Grudniowe szkolenia DevaGroup w Krakowie

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 11.2019
 
szkolenia-devagroup

Zapraszamy na nasze


szkolenia otwarte

Już 9 grudnia rozpoczynamy nasz 4-dniowy cykl szkoleń otwartych, w ramach których nasi eksperci przybliżą Wam tematykę: Google Ads, Google Analytics, Google Tag Managera oraz SEO. Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału i przesyłania zgłoszeń na poszczególne szkolenia. Dla osób uczestniczących w dwóch, trzech lub czterech szkoleniach przygotowaliśmy specjalne rabaty. 

9 grudnia odbędzie się szkolenie z Google Tag Manager i optymalizacja konwersji w Google Optimize. To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli chcesz samodzielnie testować, mierzyć, zliczać dane i wdrażać różne narzędzia analityczne, ale nie masz wiedzy programisty czy dewelopera. Dzięki wiedzy zdobytej na szkoleniu 90% potrzebnych kodów do testowania wdrożysz sam. Dodatkowo dowiesz się, jak przeprowadzać proste i bardziej zaawansowane testy za pomocą darmowego narzędzia Google Optimize. Podczas szkolenia omówimy cały proces – od postawienia hipotez po raportowanie, gdzie tylko jednym z elementów jest wdrożenie narzędzia. Przyjdź, testuj i rozwijaj swój marketing.

Podczas naszego szkolenia poruszymy takie kwestie jak:

  • Wdrożenie Google Tag Managera
  • Mierzenie wysłanych formularzy
  • Data Layer i niestandardowe wdrożenia

Dowiedz się więcej. 

szkolenie-google-tag-manager

10 grudnia będzie miało miejsce kolejne szkolenie z zakresu Google Ads. Celem szkolenia jest przybliżenie tej formy reklamy osobom, które chcą samodzielnie prowadzić kampanię, pracują w działach marketingu lub np. kontrolują pracę agencji odpowiedzialnej za promocję ich firmy. Na szkoleniu poruszymy między innymi następujące tematy:

Dowiedz się więcej.

szkolenie-google-ads

11 grudnia zapraszamy na szkolenie Google AnalyticsNie można mówić o profesjonalnych działaniach marketingowych w internecie bez analityki. Celem szkolenia jest przybliżenie uczestnikom zasad działania narzędzia Google Analytics, pokazanie, jak można wyciągać z niego przydatne informacje i jak je interpretować. Szkolenie jest dedykowane wszystkim, którzy realizują działania marketingowe w internecie i chcieliby poszerzyć lub ugruntować swoją wiedzę. Szkolenie obejmuje zagadnienia:

Dowiedz się więcej.

szkolenia-google-analytics

12 grudnia odbędzie się ostatni dzień szkoleń, w ramach którego zapraszamy na szkolenie SEO. Pomimo otaczających nas zewsząd reklam pozycjonowanie w dalszym ciągu dostarcza klientów biznesom wszystkich branż, zarówno B2B, jak i B2C. Szkolenie z pozycjonowania obejmuje najważniejsze zagadnienia dotyczące technicznego SEO, optymalizacji strony, a także linkbuildingu. Prowadzący pomogą lepiej zrozumieć działanie wyszukiwarki Google i zwiększyć widoczność swojej strony. Na szkoleniu poruszymy tematy takie jak:

  • Co to jest pozycjonowanie, jak działa wyszukiwarka
  • Monitorowanie i skalowanie działań SEO
  • Audyt SEO i optymalizacja on-site
  • Budowanie contentu generującego ruch, wykrywanie duplikatów
  • Dalsza część optymalizacji, linkbuilding
  • Linkbuilding: Jakie linki są wartościowe?

Dowiedz się więcej. 

szkolenie-seo

 

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (9 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991