Konferencja „Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
22 czerwca 2018

Konferencja "Szyte na miarę"


rozwiązania dla branży fashion

Jesteś projektantem mody? Albo blogerem? A może pracujesz w branży modowej? Albo jesteś właścicielem sklepu? Jeśli na któreś z pytań odpowiedziałeś twierdząco, to masz pewność, że ta konferencja jest właśnie dla Ciebie! 5 lipca w Warszawie spotkają się eksperci z modowego świata.

Podczas VIII edycji konferencji „Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion Bartosz Paczyński, Prezes Content Hero poprowadzi warsztat – „Lowcostowe” techniki sprzedaży i promocji w branży fashion”

Zagadnienia:
– Najskuteczniejsze techniki niskobudżetowej promocji w Internecie
– Skuteczne techniki sprzedażowe i promocyjne
– Bezpłatne i płatne (lecz tanie) narzędzia służące do promocji marek, sklepów i produktów jak również narzędzia analityczne
– Działania promocyjne z wykorzystaniem sieci Google, Facebook, Instagram
– Programy rozliczane za sprzedaż w modelu CPS

Ponadto w programie m.in.:

– Mirosław Skwarek – Dyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl
„7 gotowych pomysłów na zwiększenie sprzedaży w branży fashion za pomocą botów na Facebooku.”

– Marcin Osman – Prezes Zarządu,OSM Consult Sp. z o.o.
„Jak zaistnieć z marką w social mediach”

– Jadwiga Janik – Fashion50+
„50plus, ważni odbiorcy mody”
(Podczas prelekcji omówione zostaną:
– oczekiwania osób 50plus w stosunku do branży modowej
– oferta marek modowych, lub jej brak, dla kobiet i mężczyzn 50plus
– czego najbardziej w ofercie marek modowych brakuje kobietom 50plus
– obsługa sklepów i salonów mody
– zakupy w Internecie przez osoby 50plus
– reklama w Internecie skierowana do 50plus.)

– Aleksandra Koclejda – online marketing specialist, Domodi sp. z o.o.
„Zapomniane źródła promocji on-line, które pomoga Ci rosnąć”
(Marketing internetowy to już nie tylko Google Adwords oraz Facebook Ads.Prelegentka podczas wystąpienia opowie o tym jak dynamicznie zmienia się rynek reklamowy, gdzie szukać możliwości do wzrostu biznesu i jak je wykorzystać. Dzięki prezentacji dowiecie się:
– w jaki sposób reklamować się w serwisach informacyjnych,
– na jakie dane zwracać uwagę i jak je analizować
– jakie korzyści mogą nam przynieść duże portale o tematyce ogólnej)

Krzysztof Bitel – Dyrektor ds. Jakości, IT i inwestycji logistycznej w Gino Rossi S.A.
„Logistyka E-com w branży modowej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania zwrotem.”
(Podczas przezentacji zostaną omówione następujące zagadnienia:
– Zaimplementowanie kontroli jakości w proces logistyczny
– Porównanie logistyki własnej kontra outsourcing
– Skrócenie łańcucha dostaw
– Rola systemów IT w procesie)

Do udziału zapraszamy:

  • właścicieli i menedżerów sklepów internetowych
  • właścicieli sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy
  • osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce
  • szefów działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta
  • osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta
  • projektantów mody
  • blogerów
  • start’upowców z branży modowej

REJESTRACJA->>

Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Miejsce: Centrum Bankowo- Finansowe Nowy Świat, ul. Nowy Świat 6/12, Warszawa

Czas trwania: 09.00 – 15.00

Informacje o konferencji możesz śledzić na bieżąco na naszym Instagramie (@pirb_instytut) oraz FB->> KLIKAJ TU

Kontakt z organizatorem:

Mariola Kaczmarek
mobile: +48/530623538
e-mail:mariola.kaczmarek@pirbinstytut.pl

Zapraszamy do wzięcia udziału w konferencji!

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (21 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991