


01
Wrażliwe treści w sieci wymagają odpowiedniego podejścia, nie tylko ze względu na algorytmy, ale i odbiorców. Sprawdź, jak pisać i mówić o trudnych tematach bez ryzyka blokady i utraty wiarygodności – w artykule znajdziesz wypowiedź CEO DevaGroup, Krzysztofa Marca.
❯ Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach? Cz. 2 [poradnik]



02
Google udostępnia w Polsce tryb AI w wyszukiwarce, który działa jak chatbot i udziela bezpośrednich odpowiedzi na zapytania. Sprawdź, jak nowa funkcja może wpłynąć na zachowania użytkowników i strategie SEO.
❯ Google wprowadza w Polsce Tryb AI. Wyszukiwarka będzie jak czatbot



03
AI zmienia marketing i sprzedaż szybciej, niż wielu marketerów się spodziewało. Zobacz, jakie narzędzia mogą usprawnić Twoje działania i dlaczego warto inwestować w automatyzację.



04
Coraz więcej marek szuka sposobów, by znaleźć się w odpowiedziach generowanych przez AI. Dowiedz się, jakie działania zwiększają szansę na rekomendację i widoczność w nowej erze wyszukiwania.



05
Google Analytics umożliwia teraz import kosztów z Meta i TikToka, co ułatwia pełniejsze śledzenie wyników. Dowiedz się, jak nowe rozwiązanie pomoże lepiej analizować efektywność kampanii.
❯ Google Analytics adds cost data imports for Meta and TikTok ads



06
Google rozszerza funkcję wirtualnych przymiarek na buty i kolejne rynki. Zobacz, jak technologia może zmienić sposób kupowania produktów online i zwiększyć konwersję w e-commerce.