SEMówka #18 – czyli co warto przeczytać

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 05.2016

Zapraszamy do sprawdzenia naszej subiektywnej listy najlepszych artykułów o tematyce SEM z ostatnich tygodni. SEMówka prasówka, która zbiera dobre artykuły w jednym miejscu, większość z anglojęzycznych źródeł. W tym tygodniu wyjątkowo piszemy w środę tuż po majówce!

SEMówka_18

Remarketing dynamiczny nie tylko dla e-commersów. Tworząc feed dla produktów lub usług, możemy serwować reklamy dynamiczne klientom z ofertami pracy, eventami czy nieruchomościami.
Interesująca propozycja strategii dla Google Shopping. Kampanie ISO ułatwią nam odpowiednio biddować dla long tailowych wyszukiwań lub słów z wysokim CRem.
Szybko poprawisz plik produktowy! Feed Rules (reguły pliku) umożliwiają przekształcanie danych w pliku produktowym tak, aby spełniał wymagania Zakupów Google.
Przetestuj „haiku wśród reklam wideo”. Bumper to nowy sześciosekundowy, niepomijalny format reklamowy dla urządzeń mobilnych, który zamówisz w systemie rezerwacji.
Według kwietniowego raportu Adobe najwyższy CTR uzyskamy wyświetlając reklamy na pierwszej i czwartej pozycji w Google.
Najważniejsze formaty reklamowe w jednym miejscu. Dodaj infografikę od Clix Marketing do ulubionych!

Przydało się? Zostaw komentasz lub podziel się linkiem z innymi. Zapraszam do lektury SEMówki za tydzień!

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991