NUMER REFERENCYJNY: DEV-ADM-CZE21
Cześć,
Nazywam się Natalia i prowadzę dział Administracji w DevaGroup.
DevaGroup to mała, 35-osobowa agencja. Lubimy to i nie mamy z tego powodu żadnych kompleksów. Co prawda, pomimo pandemii w ostatnim roku, nasz zespół mocno się powiększył, jednak ciągle chcemy działać w nie-korporacyjnym klimacie. Podobno zna nas cała branża, pewnie dlatego, że organizujemy cykliczne krakowskie spotkania pasjonatów SEM i SEO – semKRK, które przyciąga wielu słuchaczy z całej Polski! Jesteśmy jedną z nielicznych firm, które osiągnęły taki poziom w Ads, że sam Google wyróżnił naszego CEO (Krzysztofa Marca) jako Trenera w ramach Akademii Google Partners oraz projektu BIG6. Jako Premier Partner dostaliśmy się do finału najbardziej prestiżowego konkursu w branży: Premier Partners Awards EMEA. Klienci trafiają do nas sami, głównie z polecenia – szukamy osoby, która będzie wspierała naszych specjalistów w aktualnych i nowych projektach.
Podsumowując: świetne portfolio, aktualna wiedza, szkolenia i konferencje, unikalne narzędzia i dostęp do wielu ciekawych branż. Dodaj do tego: satysfakcjonujące wynagrodzenie i pole do rozwoju.
Nasze biuro jest nowoczesnym klimatyzowanym wnętrzem w nowym apartamentowcu w Fabryce Czekolady, blisko centrum – mieści się na prawie rogu ulic Łokietka/Wrocławskiej.
Kogo poszukujemy:
- To zupełnie nowe stanowisko, masz szansę wpłynąć na kształt swojej pracy.
Do zadań osoby na nowym stanowisku należeć będzie:
- Zarządzanie funkcjonowaniem biura – czuwanie nad zaopatrzeniem biura w materiały spożywcze i biurowe, przygotowaniem sali na spotkanie z klientem/szkolenie,
- Kompletowanie i wysyłanie bieżącej korespondencji, paczek (pracownicy, nasze wydarzenia)
- Wysyłanie paczek do pracowników – urodziny/rocznice pracy i pilnowanie tych dat,
- Przygotowywanie prostych baz/zestawień adresów i kontaktów,
- Nadzorowanie prawidłowego przebiegu szkoleń otwartych/webinarów/warsztatów,
- pomoc przy organizacji semKRK (stacjonarnych edycji),
- Opieka nad sprzętem biurowym np.: wypożyczanie czytników ebooków,
- Pomoc przy analizie ofert na gadżety i materiały marketingowe,
- Nadzór nad automatycznymi systemami raportów i faktur dla klientów,
- Skanowanie dokumentów oraz archiwizacja,
- Doraźna pomoc w innych działach, np.: komunikacja z uczestnikami eventów.
Wymagania:
- Dobra organizacja pracy i samodzielność,
- Prawo jazdy kat. B,
- Znajomość pakietu Word/Excel oraz Dokumenty/Arkusze Google.
- Zdecydowana większość Twojej pracy zawodowej to praca z nami,
- Praca z biura w Krakowie.
Dodatkowe atuty:
- Znajomość zagadnień prawa pracy oraz windykacji
Co otrzymasz w zamian:
- Pracę w stabilnej firmie w oparciu o umowę o pracę
Mamy politykę zero-patologii. To nie jest zaniżania umowa z wypłatą z drugiej firmy-krzak lub „pod stołem” ani umowa o dzieło na prawach autorskich. To jest pełnoprawna umowa o pracę, którą dostajesz od razu po podjęciu decyzji o zatrudnieniu. Umowa gwarantuje Ci, że nawet jeśli wchodzi w życie za kilka tygodni, to praca jest już Twoja i obowiązuje Twoja ochrona prawna. Podobnie urlopy oraz weekendy i czas wolny od pracy to dla nas świętość.
- Atrakcyjne wynagrodzenie, w zależności od umiejętności i poziomu samodzielności przewidujemy na tym stanowisku kwoty około 2500-3000 na rękę (od 3400-4200 brutto). Na tym stanowisku dopuszczamy też pracę na 1/2 etatu.
Masz konkretne wymagania, a może większe wymagania ze względu na większe doświadczenie? Masz konkretne wymagania, a może większe wymagania ze względu na większe doświadczenie? Napisz o tym.
W prostej ankiecie określisz kwoty, jakie chcesz zarabiać przez pierwszy okres pracy oraz po roku, weźmiemy to pod uwagę wyznaczając konkretną ścieżkę podwyżek i awansów.
- Czas pracy, który możesz dostosowywać do swoich potrzeb,
- Firmowy sprzęt: laptop, smartfon z dużym planem internetu.
- Udział w szkoleniach i konferencjach, kursy językowe,
- Benefity: prywatne ubezpieczenie medyczne PZU, karta Multisport albo karta do Cinema City, premia urlopowa, biuro otwarte na integracje i wspólne oglądanie wydarzeń sportowych.
Proces rekrutacyjny:
- To ogłoszenie jest aktywne, zbieramy i analizujemy zgłoszenia, planujemy zamknąć je w 1-2 tygodnie,
- Pierwszy etap polega na wypełnieniu prostej ankiety rekrutacyjnej, dostajesz ja od razu po zgłoszeniu się,
- Drugi etap to rozmowa (spotkanie w biurze w Krakowie)
- Jeśli wzbudziłam Twoje zainteresowanie – napisz do mnie bezpośrednio: natalia.turchan@devagroup.pl
Odpisujemy na każdy e-mail / każde zgłoszenie. Jeśli nie dostałaś/łeś odpowiedzi przez 2-3 dni to koniecznie do nas napisz/zadzwoń ponieważ najpewniej nasza odpowiedź znalazła się w Twoim spamie.
NUMER REFERENCYJNY: DEV-ADM-CZE21
Trafiłeś tu przypadkiem lub nie jest to oferta dla Ciebie? Wiemy, jak trudno znaleźć właściwą osobę, stąd jeśli zatrudnimy kogoś, kogo nam polecisz, okrągła sumka 1024 zł trafi na Twoje konto.