25 kwietnia mieliśmy okazję uczestniczyć w Targach eHandlu, które odbyły się w Krakowie. W trakcie targów można było wysłuchać prelekcje z puli 24 prezentacji, porozmawiać z 135 wystawcami oraz spotkać znajomych z branży, zwiedzających halę Expo Kraków.
My odwiedziliśmy stoiska naszych zaprzyjaźnionych firm: Freshmail, Senuto, Shoper, SMSAPI, Waynet.
Z ogromną przyjemnością wysłuchaliśmy prezentacje prelegentów:
Kupowanie w mobile’u – co musisz wiedzieć o zwyczajach zakupowych Twoich użytkowników – Maciej Ziemczonek
Maciej Ziemczonek z Domodi przedstawił prezentację jak poprawić sklep, aby lepiej sprzedawał na mobile’u. Zwrócił uwagę, że udział konwersji z urządzeń mobilnych w serwisie Domodi jest znacznie większy niż z desktopa.
Generowanie sprzedaży w e-commerce poprzez Google AdWords – Łukasz Chwiszczuk
Łukasz Chwiszczuk pokazał, jakie typy kampanii AdWords stosować, aby osiągnąć cele biznesowe, które są dla nas istotne.
Co irytuje klientów e-commerce? Jak dbać o UX sklepu internetowego? – Anna Kiedrowska
Anna Kiedrowska z Episondy opowiedziała, co najbardziej irytuje klientów na stronach internetowych. Wskazała konkretne elementy stron produktowych, formularzy zakupu, która najbardziej przeszkadzają użytkownikom w dokonaniu zakupu.
YouTube for Performance – rozwiązania dla e-commerce – Kamil Glenszczyk
Kamil Glenszczyk podzielił się z publiczności nowościami, które będą dostępne w kampaniach reklamowych na YouTube m.in. przyciski z call to action (TrueView for Action) oraz rozszerzenie lokalizacji w kampania YouTube (Location Extensions for TrueView Ads). Przedstawił również za pomocą jakich narzędzi mierzyć skuteczność kampanii na YT.
W dniu jutrzejszym uzupełnimy wpis o prezentacje prelegentów.
Czekamy na kolejną edycję Targów eHandlu. Do zobaczenia!