Nowości w Google Analytics – Google Signals

Marcin Matras
Marcin Matras
13 lipca 2018

Google Signals


Sprawdź swoje konto GA!

Wczoraj, na niektórych naszych kontach Google Analytics, pojawiła się możliwość aktywowania funkcji Google Signals. Można to zrobić bezpośrednio z niebieskiego paska z komunikatem (u góry strony). Wszyscy, którzy odłożyli decyzję o włączeniu GS na później lub którym ten komunikat się jeszcze nie wyświetlił, mogą samodzielnie sprawdzić czy mają już możliwości aktywowania Google Signals – wystarczy, że:

  1. Na koncie GA przejdą do panelu administracyjnego
  2. Na poziomie usługi, przejdą do Informacji o śledzeniu, a następnie otworzą Gromadzenie danych

Tam, początkowo jedynie szczęśliwcy (a w miarę upływu czasu – wszyscy) będą mogli aktywować Google Signals.

Włączenie tej funkcji pozwoli nam na:

  • Remarketing użytkowników Google, którzy odwiedzili naszą witrynę, niezależnie od tego jakiego urządzenia używają (tylko w przypadku, gdy włączyli Personalizację reklam).
  • Dostęp do nowych danych na koncie Google Analytics w raporcie Odbiorcy > Różne urządzenia. Do naszej dyspozycji oddane zostały 4 raporty: Pokrywanie się urządzeń, Ścieżki urządzeń, Kanały i Urządzenie pozyskania.

Oczywiście, dostępne dane są zagregowane i w żadnym wypadku nie zostają ujawnione indywidualne informacje o użytkownikach. Dane w raporcie sięgają jedynie do momentu, w którym włączyliśmy Google Signals, dlatego polecamy jak najszybciej  sprawdzić dostępność tej funkcji na Waszych kontach i włączyć ją jeszcze dziś!

Marcin Matras
SEM Specialist. Certyfikowany Specjalista Google AdWords i Google Analytics. W DevaGroup zajmuje się prowadzeniem kampani AdWords. Nad litery zdecydowanie woli cyfry, dlatego w artykułach znajdziesz tylko konkret.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (18 głosów, średnia: 4,50 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991