Podsumowanie tygodnia

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 07.2014
 

Zachęcamy do lektury najciekawszych artykułów w minionym tygodniu, teksty wybierane są w sposób subiektywny. Mamy nadzieję, że okażą się dla Was interesujące.

1Ostatnie badania pokazują, że 80% firm zaangażowanych w działania SEO, wydaje miesięcznie ponad 1 tys. dolarów na budowanie linków. Czy link building może być określany jako kolejna forma promocji porównywalna z reklamą telewizyjną czy radiową? Dowiemy się z artykułu Search Engine Watch.

2Kilka błędów oraz mitów związanych z prowadzeniem firmowego bloga w tekście „Broken art of blogging”.

3Dlaczego podział Foursquare’a i upodobnienie go do Yelpa może mieć negatywne skutki dla aplikacji?

4 Krótki poradnik dla osób, które chcą rozpocząć swoją przygodę z social media marketingiem. Na co zwracać uwagę i o co zadbać?

5 Lokalne katalogi stron są coraz lepiej widoczne w Google. Analiza wyników strony Yelp.

6 Stosowane prawidłowo Robots.txt może bardzo pomóc wyszukiwarkom w indeksowaniu treści. Krótki przewodnik po tym, jak poprawnie używać Robots.txt oraz narzędzia, które pomogą sprawdzić listę błędów.

7 Dwa narzędzia ułatwiające zarządzanie kampanią Google AdWords.

8 Dekalog Google AdWords – 10 rzeczy, o których warto pamiętać.

9 Polscy Webmasterzy mogą dostawać dodatkowe notki w wiadomościach o odrzuconych Prośbach o Ponowne Rozpatrzenie.

10 Jakub Brożyna radzi, jak indeksować wpisy.

 

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry