Byliśmy na XIV Targach eHandlu w Krakowie

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 04.2018
 

Byliśmy na XIV Targach


eHandlu w Krakowie

25 kwietnia mieliśmy okazję uczestniczyć w Targach eHandlu, które odbyły się w Krakowie.  W trakcie targów można było wysłuchać prelekcje z puli 24 prezentacji, porozmawiać z 135 wystawcami oraz spotkać znajomych z branży, zwiedzających halę Expo Kraków.

My odwiedziliśmy stoiska naszych zaprzyjaźnionych firm: Freshmail, Senuto, Shoper, SMSAPI, Waynet.

Z ogromną przyjemnością wysłuchaliśmy prezentacje prelegentów:

Kupowanie w mobile’u – co musisz wiedzieć o zwyczajach zakupowych Twoich użytkowników – Maciej Ziemczonek

Maciej Ziemczonek z Domodi przedstawił prezentację jak poprawić sklep, aby lepiej sprzedawał na mobile’u. Zwrócił uwagę, że udział konwersji z urządzeń mobilnych w serwisie Domodi jest znacznie większy niż z desktopa.

Generowanie sprzedaży w e-commerce poprzez Google AdWords – Łukasz Chwiszczuk

Łukasz Chwiszczuk pokazał, jakie typy kampanii AdWords stosować, aby osiągnąć cele biznesowe, które są dla nas istotne.

Co irytuje klientów e-commerce? Jak dbać o UX sklepu internetowego? – Anna Kiedrowska

Anna Kiedrowska z Episondy opowiedziała, co najbardziej irytuje klientów na stronach internetowych. Wskazała konkretne elementy stron produktowych, formularzy zakupu, która najbardziej przeszkadzają użytkownikom w dokonaniu zakupu.

YouTube for Performance – rozwiązania dla e-commerce – Kamil Glenszczyk

Kamil Glenszczyk podzielił się z publiczności nowościami, które będą dostępne w kampaniach reklamowych na YouTube m.in. przyciski z call to action (TrueView for Action)  oraz rozszerzenie lokalizacji w kampania YouTube (Location Extensions for TrueView Ads). Przedstawił również za pomocą jakich narzędzi mierzyć skuteczność kampanii na YT.

W dniu jutrzejszym uzupełnimy wpis o prezentacje prelegentów.

Czekamy na kolejną edycję Targów eHandlu. Do zobaczenia!

 

Marta Nasiadka
Były pracownik na stanowisku Senior SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (16 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991