Byliśmy na XIV Targach eHandlu w Krakowie

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
26 kwietnia 2018

Byliśmy na XIV Targach


eHandlu w Krakowie

25 kwietnia mieliśmy okazję uczestniczyć w Targach eHandlu, które odbyły się w Krakowie.  W trakcie targów można było wysłuchać prelekcje z puli 24 prezentacji, porozmawiać z 135 wystawcami oraz spotkać znajomych z branży, zwiedzających halę Expo Kraków.

My odwiedziliśmy stoiska naszych zaprzyjaźnionych firm: Freshmail, Senuto, Shoper, SMSAPI, Waynet.

Z ogromną przyjemnością wysłuchaliśmy prezentacje prelegentów:

Kupowanie w mobile’u – co musisz wiedzieć o zwyczajach zakupowych Twoich użytkowników – Maciej Ziemczonek

Maciej Ziemczonek z Domodi przedstawił prezentację jak poprawić sklep, aby lepiej sprzedawał na mobile’u. Zwrócił uwagę, że udział konwersji z urządzeń mobilnych w serwisie Domodi jest znacznie większy niż z desktopa.

Generowanie sprzedaży w e-commerce poprzez Google AdWords – Łukasz Chwiszczuk

Łukasz Chwiszczuk pokazał, jakie typy kampanii AdWords stosować, aby osiągnąć cele biznesowe, które są dla nas istotne.

Co irytuje klientów e-commerce? Jak dbać o UX sklepu internetowego? – Anna Kiedrowska

Anna Kiedrowska z Episondy opowiedziała, co najbardziej irytuje klientów na stronach internetowych. Wskazała konkretne elementy stron produktowych, formularzy zakupu, która najbardziej przeszkadzają użytkownikom w dokonaniu zakupu.

YouTube for Performance – rozwiązania dla e-commerce – Kamil Glenszczyk

Kamil Glenszczyk podzielił się z publiczności nowościami, które będą dostępne w kampaniach reklamowych na YouTube m.in. przyciski z call to action (TrueView for Action)  oraz rozszerzenie lokalizacji w kampania YouTube (Location Extensions for TrueView Ads). Przedstawił również za pomocą jakich narzędzi mierzyć skuteczność kampanii na YT.

W dniu jutrzejszym uzupełnimy wpis o prezentacje prelegentów.

Czekamy na kolejną edycję Targów eHandlu. Do zobaczenia!

 

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (16 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991