Zobacz, dlaczego remarketing jest wyjątkowo ważny w sezonie świątecznym

Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec
Archiwum 11.2015

W ostatnich miesiącach roku Google szczególnie mocno podkreśla remarketing, jako to narzędzie, które może znacznie podnieść poziom konwersji.

Badania Google Analytics z września 2015 (określone nad wyraz enigmatycznie na blogu AdWords) pokazują podobno dużo mniejszy czas poświęcany na sesje zakupowe w sezonie świątecznym. Mocno bym w to wątpił, gdyby nie własne dane kilku większych e-commerce. Przy rosnącej liczbie sesji można się spodziewać czasu sesji krótszego o 5-15%.

Stąd w tym okresie warto pamiętać szczególnie o:

  1. Możliwości kierowania remarketingu na wyszukiwarkę w tym dla reklam PLA.
  2. Możliwości dywersyfikacji remerketingu na osoby, które na przykład były na stronie minimum 3 minuty, widziały konkretne produkty lub porzuciły koszyk.
  3. Możliwości i konieczności dywersyfikacji treści remarketingowych – od promocji po podkreślanie zalet zakupu właśnie w naszym sklepie.
  4. Remarketingu wideo w YouTube.
  5. Remarketingu dynamicznym dla feedów zakupowych z Google Merchant Center.

Remarketing może być niezwykle skutecznym wsparciem kampanii. Dobrze zastosowany pokazał nam już nie raz możliwość dwukrotnego zwiększenia konwersji z podobnego wolumenu ruchu. Nie musi też irytować, pamiętajmy o opcji ograniczania wyświetleń. Jeśli sprawdza się remarketing w wyszukiwarce Google oraz GDN warto potestować również retargeting na Facebooku.

X Kongres Online Marketing

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o remarketingu to serdecznie zapraszam na X Kongres Online Marketingu, gdzie 20.11.2015 wygłoszę krótką prelekcję na temat „10 pomysłów, dzięki którym Twój remarketing osiągnie lepsze wyniki”. Więcej na kongres-online.pl.

Krzysztof Marzec
CEO, Co-Founder. Specjalista SEM, Certyfikowany Trener AdWords oraz Certyfikowany Specjalista AdWords i Analytics. Przygodę z SEO zaczął w 2005 roku. Kieruje DevaGroup, stworzył i był wieloletnim szefem działu SEO Interia.pl. Prowadzi szkolenia i wykłady m.in. w Akademii Google Partners czy na Uniwersytecie Jagiellońskim. W wolnych chwilach.. moment, mam 3-kę małych dzieci, nie mam wolnych chwil. Czemu piszę tę notkę w 3ciej osobie? Ktoś to w ogóle czyta?...

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991