Semówka 24.12 – czyli co warto przeczytać

 
Semówka 24.12 – czyli co warto przeczytać

Semówka 24.12
– czyli co warto przeczytać

01

Wartościowy content wpływa na marketing i wizerunek firmy, umacnia świadomość marki i pomaga w dotarciu do szerszego grona odbiorców. Sprawdź artykuł Magdaleny Kościółek – SEO Assistant w DevaGroup, w którym podkreśla znaczenie wysokiej jakości treści.

02

[Nowość w supporcie Google] Nowa wersja edytora Google Ads 2.6 jest już dostępna. Zawiera ona kilka nowych funkcji, takich jak migracja reklam displayowych do PMAX, strategia ustalania stawek – rezerwowany CPM oraz obsługa reklam z wieloma zasobami w kampaniach wideo.

03

[Nowość w supporcie Google] Google udostępnia krótki poradnik dotyczący wdrożenia Consent Mode, zawierający dodatkowe informacje na temat kluczowych kwestii, na które należy zwrócić uwagę, aby uniknąć niepotrzebnej utraty danych.

04

[Nowość w supporcie Google] Google rozpoczyna testy rozwiązań AR i VR w reklamach produktowych. Zestaw narzędzi daje kupującym lepszy wgląd w to, jak będą wyglądać zakupione produkty, co pomaga w podejmowaniu decyzji oraz zmniejsza liczbę zwrotów.

05

Wykorzystaj dane Google Ads i Google Analytics 4, aby zoptymalizować reklamy Performance Max i zmaksymalizować potencjał kampanii.

06

Odkryj narzędzia umożliwiające szybkie i łatwe generowanie raportów, które ukazują skuteczność kampanii w kontekście celów biznesowych oraz automatyzują proste zadania związane z zarządzaniem i nie tylko.

Katarzyna Warzecha
Content & Marketing Manager. Niepoprawna optymistka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych. Entuzjastka wykorzystywania nieszablonowych rozwiązań w Social Mediach. Twórca treści, wróg źle postawionych przecinków. Baczny obserwator, który lubi analizować zachowania konsumentów.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (4 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry