciekawych prelekcji przygotowanych przez : Tymoteusza Stengerta i Tomasza Grzemskiego, Dawida Fucię, Martę Burchard, Emilię Kusion, Bartosza Pilca, Paulinę Mazur, Piotra Buckiego, Łukasza Sokołowskiego, Justynę Oracz oraz Monikę Czaplicką, która opowiedziała jak ustawić i optymalizować Facebook Ads pod wysoki ROAS.

 

Jej prezentacja pt. „ROAS 600% w Twoim sklepie” poruszała kwestię kierowania reklam na zainteresowania. Monika sugerowała zachowawczą postawę w stosunku do ustawień systemu Facebook Ads: od niedokładności grup zainteresowań bo decyzję o zasadności takiego kierowania. Monika wspominała, że czasem możemy kierować szeroko z dużą skutecznością a czasem warto nadać kontekst. Za przykład podała kierowanie reklamy wybielania zębów do osób planujących ślub jako grupy lepiej konwertujących niż inne jej grupy reklam.

 

W pierwszej połowie konferencji Krzysztof Marzec wystąpił ze swoją prelekcją pt. „Narzędzia Google dla eCommerce = większa sprzedaż”.

Krzysztof opowiadał o tym jak narzędzia Google mogą pomóc w sprzedaży. W zakresie Google Ads wskazał o ulepszaniu kampanii w kontekście wyznaczania grup odbiorców – person – na podstawie danych z Google Analytics 4. Wskazał, że Ads ma szereg ciekawych ustawień, nie tylko w Sieci reklamowej Google, ale również w samej wyszukiwarce, gdzie słowo kluczowe ulepszone o konkretnego odbiorcę może być skuteczniejsze. W samym Google doradzał również sposób działań organicznych, skupiając się na przykładach z wielu stron – w tym największych e-commerce w Polsce jasno pokazując, jak inwestują w swoje treści. W zakresie SEO i Content Marketingu wspomniał również o zjawisku recyclingu treści – czyli ponownym jego wykorzystywaniu w różnych formach, skupiając się na fakcie konieczności odświeżania również dat publikacji, aby były bardziej atrakcyjne w wynikach wyszukiwania. Na koniec podkreślił konieczność analizy danych wskazując, że nowa wersja Google Analytics 4 bardzo to ułatwia i pozwala na mierzenie wielu elementów automatycznie.



 

Braliście udział w Golden Marketing Conference Live! Vol. 3.? Jak wasze wrażenia? Która z prelekcji wywarła na Was największe wrażenie?

Katarzyna Meus
Marketing Specialist. Zajmuje się social mediami oraz contentem. Jej grafomańskie oblicze wyszło na jaw już w wieku 10 lat - albo i wcześniej. W wolnych chwilach uczy się języka portugalskiego i podróżuje - obecnie palcem po mapie.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (7 głosów, średnia: 4,43 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991