Funkcja Custom Audiences dostępna dla wszystkich reklamodawców

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 10.2013

 

Funkcja Custom Audiences na Facebooku będzie dostępna dla wszystkioch reklamodawców. Obecnie funkcja udostepniona jest wybranym reklamodawcom w USA. Marketerzy z pozostałych państw powinni mieć do niej dostęp przed końcem listopada.

Custom Audiences była dostępna dzięki takim narzędziom jak Power Editor i Facebook API. Teraz ma stać się częścią panelu administracyjnego u wszystkich reklamodawców. Z udogodnienia będą mogły korzystać zarówno duże przedsiębiorstwa, jak i małe firmy. Reklamodawcy będą mogli tworzyć kampanie w oparciu o wyznaczony cel biznesowy.

Funkcja pozwoli na wykorzystanie istniejącej listy obecnych klientów (również MailChimps) także na Facebooku.

 

 

Justyna Mądro
Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991