Sprawne szkolenia: Facebook PRO

Justyna Szymala
Justyna Szymala
Archiwum 01.2021
 
Sprawne szkolenia: Facebook PRO

Relacja ze szkolenia
Facebook PRO

10 grudnia 2020 odbyło się szkolenie Facebook Pro prowadzone przez Szymona Florczyka. Ze względu na COVID-19 szkolenie miało formę online. 

Prowadzący Szymon Florczyk wykazał się ogromną wiedzą i doświadczeniem. Z wielką pasją i zaangażowaniem przekazał uczestnikom szkolenia, jak w pełni wykorzystać potencjał Facebooka. 

Na początku szkolenia każdy z uczestników opowiedział o sobie. Czym się zajmuje, jakie ma oczekiwania, czego chciałby się dowiedzieć, jakiego rodzaju kampanię prowadzi obecnie oraz jak zdobytą wiedzę będzie mógł wykorzystać w swojej pracy. 

Szkolenie zostało podzielone na 8 bloków tematycznych:

  1. wprowadzenie do zakupu powierzchni reklamowej,
  2. DPA sprzedaż z katalogu,
  3. kreatywne pomysły na kampanię, 
  4. messenger marketing,
  5. lejki sprzedaży i strategie remarketingowe,
  6. optymalizacja kampanii,
  7. jak sprawdzić efektywność działań,
  8. zewnętrzne narzędzia, które wzbogacają Twój Facebook marketing.

Na szkoleniu skupiliśmy się na zagadnieniach zaawansowanych. Dokładnie zostały omówione cele reklamowe, aukcja,  niestandardowe zdarzenia, sprzedaż z katalogu oraz niestandardowe grupy odbiorców. 

To, co szczególnie zwróciło moją uwagę, to omówione przez Szymona kreatywne pomysły na kampanie oraz lejek sprzedażowy i strategie marketingowe. W mojej pracy bardzo często spotykam się z problemem, jak dostosować przekaz reklamowy do danej grupy odbiorców oraz jaką strategię wybrać, żeby uzyskać jak najlepsze wyniki. Wielu reklamodawców zastanawia się, jak skutecznie docierać do poszczególnych grup odbiorców oraz co komunikować na każdym etapie ścieżki, żeby zachęcić do zakupu lub zainteresowania daną ofertą. Szymon na szkoleniu wyczerpująco odpowiedział na te pytania. Dostaliśmy również praktyczne przykłady zastosowania takich strategii w reklamach na Facebooku. 

Na szkoleniu zmierzyliśmy się również z tematem atrybucji Facebook. Dowiedzieliśmy się jak poprawnie wdrożyć Facebook Attibution oraz jaki model wybrać. 

Duża część szkolenia była poświęcona zewnętrznym narzędziom Facebooka. Prezentacja dotyczyła narzędzi do monitorowania zagadnień związanych z marką, narzędzi do szybkiej edycji wideo oraz takich, które pozwalają analizować konkurencję. Szymon pokazał również wtyczki, które warto stosować i które mogą ułatwić codzienną pracę. 

Szkolenie Google Pro to ogromna dawka wiedzy i inspiracji, którą na pewno wykorzystam w swojej pracy, aby jeszcze lepiej i efektywniej prowadzić kampanie Facebook Ads. Dostaliśmy także dodatkowe materiały, z którymi mogliśmy na spokojnie zapoznać się po zakończonym szkoleniu. 

Każdy uczestnik szkolenia otrzymał certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę. 

Justyna Szymala
Były pracownik na stanowisku SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. Lubi testować nowości oraz prace z kampaniami e-commerce. Na co dzień zajmuje się tworzeniem kampanii reklamowych oraz audytowaniem kont Google Ads. Z zamiłowania pasjonatka fotografii.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (7 głosów, średnia: 4,43 / 5)
Loading...
Przewiń do góry