[AdWords] Reklamy tekstowe z ukrytym adresem URL

Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec
Archiwum 01.2016
 

System AdWords ma wiele niuansów i detali od których zależeć może powodzenie kampanii. Jednym z nich jest sposób wyświetlania reklam tekstowych w GDN.

Na taką reklamę natknąłem się w sieci:

o1
To reklama, jaka pojawiła mi się w remarketingu rok temu a reklamodawcą był.. no właśnie – tego na pierwszy i kolejny rzut oka nie wiadomo. Dopiero kliknięcie w kropkę pokaże nam adres docelowy i markę. Spodziewam się, że przypadkowych kliknięć mogła być tu znacząca ilość. Tu akurat reklamował się Lot.com, podesłałem im tę reklamę, wtedy sam sobie nie zdawałem sprawy z tego drobnego detalu.

Reklamy tekstowe można robić dobrze – podkreślając markę np.: w nagłówku reklamy.

o2

W przeciwnym wypadku można  zapomnieć o jakimkolwiek wpływie naszej reklamy ( w przypadku braku interakcji)  na promocję naszej marki, co obrazują te „anonimowe” reklamy:

o-3-6

 

Na koniec zostawię tu taki wynik mojej doskonałej znajomości painta 😉o7

Czyli gdybyśmy chcieli to reklama by się bez problemu zmieściła na jednym „slajdzie”. W miejsce kropeczek mieści się po prostu adres i to w wielu przypadkach jeśli chodzi o wielkość jednostki reklamowej. Ale tak się nie dzieje, stąd warto o tym pamiętać, szczególnie stosując kampanie promujące markę w vCPM oraz remarketing.

Krzysztof Marzec
CEO DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star, Trener SEO, Google Ads & Analytics Sędzia European Search Awards. Autor szkoleń i artykułów oraz trzech książek z tej tematyki, wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (4 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewijanie do góry