SEMówka #40 – czyli co warto przeczytać

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 10.2016

duzy_szablon-v5-40

 

Zapraszamy do sprawdzenia naszej subiektywnej listy najlepszych artykułów o tematyce SEM z ostatnich tygodni. SEMówka prasówka, która w każdy wtorek zbiera dobre artykuły w jednym miejscu, większość z anglojęzycznych źródeł.

Google na konferencji SMX zapowiedziało ulepszenia kampanii RLSA (będzie działać pomiędzy urządzeniami,  pojawią listy o długości 540 dni czy dodawanie list na poziomie kampanii), Customer Match, kierowanie demograficzne dla reklam w wyszukiwarce.
Już wkrótce będziemy mogli wykonywać testy A/B, wielowymiarowe i nie tylko w darmowym narzędziu Google Optimize.
Dowiedz się jak wykorzystać Excel do przygotowania parametrów UTM do twojej kampanii.
Trzy opcje targetowania kampanii YouTube, która musisz wypróbować.
Targetowanie na kanały konkurencji, Custom Affinity Audiences i Customer March.
Czy warto poświęcić czas na poprawę Wyniku Jakości? Ciekawe porównanie CPC i CPA w zależności od Wyniku Jakości.

 

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991