Semówka 4.01 – czyli co warto przeczytać

Ewelina Ibek
Ewelina Ibek
Archiwum 09.2020
 
Semówka 4.01 – czyli co warto przeczytać

Semówka 4.01
– czyli co warto przeczytać

01

Czy duża ilość contentu zawsze pozytywnie wpływa na Twoje działania SEO? Sprawdź co na ten temat sądzą Google Webmasters.

02

Słowa kluczowe – czy powinny interesować tylko specjalistów SEO? Zapraszamy do lektury!

03

Zmień sposób mierzenia konwersji. Zacznij stosować światowe normy. Nie bój się testować. Case study: jak PepsiCo radzi sobie z nowymi wyzwaniami reklamowymi.

04

Jak pandemia zmieniła zwyczaje konsumenckie? Odpowiedź znajdziesz w Google Trends i poniższym artykule!

05

Obecna sytuacja przyczyniła się do rozwoju e-commerce. W efekcie zapotrzebowanie na dobrze prowadzone działania UI / UX gwałtownie wzrosło.

06

Jaki wpływ ma maszynowe uczenie na SEO? Jak nadążyć za dynamicznymi zmianami i uczącymi się algorytmami?

Ewelina Ibek
Były pracownik na stanowisku Content & Marketing Manager. Polonistka, entuzjastka marketingu internetowego. Najlepiej czuje się na eventach, które sama zorganizowała. Gdy nie zajmuje się konferencjami i contentem, pije dużo kawy (czarnej), czyta jeszcze więcej książek (tych dobrych) i chodzi na spacery ze swoim Pieskiem (marki Akita). Uwielbia słuchać podcastów, głównie tych marketingowych…więc jeden taki semCAST też zrobiła.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (7 głosów, średnia: 4,43 / 5)
Loading...
Przewiń do góry