Lookalike Audiences – reklamy na facebooku

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 03.2013

Lookalike Audiences – nowa funkcja na Facebooku, która powstała na bazie „custom audiences”. Jest ona w stanie stworzyć profil odbiorców reklam opierając się o ich zainteresowania i dane demograficzne.

Lookalike Audiences pomaga specjalistom od marketingu dotrzeć do kolejnych osób o podobnej charakterystyce.

Po kilkutygodniowych testach serwis zapewnia, że pierwsi użytkownicy zanotowali szybszy i większy zwrot nakładów na reklamę, niższy koszt zamówienia, niższy koszt za akcję i większy rozmiar zamówienia.

Lookalike Audiences powinno być dostępne w systemie Power Editor.

Justyna Mądro
Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991