Marketingowe (i nie tylko) inspiracje prosto od DevaGirls!

Marketingowe (i nie tylko) inspiracje prosto od DevaGirls!

Marketingowe (i nie tylko) inspiracje
prosto od DevaGirls!

Na 8 marca przygotowaliśmy dla Was coś więcej, niż tradycyjny goździk i pończochy 😉 Z okazji święta kobiet poprosiliśmy nasze niezawodne DevaGirls o inspiracje – te marketingowe i nie tylko. Na co dzień znacie nasze Specjalistki, jako mistrzynie od reklamy w Internecie. Pora na poznanie ich od nieco innej strony – w mini wywiadach zapytaliśmy o inspiracje, cele i motywacje do działania! 

 

Sprawdźcie sami nasze mini wywiady! 

 

Zdradź nam jak ułatwiasz sobie życie: poleć narzędzie, aplikację mobilną lub nawet wtyczkę, która zmienia Twoją pracę lub po prostu bardzo przydaje Ci się w życiu.

 

Alicja Stojek – SEO Specialist 

W codziennej pracy lubię korzystać z aplikacji, które pomagają zarządzać czasem pracy i pomagają w skupieniu: Focus to do albo Forest. Ostatnio odkryłam też aplikację CALM, która pomaga mi się wyciszyć po pracy.

 

 

 

 

Marika Kowalska – SEO Specialist

Nie wyobrażam sobie pracy bez planowania. A jak układanie idealnego rozkładu dnia to tylko z Asaną 🙂

 

 

 

 

Karolina Kawulka – Senior SEM Specialist

Żeby nie było tylko o pracy. Aplikcja InPost – mogę zdalnie otwierać paczkomat – wspaniałe <3

 

 

 

 

Anna Jurczyk-Wojnar – SEO Specialist

Wtyczki do chrome: Open Multiple URLs – https://dva.pl/53Xr oraz SEO META in 1 CLICK -https://dva.pl/2q0B

 

 

 

Justyna Przygoda – Social Media & Content Specialist

Pracuję w social mediach, więc w pierwszej kolejności wymienię Facebook Pixel Helper, wtyczkę, dzięki której mogę sprawdzić, czy na stronie jest zainstalowany Piksel Facebooka i czy wszystko z nim w porządku. Pracę ułatwia też mocno Tab Manager Plus dla Chrome, proste narzędzie, które przyda się w wielu branżach (zwłaszcza jeśli ktoś ma tendencję do mnożenia okienek w przeglądarce). Dzięki niemu w łatwy sposób da się nimi zarządzać i niczego nie zamkniemy przez przypadek, a to bardzo się przydaje ; ) Od siebie dodam też Reader View, który „czyści” nam artykuły z reklam, dzięki czemu łatwiej się je czyta i szybciej kopiuje.

 

 

 

Marta Koziarz – Head of SEM

Kalendarz 😀 Duża ilość spotkań / rozmów i deadlinów wymaga dobrej organizacji.

 

 

 

 

Ewelina Ibek – Marketing Manager

W organizacji pracy – kalendarze, w każdej formie – od googlowego, po taki piękny, naścienny z Pusheenem, który dostałam od Devy na urodziny (wiedzieli czego mi potrzeba). Do tego uzupełnienie konkretami – planer w postaci Asany.

Jeśli chodzi o narzędzia to króluje u mnie Lightshot, okazuje się że z moją (najcudowniejszą na świecie!!!) resztą zespołu porozumiewam się nie słowami, a obrazkami. Tak. Język obrazkowy i strzałeczki starej szkoły Jacka Gmocha, które tłumaczą rzeczywistość, to podstawa dobrej komunikacji w każdym zespole marketingowym 😀

 

 

 

Dorota Kika – Senior SEM Specialist

Kalendarz Google na telefonie (łączący priv i służbowy kalendarz) przydaje mi się w życiu najbardziej bo przynajmniej wiem z kim i na co się umawiam :). I o której. Albo kiedy mam urlop. Albo kiedy są jakie święta. Z wtyczek to mogę polecić Adswerve dataLayer Inspector+, takie do GA i GTM.

