Edytor AdWords to bardzo praktyczna i przydatna aplikacja dla osób, które zarządzają licznymi kampaniami reklamowymi. Nie da się efektywnie zarządzać większą liczbą kont bez użycia AdWords Edytora. Właśnie pojawiła się nowa wersja edytora AdWords 10.4, której zmiany dotyczą m.in. ustalania stawek kampanii, nowych rozmiarów reklam graficznych czy importu linków do podstron.
W nowej wersji edytora AdWords doczekaliśmy się między innymi:
Wersja 10.4 umożliwia kilka dodatkowych opcji w zakresie zarządzania stawkami, m.in. możliwe jest edytowanie wybranych stawek w sposób niezależny od wybranego modelu rozliczenia np. dodanie stawek CPM w kampanii CPC.
Co więcej, w kampaniach, w których użytkownik zdecydował się indywidualnie określać stawki CPM, możliwe jest uruchomione lub wyłączenie opcji CPM widocznych reklam w karcie Kampanie.
Dużym ułatwieniem AdWords Edytora może być także możliwość przenoszenia poszczególnych elementów wraz ze strategią i określonymi stawkami w obrębie jednego konta reklamowego. Dodatkowo, możliwe jest również przeniesienie stawek na inne konto.
Reklamy budujące zaangażowanie
Wersja 10.4 daje także możliwość obsługi reklam budujących zaangażowanie, a także usprawnia import linków do podstron, co jest bardzo przydatne jest tworzymy listę linków w arkuszu kalkulacyjnym lub pliku tekstowym.
Nowe formaty reklam AdWords w Google Display Network
Edytor obsługuje także nowe rozmiary reklam graficznych: 300 x 100, 750 x 300, 750 x 200, 750 x 100, 950 x 90, 88 x 31, 220 x 90, 300 x 31, 320 x 100, 980 x 90, 240 x 133, 200 x 446, 292 x 30, 960 x 90, 970 x 66, 300 x 57, 120 x 60. Dzięki temu mamy jeszcze więcej możliwości w kwestii dotarcia do odbiorców i potencjalnych klientów.