Zachęcamy do lektury najciekawszych artykułów w minionym tygodniu, teksty wybierane są w sposób subiektywny. Mamy nadzieję, że okażą się dla Was interesujące.
Ostatnie badania pokazują, że 80% firm zaangażowanych w działania SEO, wydaje miesięcznie ponad 1 tys. dolarów na budowanie linków. Czy link building może być określany jako kolejna forma promocji porównywalna z reklamą telewizyjną czy radiową? Dowiemy się z artykułu Search Engine Watch.
Kilka błędów oraz mitów związanych z prowadzeniem firmowego bloga w tekście „Broken art of blogging”.
Dlaczego podział Foursquare’a i upodobnienie go do Yelpa może mieć negatywne skutki dla aplikacji?
Krótki poradnik dla osób, które chcą rozpocząć swoją przygodę z social media marketingiem. Na co zwracać uwagę i o co zadbać?
Lokalne katalogi stron są coraz lepiej widoczne w Google. Analiza wyników strony Yelp.
Stosowane prawidłowo Robots.txt może bardzo pomóc wyszukiwarkom w indeksowaniu treści. Krótki przewodnik po tym, jak poprawnie używać Robots.txt oraz narzędzia, które pomogą sprawdzić listę błędów.
Dwa narzędzia ułatwiające zarządzanie kampanią Google AdWords.
Dekalog Google AdWords – 10 rzeczy, o których warto pamiętać.
Polscy Webmasterzy mogą dostawać dodatkowe notki w wiadomościach o odrzuconych Prośbach o Ponowne Rozpatrzenie.
Jakub Brożyna radzi, jak indeksować wpisy.