 

 

 

Agata Kowalczuk – Social Media & Content Specialist

Moim wielkim odkryciem była wtyczka Lightshot! Dzięki niej wszystkie screeny potrzebne w mojej pracy były momentalnie w zasięgu kilku kliknięć. Jeśli jeszcze jej nie znacie, to z całego serca zachęcam do przetestowania. Kolejny ułatwiacz mojej pracy to aplikacja Focus Keeper. W dzisiejszym świecie bardzo trudno utrzymać skupienie, wszędzie natrafiamy na dystraktory. Dzięki tej aplikacji mobilnej moje skupienie zostaje ze mną na dłużej, a realizowane zadanie kończę zdecydowanie szybciej.

 

 

Aleksandra Pizoń – Junior SEM Specialist

Google Tag Assistant, Pixel Helper 😀 Lightshot nałogowo.

 

 

 

 

Anna Skowron – Social Media & Content Specialist

Canva – zwłaszcza, jeśli robisz dużo w social mediach 🙂 Contadu do pisania tekstów SEO, wtyczka – Facebook Pixel Helper.

 

 

 

 

Joanna Wilk – New Business Specialist

Oprócz tego, co zapewnia Deva, do tej pory bardzo przydatne były dla mnie raporty z Kantar Media – to bym polecała dla ułatwienia pracy w branży reklamowej.

 

 

 

 

Karolina Burda – Stażystka w dziale SEO

Zdecydowanie aplikacja Couchsurfing – otworzyła mnie na ludzi, umożliwiła poznanie nowych kultur, a także dzięki niej mam znajomości na całym świecie, między innymi z ludźmi z branży marketingowej, UX i IT.

 

 

 

 

Delfina Flegel – Junior SEM Specialist

To odpowiem w kontekście „przydatna w życiu” – aplikacja Maps me często towarzyszy mi w podróżach jako alternatywa Google Maps, gdy jestem offline. Kolejną taką aplikacją jest Settle up – również przydatna przy podróżach, ale ta z kolei jest super do rozliczania się ze znajomymi (zamiast ciężkich matematycznych wyliczeń).

 

Dlaczego akurat marketing (branża marketingowa) jako ścieżka kariery?

 

Alicja Stojek – SEO Specialist 

Marketing to ciekawa, mega rozwijająca się branża. Niby praca biurowa, a jakże kreatywna 😉

 

 

 

 

Marika Kowalska – SEO Specialist

Zawsze lubiłam pisać i w tym kierunku się kształciłam. Zaczęłam więc swoją przygodę od pracy jako copywriter, później poznałam SEO i jego techniczne zagadnienia. Tak mnie ten temat zainteresował, że praktycznie od razu zaczęłam „przebranżawianie się”.

 

 

 

Anna Jurczyk-Wojnar – SEO Specialist

Ponieważ w tej pracy nie ma nudy 🙂

 

 

 

 

Justyna Przygoda – Social Media & Content Specialist

Przypadek? Nie sądzę 🙂 A tak serio, to trochę przypadek, trochę naturalna kolej rzeczy. Tworzenie treści w Internecie zaczynałam od dziennikarstwa. W dobie kryzysu medialnego doszłam do wniosku, że od robienia kryptoreklam, wolę szczerość i reklamy sensu stricto, grę w otwarte karty. I tak to się u mnie zaczęło.

 

 

 

Marta Koziarz – Head of SEM

Hmm. Wyszło dość przypadkowo (odpowiedź w pytaniu poniżej).

 

 

 

 

Ewelina Ibek – Marketing Manager

Chyba uwielbiam marketing za to, za co inni niespecjalnie za nim przepadają 🙂 W ramach 1 stanowiska mam możliwość pracować nad tak różnymi projektami, że o nudzie i stagnacji w pracy nie ma mowy. Ciągłe wyzwania, projekty które są wymagające kreatywnie…ideał 🙂

 

 

 

 

Dorota Kika – Senior SEM Specialist

Bo Krzysztof Marzec ma brata. który jest czarodziejem i super sprzedawcą. Był moim wykładowcą na studiach i tak przedstawił temat marketingu internetowego, że mu uwierzyłam i uznałam, że warto w to iść, bo fajne i przyszłościowe. Pozdro dla Piotrka!

