Już 9 grudnia rozpoczynamy nasz 4-dniowy cykl szkoleń otwartych, w ramach których nasi eksperci przybliżą Wam tematykę: Google Ads, Google Analytics, Google Tag Managera oraz SEO. Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału i przesyłania zgłoszeń na poszczególne szkolenia. Dla osób uczestniczących w dwóch, trzech lub czterech szkoleniach przygotowaliśmy specjalne rabaty.
9 grudnia odbędzie się szkolenie z Google Tag Manager i optymalizacja konwersji w Google Optimize. To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli chcesz samodzielnie testować, mierzyć, zliczać dane i wdrażać różne narzędzia analityczne, ale nie masz wiedzy programisty czy dewelopera. Dzięki wiedzy zdobytej na szkoleniu 90% potrzebnych kodów do testowania wdrożysz sam. Dodatkowo dowiesz się, jak przeprowadzać proste i bardziej zaawansowane testy za pomocą darmowego narzędzia Google Optimize. Podczas szkolenia omówimy cały proces – od postawienia hipotez po raportowanie, gdzie tylko jednym z elementów jest wdrożenie narzędzia. Przyjdź, testuj i rozwijaj swój marketing.
Podczas naszego szkolenia poruszymy takie kwestie jak:
- Wdrożenie Google Tag Managera
- Mierzenie wysłanych formularzy
- Data Layer i niestandardowe wdrożenia
10 grudnia będzie miało miejsce kolejne szkolenie z zakresu Google Ads. Celem szkolenia jest przybliżenie tej formy reklamy osobom, które chcą samodzielnie prowadzić kampanię, pracują w działach marketingu lub np. kontrolują pracę agencji odpowiedzialnej za promocję ich firmy. Na szkoleniu poruszymy między innymi następujące tematy:
- Tworzenie tekstów reklamowych
- Analiza słów kluczowych z elementami content marketingu
- Kampania w sieci reklamowej (GDN)
- Zagadnienia optymalizacji kampanii oraz dodatkowych możliwości Google Ads
- Remarketing
- Łączenie kont z Google Analytics
11 grudnia zapraszamy na szkolenie Google Analytics. Nie można mówić o profesjonalnych działaniach marketingowych w internecie bez analityki. Celem szkolenia jest przybliżenie uczestnikom zasad działania narzędzia Google Analytics, pokazanie, jak można wyciągać z niego przydatne informacje i jak je interpretować. Szkolenie jest dedykowane wszystkim, którzy realizują działania marketingowe w internecie i chcieliby poszerzyć lub ugruntować swoją wiedzę. Szkolenie obejmuje zagadnienia:
- Czym jest i jak działa Google Analytics
- Co można za jego pomocą mierzyć
- Jak czytać raporty z Google Analytics
- Niestandardowe konfiguracje i wdrożenia
- Konwersje i atrybucja
- Google Tag Manager i Data Studio
12 grudnia odbędzie się ostatni dzień szkoleń, w ramach którego zapraszamy na szkolenie SEO. Pomimo otaczających nas zewsząd reklam pozycjonowanie w dalszym ciągu dostarcza klientów biznesom wszystkich branż, zarówno B2B, jak i B2C. Szkolenie z pozycjonowania obejmuje najważniejsze zagadnienia dotyczące technicznego SEO, optymalizacji strony, a także linkbuildingu. Prowadzący pomogą lepiej zrozumieć działanie wyszukiwarki Google i zwiększyć widoczność swojej strony. Na szkoleniu poruszymy tematy takie jak:
- Co to jest pozycjonowanie, jak działa wyszukiwarka
- Monitorowanie i skalowanie działań SEO
- Audyt SEO i optymalizacja on-site
- Budowanie contentu generującego ruch, wykrywanie duplikatów
- Dalsza część optymalizacji, linkbuilding
- Linkbuilding: Jakie linki są wartościowe?