Tworzenie strony na Facebooku

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 04.2014

Tworzenie fanpage na Facebooku to bardzo prosta procedura, od której powinna zacząć każda firma, chcąca zaistnieć w tym serwisie. Należy pamiętać, że konto firmowe Facebook można założyć tylko przez konto prywatne założone na realną, istniejącą osobę. Regulamin serwisu zabrania zakładania profilu prywatnego z nazwą firmy np. imię: Coca, nazwisko: Cola. 

Konta, których dane nie są imieniem i nazwiskiem, a nazwą firmy, mogą zostać zablokowane. Facebook bardzo dba o to, by liczba fikcyjnych kont nie była zbyt wysoka, ponieważ m.in. kwestia nieprawdziwych profili jest wodą na młyn przeciwników serwisu. Dlatego tworzenie fanpage zawsze rozpoczynamy ze swojego profilu prywatnego.

Jak założyć fanpage na Facebooku? Po zalogowaniu do serwisu wybieramy ikonę trójkąta w prawym górnym rogu. Następnie wybieramy opcję Utwórz stronę.

 

 

Justyna Mądro
Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991