 

 

 

Agata Kowalczuk – Social Media & Content Specialist

Bardzo lubię być częścią dynamicznej pracy. Lubię sprawdzać co się zmieniło i jakie aktualizację nadchodzą. Co więcej ta branża pozwala na nutę kreatywności, której tak bardzo potrzebuję – nie mogło być inaczej.

 

 

 

 

Aleksandra Pizoń – Junior SEM Specialist

Nie można się w tej branży nudzić i jest to niesamowita możliwość do rozwoju w różnych dziedzinach. Dodatkowo można zabrać ze sobą komputer wszędzie i nadal pracować 🙂

 

 

 

 

Aleksandra Połetek-Pszonak – Senior New Business Manager

Bo tutaj nie ma nudy! Praca w branży marketingowej wymaga połączenia kompetencji twardych (analitycznych, znajomości konkretnych narzędzi, rozliczanie się z budżetów reklamowych) jaki i miękkich (badanie potrzeb klienta, komunikatywność, kreatywność). Branża charakteryzuje się dużą dynamiką, narzędzia często się zmieniają, wywiera to na specjalistach konieczność podnoszenia swoich kompetencji, doszkalania się, szukania nowych rozwiązań. Także dobrze odnajdują się tutaj osoby które nie lubią stagnacji, są ciekawe świata i radzą sobie w zmieniających się warunkach 🙂

 

 

 

Anna Skowron – Social Media & Content Specialist

Na początku to był przypadek – akurat trafiłam do działu marketingu firmy X. W pewnym momencie zorientowałam się, że siedzę w branży ponad 2 lata, i zdecydowałam, że wolę mocno rozwijać się w tym, co już trochę znam niż skakać z branży do branży. Nie żałuję 🙂

 

 

 

Joanna Wilk – New Business Specialist

Swoją karierę zawodową zaczęłam od bycia panią od reklamy 🙂 I tak zostało…

 

 

 

 

Karolina Burda – Stażystka w dziale SEO

Marketing cały czas się rozwija, można wprowadzać nowe pomysły na rynek, pobudzać kreatywność, a plusem jest również praca zdalna.

 

 

 

 

Delfina Flegel – Junior SEM Specialist

Jest to dla mnie idealne połączenie kompetencji ścisłych i humanistycznych.

 

 

 

Jakie były Twoje początki w branży? 🙂 Czy było to logiczne następstwo wykształcenia, czy dziwne życiowe zawijasy? 🙂

 

 

Alicja Stojek – SEO Specialist 

Dziwne życiowe zawijasy 🙂 Skończyłam pedagogikę i kulturoznawstwo, długo pracowałam z dziećmi, a nawet próbowałam swoich sił we florystyce i pracowałam w kwiaciarni 😉 Zawsze ten marketing był jednak gdzieś na orbicie i na niego ostatecznie postawiłam.

 

 

 

Marika Kowalska – SEO Specialist

Studia polonistyczne pozwoliły mi nabrać nieco kunsztu pisarskiego. Z kolei copywriting narodził się zupełnie przez przypadek. Uważam jednak, że to był strzał w dziesiątkę, bo inaczej pewnie bym skończyła w jakimś wydawnictwie 😉 A marketing jest przecież taki fajny!

 

 

 

Karolina Kawulka – Senior SEM Specialist

Wciągnął temat i zajęcia na studiach i tak zostało. Zaczęłam od stażu SEO po nim dzięki przypadkowi wylądowałam SEM-ie i od tego czasu codziennie zajmuję się Google Ads i Google Analytics.

