Funkcja Custom Audiences dostępna dla wszystkich reklamodawców

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 10.2013
 

 

Funkcja Custom Audiences na Facebooku będzie dostępna dla wszystkioch reklamodawców. Obecnie funkcja udostepniona jest wybranym reklamodawcom w USA. Marketerzy z pozostałych państw powinni mieć do niej dostęp przed końcem listopada.

Custom Audiences była dostępna dzięki takim narzędziom jak Power Editor i Facebook API. Teraz ma stać się częścią panelu administracyjnego u wszystkich reklamodawców. Z udogodnienia będą mogły korzystać zarówno duże przedsiębiorstwa, jak i małe firmy. Reklamodawcy będą mogli tworzyć kampanie w oparciu o wyznaczony cel biznesowy.

Funkcja pozwoli na wykorzystanie istniejącej listy obecnych klientów (również MailChimps) także na Facebooku.

 

 

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry