SEMówka #15 – czyli co warto przeczytać w tym tygodniu

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 04.2016

Zapraszamy do sprawdzenia naszej subiektywnej listy najlepszych artykułów o tematyce SEM z ostatnich tygodni.
semowka_15

SEMówka prasówka, która w każdy wtorek zbiera dobre artykuły w jednym miejscu, większość z anglojęzycznych źródeł. Zapraszamy do lektury siedmiu naszych propozycji.

Jak ustawić skuteczną kampanię wideo w You Tube? Targetuj mądrze, wyłącz In-Display, ustaw capping i eksperymentuj z CPV. Szczegóły w artykule.
Google Analytics 360 Suite – wszystko, co chciałbyś wiedzieć, ale boisz się zapytać!
Blog Google AdWords Polska zaprasza do wzięcia udziału w szkoleniu o promowaniu aplikacji mobilnych z Google.
 Wykorzystaj Etykiety niestandardowe w twojej kampanii Google Shopping, aby obniżyć koszt konwersji.
Dla początkujących SEMowców. 5 narzędzi do szukania słów kluczowych, bez których nie może obejść się żaden specjalista AdWords.
Nowe kolumny ze statusem produktu i Efektywny maksymalny CPC dla kampanii Google Shopping ułatwią ocenę skuteczność kampanii. Sprawdź je w swoich kampaniach już dziś!
Na deser zdaj egzamin AdWords. PPC Hero przygotowało własną wersję egzaminu AdWords Fundamentals.

Zostaw komentarz, jeśli chcesz się podzielić ciekawym artykułem lub skomentować nasze propozycje.

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991