Zmiany w reklamach AdWords TrueView

Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec
Archiwum 09.2015
 

Google wprowadza kolejne ułatwienia w systemie AdWords. Bez żadnych rewolucji dla samych formatów reklamowych i reklamodawców system ułatwi zarządzanie reklamami TrueView, doskonale znanymi głównie z YouTube. Już teraz można zaktualizować swoje konto do nowych ustawień.


1

 

Google zapowiadało zmiany  jako:

Prostsze, bardziej ujednolicone AdWords, integrujące kampanie wideo TrueView z kampaniami w sieci wyszukiwania i reklamowej. Dzięki temu kupowanie i raportowanie jest łatwiejsze i bardziej przejrzyste we wszystkich typach kampanii.
Dostępność zaawansowanych narzędzi w kampaniach wideo TrueView, w tym rozwiązań w zakresie zarządzania zbiorczego i funkcji raportowania w udostępnianych zasobach dla kampanii wideo.

Najważniejsza zmiana to fakt, że grupy kierowania są zastępowane tradycyjnymi grupami reklam i całość ustawiania reklam dla osoby mającej większą praktykę w działaniach w Sieci Wyszukiwania czy Sieci Reklamowej Google będzie łatwiejsza i bardziej intuicyjna. Ułatwiony zostaje również dostęp do remarketingu wideo.

Dla osób zdających egzamin zalecam wyjątkową ostrożność w pytaniach, które odnoszą się do zmienionych kwestii.

 

2

Krzysztof Marzec
CEO DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star, Trener SEO, Google Ads & Analytics Sędzia European Search Awards. Autor szkoleń i artykułów oraz trzech książek z tej tematyki, wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (4 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewijanie do góry