01
Wartościowy content wpływa na marketing i wizerunek firmy, umacnia świadomość marki i pomaga w dotarciu do szerszego grona odbiorców. Sprawdź artykuł Magdaleny Kościółek – SEO Assistant w DevaGroup, w którym podkreśla znaczenie wysokiej jakości treści.
❯ Jak tworzyć content na stronę i jak go potem wykorzystać w promocji biznesu?
02
[Nowość w supporcie Google] Nowa wersja edytora Google Ads 2.6 jest już dostępna. Zawiera ona kilka nowych funkcji, takich jak migracja reklam displayowych do PMAX, strategia ustalania stawek – rezerwowany CPM oraz obsługa reklam z wieloma zasobami w kampaniach wideo.
03
[Nowość w supporcie Google] Google udostępnia krótki poradnik dotyczący wdrożenia Consent Mode, zawierający dodatkowe informacje na temat kluczowych kwestii, na które należy zwrócić uwagę, aby uniknąć niepotrzebnej utraty danych.
04
[Nowość w supporcie Google] Google rozpoczyna testy rozwiązań AR i VR w reklamach produktowych. Zestaw narzędzi daje kupującym lepszy wgląd w to, jak będą wyglądać zakupione produkty, co pomaga w podejmowaniu decyzji oraz zmniejsza liczbę zwrotów.
❯ Zwiększ sprzedaż w wiosennym sezonie zakupowym i zaangażuj kupujących dzięki funkcjom AR i VR
05
Wykorzystaj dane Google Ads i Google Analytics 4, aby zoptymalizować reklamy Performance Max i zmaksymalizować potencjał kampanii.
❯ Optimizing your Performance Max campaigns with Google Ads, GA4 data
06
Odkryj narzędzia umożliwiające szybkie i łatwe generowanie raportów, które ukazują skuteczność kampanii w kontekście celów biznesowych oraz automatyzują proste zadania związane z zarządzaniem i nie tylko.
❯ Introducing \”Solutions\”: A New Way to Automate Management of your Google Ads Account