Lookalike Audiences – reklamy na facebooku

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 03.2013
 

Lookalike Audiences – nowa funkcja na Facebooku, która powstała na bazie „custom audiences”. Jest ona w stanie stworzyć profil odbiorców reklam opierając się o ich zainteresowania i dane demograficzne.

Lookalike Audiences pomaga specjalistom od marketingu dotrzeć do kolejnych osób o podobnej charakterystyce.

Po kilkutygodniowych testach serwis zapewnia, że pierwsi użytkownicy zanotowali szybszy i większy zwrot nakładów na reklamę, niższy koszt zamówienia, niższy koszt za akcję i większy rozmiar zamówienia.

Lookalike Audiences powinno być dostępne w systemie Power Editor.

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 1,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry