Semówka 24.06 – czyli co warto przeczytać

Agata Kowalczyk
Agata Kowalczyk
8 lutego 2024
 
Semówka 24.06 – czyli co warto przeczytać

Semówka 24.06
– czyli co warto przeczytać

01

Sprawdź, jak eksperci SEO widzą rok 2024 w swojej branży. Przeczytaj przewidywania ekspertów na najbliższe miesiące, w tym wypowiedź Kamila Sroki – Head of SEO w DevaGroup.

02

[Nowość w supporcie Google] Z końcem stycznia wszystkie kampanie Discovery zostały zaktualizowane do Demand Gen – sprawdź jak wykorzystać nowy typ kampanii.

03

[Nowość w supporcie Google] Google wprowadza zmiany w elastycznych reklamach w wyszukiwarce. Od 1 lutego reklamy RSA będą miały możliwość wyświetlania jednego nagłówka, jeśli poprawi to jej skuteczność.

04

[Zmiany w supporcie Google] Pojawiła się opcja połączenia konta Google Ads z Business Manager – konto zostanie wtedy automatycznie połączone z wszystkimi aplikacjami w Business Manager.

05

Google testuje oznaczenie “wysoko oceniane” w reklamach lokalnych usług. Na razie nowa funkcjonalność dostępna jest tylko dla niektórych reklamodawców.

06

Komunikator Gadu-Gadu zmienia się w serwis ogłoszeniowy. Już teraz użytkownicy mogą publikować i przeglądać ogłoszenia. Właściciele nie zwalniają tempa – już teraz zapowiedzieli, że Gadu-Gadu przekształci się w aplikację społecznościową.

Agata Kowalczyk
Social Media & Content Specialist. Zajmuje się tworzeniem ciekawej komunikacji w mediach społecznościowych. Prywatnie uwielbia teatr, a zwłaszcza musicale.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (3 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry