Grudniowe szkolenia DevaGroup w Krakowie

Justyna Mądro
Justyna Mądro
22 listopada 2019
szkolenia-devagroup

Zapraszamy na nasze


szkolenia otwarte

Już 9 grudnia rozpoczynamy nasz 4-dniowy cykl szkoleń otwartych, w ramach których nasi eksperci przybliżą Wam tematykę: Google Ads, Google Analytics, Google Tag Managera oraz SEO. Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału i przesyłania zgłoszeń na poszczególne szkolenia. Dla osób uczestniczących w dwóch, trzech lub czterech szkoleniach przygotowaliśmy specjalne rabaty. 

9 grudnia odbędzie się szkolenie z Google Tag Manager i optymalizacja konwersji w Google Optimize. To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli chcesz samodzielnie testować, mierzyć, zliczać dane i wdrażać różne narzędzia analityczne, ale nie masz wiedzy programisty czy dewelopera. Dzięki wiedzy zdobytej na szkoleniu 90% potrzebnych kodów do testowania wdrożysz sam. Dodatkowo dowiesz się, jak przeprowadzać proste i bardziej zaawansowane testy za pomocą darmowego narzędzia Google Optimize. Podczas szkolenia omówimy cały proces – od postawienia hipotez po raportowanie, gdzie tylko jednym z elementów jest wdrożenie narzędzia. Przyjdź, testuj i rozwijaj swój marketing.

Podczas naszego szkolenia poruszymy takie kwestie jak:

  • Wdrożenie Google Tag Managera
  • Mierzenie wysłanych formularzy
  • Data Layer i niestandardowe wdrożenia

Dowiedz się więcej. 

szkolenie-google-tag-manager

10 grudnia będzie miało miejsce kolejne szkolenie z zakresu Google Ads. Celem szkolenia jest przybliżenie tej formy reklamy osobom, które chcą samodzielnie prowadzić kampanię, pracują w działach marketingu lub np. kontrolują pracę agencji odpowiedzialnej za promocję ich firmy. Na szkoleniu poruszymy między innymi następujące tematy:

Dowiedz się więcej.

szkolenie-google-ads

11 grudnia zapraszamy na szkolenie Google AnalyticsNie można mówić o profesjonalnych działaniach marketingowych w internecie bez analityki. Celem szkolenia jest przybliżenie uczestnikom zasad działania narzędzia Google Analytics, pokazanie, jak można wyciągać z niego przydatne informacje i jak je interpretować. Szkolenie jest dedykowane wszystkim, którzy realizują działania marketingowe w internecie i chcieliby poszerzyć lub ugruntować swoją wiedzę. Szkolenie obejmuje zagadnienia:

  • Czym jest i jak działa Google Analytics
  • Co można za jego pomocą mierzyć
  • Jak czytać raporty z Google Analytics
  • Niestandardowe konfiguracje i wdrożenia
  • Konwersje i atrybucja
  • Google Tag Manager i Data Studio

Dowiedz się więcej.

szkolenia-google-analytics

12 grudnia odbędzie się ostatni dzień szkoleń, w ramach którego zapraszamy na szkolenie SEO. Pomimo otaczających nas zewsząd reklam pozycjonowanie w dalszym ciągu dostarcza klientów biznesom wszystkich branż, zarówno B2B, jak i B2C. Szkolenie z pozycjonowania obejmuje najważniejsze zagadnienia dotyczące technicznego SEO, optymalizacji strony, a także linkbuildingu. Prowadzący pomogą lepiej zrozumieć działanie wyszukiwarki Google i zwiększyć widoczność swojej strony. Na szkoleniu poruszymy tematy takie jak:

  • Co to jest pozycjonowanie, jak działa wyszukiwarka
  • Monitorowanie i skalowanie działań SEO
  • Audyt SEO i optymalizacja on-site
  • Budowanie contentu generującego ruch, wykrywanie duplikatów
  • Dalsza część optymalizacji, linkbuilding
  • Linkbuilding: Jakie linki są wartościowe?

Dowiedz się więcej. 

szkolenie-seo

 

Justyna Mądro
Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (9 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991