Narzędzie analityczne od Google – Universal Analytics

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 10.2012

Google udostępnia nowe narzędzie do analizy danych pod nazwą Universal Analytics, która ma być alternatywą dla Google Analytics. Jak zapewnia Google, narzędzie to pozwala na dostosowanie narzędzia analitycznego do własnych potrzeb i wychodzi na przeciw potrzebom współczesności.


Pomiar danych w Universal Analytics zmierza do tego, aby rozróżniać i uwzględniać w statystkach dane pochodzące z różnorakich źródeł (wykorzystuje możliwości, jakie daje API).  Już dziś duże firmy mogą wypróbować nowe narzędzie analityczne.

Obrazek

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991