Zmiany w reklamach AdWords TrueView

Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec
Archiwum 09.2015

Google wprowadza kolejne ułatwienia w systemie AdWords. Bez żadnych rewolucji dla samych formatów reklamowych i reklamodawców system ułatwi zarządzanie reklamami TrueView, doskonale znanymi głównie z YouTube. Już teraz można zaktualizować swoje konto do nowych ustawień.


1

 

Google zapowiadało zmiany  jako:

Prostsze, bardziej ujednolicone AdWords, integrujące kampanie wideo TrueView z kampaniami w sieci wyszukiwania i reklamowej. Dzięki temu kupowanie i raportowanie jest łatwiejsze i bardziej przejrzyste we wszystkich typach kampanii.
Dostępność zaawansowanych narzędzi w kampaniach wideo TrueView, w tym rozwiązań w zakresie zarządzania zbiorczego i funkcji raportowania w udostępnianych zasobach dla kampanii wideo.

Najważniejsza zmiana to fakt, że grupy kierowania są zastępowane tradycyjnymi grupami reklam i całość ustawiania reklam dla osoby mającej większą praktykę w działaniach w Sieci Wyszukiwania czy Sieci Reklamowej Google będzie łatwiejsza i bardziej intuicyjna. Ułatwiony zostaje również dostęp do remarketingu wideo.

Dla osób zdających egzamin zalecam wyjątkową ostrożność w pytaniach, które odnoszą się do zmienionych kwestii.

 

2

Krzysztof Marzec
CEO, Co-Founder. Specjalista SEM, Certyfikowany Trener AdWords oraz Certyfikowany Specjalista AdWords i Analytics. Przygodę z SEO zaczął w 2005 roku. Kieruje DevaGroup, stworzył i był wieloletnim szefem działu SEO Interia.pl. Prowadzi szkolenia i wykłady m.in. w Akademii Google Partners czy na Uniwersytecie Jagiellońskim. W wolnych chwilach.. moment, mam 3-kę małych dzieci, nie mam wolnych chwil. Czemu piszę tę notkę w 3ciej osobie? Ktoś to w ogóle czyta?...

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991