Zdjęcia w stylu vintage

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 04.2012
 

Mark Zuckerberg postanowił rozbić swoją świnkę skarbonkę i uszczuplić ją o, bagatela, miliard dolarów. Skarbonka w dalszym ciągu nie narzeka na niedowagę, za to użytkownicy Facebooka będą mogli cieszyć się nową aplikacją, jaką jest Instagram.

Mimo że Facebook jest zielonym światłem dla nowoczesności, czasami nostalgicznie ogląda się za siebie. Takim spojrzeniem w przeszłość i równocześnie zabawą z konwencją jest popularna platforma Instagram, tworząca serwis społecznościowy i umożliwiająca dodawanie zdjęć w stylu retro. Aplikacja liczy 30 mln. użytkowników, jest kompatybilna z każdym typem iPhone’a, iPada, iPoda Touch oraz systemami Android. Należy dodać jeszcze, że Instagram bije właśnie rekordy popularności i to wystarczyło, by ściągnąć na siebie wizjonerskie spojrzenie Marka Zuckerberga. Zaledwie przez pierwsze 24 godziny aplikację pobrało milion użytkowników systemu Android! Jak widać właściciel Facebooka wszystko przelicza już w tej jednostce.

Instagram umożliwia nie tylko płynne przejście od współczesności do stylu „vintage”, ale również komunikowanie z użytkownikami, którzy nie znając się, mają podobne zainteresowania. Aplikacja może więc sporo namieszać w kulturowym tyglu, jakim jest Facebook. A przecież nie trzeba być Marckiem Zuckerbergiem, by wiedzieć, że nic tak nie łączy ludzi jak wspólne pasje. Ale nie tylko o pasje tu chodzi, zgodnie ze starą prawdą – jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Facebook w najbliższym czasie stanie się kolejnym graczem na giełdzie, przez co bardzo pilnie obserwują go inwestorzy. Zsumowanie obecnych 800 mln użytkowników z kolejnymi 30 mln daje nie tylko obiecujący wynik, ale również obietnicę ciągłego rozwoju. Użytkownicy Facebooka filtrują więc zdjęcia przez Instagram, a giełda powoli pulsuje swoim rytmem, czekając na jednego z największych graczy.

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry