Narzędzie analityczne od Google – Universal Analytics

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 10.2012
 

Google udostępnia nowe narzędzie do analizy danych pod nazwą Universal Analytics, która ma być alternatywą dla Google Analytics. Jak zapewnia Google, narzędzie to pozwala na dostosowanie narzędzia analitycznego do własnych potrzeb i wychodzi na przeciw potrzebom współczesności.


Pomiar danych w Universal Analytics zmierza do tego, aby rozróżniać i uwzględniać w statystkach dane pochodzące z różnorakich źródeł (wykorzystuje możliwości, jakie daje API).  Już dziś duże firmy mogą wypróbować nowe narzędzie analityczne.

Obrazek

Marta Nasiadka
Były pracownik na stanowisku Senior SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry