Trending wskaże ciekawe dyskusje

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 01.2014

Facebook to serwis, w którym ludzie z całego świata spotykają się, by prowadzić rozmowy nie tylko dotyczące najważniejszych wydarzeń, ale także swoich znajomych lub marek. Zbiór opinii jest tak ogromny, ze Facebook postanowił nieco ułatwić dotarcie do dyskusji, które wzbudzają najwięcej emocji.

W styczniu serwis ogłosił wprowadzenie Trendingu, nowego produktu, który ma umożliwiać szybkie odnalezienie najbardziej ciekawych i angażujących rozmów. W rogu News Feedu, użytkownik zobaczy listę popularnych tematów. Lista jest spersonalizowana i odwołuje się do zainteresowań użytkownika. Teraz można kliknąć na dowolny nagłówek, by zobaczyć najciekawsze posty przyjaciół lub dyskusje toczące się na łamach ulubionego profilu.

Trending obecnie rozwija się w wybranych krajach, ma mieć również swoją mobilną wersję.

Justyna Mądro
Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991