[AdWords] Reklamy tekstowe z ukrytym adresem URL

Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec
Archiwum 01.2016

System AdWords ma wiele niuansów i detali od których zależeć może powodzenie kampanii. Jednym z nich jest sposób wyświetlania reklam tekstowych w GDN.

Na taką reklamę natknąłem się w sieci:

o1


To reklama, jaka pojawiła mi się w remarketingu rok temu a reklamodawcą był.. no właśnie – tego na pierwszy i kolejny rzut oka nie wiadomo. Dopiero kliknięcie w kropkę pokaże nam adres docelowy i markę. Spodziewam się, że przypadkowych kliknięć mogła być tu znacząca ilość. Tu akurat reklamował się Lot.com, podesłałem im tę reklamę, wtedy sam sobie nie zdawałem sprawy z tego drobnego detalu.

Reklamy tekstowe można robić dobrze – podkreślając markę np.: w nagłówku reklamy.

o2

W przeciwnym wypadku można  zapomnieć o jakimkolwiek wpływie naszej reklamy ( w przypadku braku interakcji)  na promocję naszej marki, co obrazują te „anonimowe” reklamy:

o-3-6

 

Na koniec zostawię tu taki wynik mojej doskonałej znajomości painta 😉o7

Czyli gdybyśmy chcieli to reklama by się bez problemu zmieściła na jednym „slajdzie”. W miejsce kropeczek mieści się po prostu adres i to w wielu przypadkach jeśli chodzi o wielkość jednostki reklamowej. Ale tak się nie dzieje, stąd warto o tym pamiętać, szczególnie stosując kampanie promujące markę w vCPM oraz remarketing.

Krzysztof Marzec
CEO, Co-Founder. Specjalista SEM, Certyfikowany Trener AdWords oraz Certyfikowany Specjalista AdWords i Analytics. Przygodę z SEO zaczął w 2005 roku. Kieruje DevaGroup, stworzył i był wieloletnim szefem działu SEO Interia.pl. Prowadzi szkolenia i wykłady m.in. w Akademii Google Partners czy na Uniwersytecie Jagiellońskim. W wolnych chwilach.. moment, mam 3-kę małych dzieci, nie mam wolnych chwil. Czemu piszę tę notkę w 3ciej osobie? Ktoś to w ogóle czyta?...

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991