 

 

 

Anna Jurczyk-Wojnar – SEO Specialist

Rozpoczynałam jako stażystka w analityce internetowej, ale ukradkiem podglądałam pracę działu SEO, która z dnia na dzień coraz bardziej mnie ciekawiła, więc postanowiłam spróbować.

 

 

 

 

Justyna Przygoda – Social Media & Content Specialist

W sumie już trochę na to pytanie odpowiedziałam powyżej. Dodam jeszcze, że zawsze ciągnęło mnie do branży kreatywnej, w której będę się mogła wyżyć twórczo, opracowywać treści od zera i nimi zarządzać, budować komunikację marek. Marketing otwiera przede mną właśnie takie ścieżki.

 

 

Marta Koziarz – Head of SEM

Studiowałam na wydziale Zarządzania AGH na kierunku Informatyka i ekonometria. Mieliśmy na wydziale kierunek Marketing i wiecznie się śmiałam, że przecież to żadna kariera, w marketingu nie ma przyszłości. Aż przyszło do praktyk studenckich i dostanie się do firm IT okazało się dużym wyzwaniem. Nigdzie się nie dostałam, więc zaczęłam odpowiadać na wszystkie ogłoszenia o stażu/ praktykach. I tak trafiłam do agencji marketingowej. Tam moim zadaniem było zapoznanie się z systemem Google Ads (wtedy jeszcze AdWords). Uczyli mnie też trochę o SEO, tworzenia treści, analityki itp. Akurat siostra pracowała w Google przy AdWords i Analytics, więc zaczęłam z nią o tym rozmawiać i tak o to mnie wciągnęło 🙂

 

 

 

Ewelina Ibek – Marketing Manager

W moim przypadku miało to (niemal) ciąg przyczynowo-skutkowy. Studiowałam polonistykę, a później sama uczyłam się co to w ogóle ten marketing jest. Od czytania regularnie magazynów (Sprawny, Marketer+, E-commerce w Praktyce), po szukanie materiałów w sieci, chodzenie na szkolenia.   

 

 

 

 

Monika Sroka – Office Manager

Powrót do pracy po urlopie macierzyńskim, dział ADM to jest to co lubię:)

 

 

 

Dorota Kika – Senior SEM Specialist

Zaczęło się od studiów. Moje studia były dość interdyscyplinarne, pomieszanie tematów humanistycznych ze ścisłymi. Jednym z kursów (obok stylistyki, poetyki, algorytmów i struktur danych czy sztucznej inteligencji) był marketing internetowy, czyli tematyka Google AdWords i Usability. Po tym kursie pojawił się pomysł wzięcia udziału w konkursie Google Online Marketing Chellenge, gdzie jako grupa doszliśmy do półfinału. Następnie zdecydowałam się na praktyki w Interia.pl gdzie nauczyli mnie wszystkiego (wtedy Google AdWords było zdecydowanie mniejsze niż dziś). Z 3 miesiącami doświadczenia w branży można już było zastanawiać się nad podjęciem pracy.

 

 

 

Agata Kowalczuk – Social Media & Content Specialist

Moja ścieżka kariery nadaje się na niejeden ebook z ciekawymi pracami! Na studiach, a nawet jeszcze przed nimi próbowałam wielu profesji, ale najbardziej zaciekawiła mnie praca w świecie kultury. Przez długi czas pracowałam w instytucji kultury i tam zdobywałam swoje pierwsze marketingowe doświadczenia. Dzięki temu zrozumiałam, że to właśnie moja droga i postanowiłam realizować się właśnie w branży marketingowej, a dokładniej w social mediach.

 

 

 

Aleksandra Pizoń – Junior SEM Specialist

Oj życiowe zawijasy. Najlepiej próbować zdobywać wiedzę z kursów i szkoleń oraz wdrażać ją w praktyce. W tej branży za szybko wszystko się zmienia.

 

 

 

 

Aleksandra Połetek-Pszonak – Senior New Business Manager

Generalnie wychodzę z założenia, że osoby pracujące w marketingu/sprzedaży szczególnie w agencji powinny mieć za sobą pracę w różnych środowiskach, dzięki czemu lepiej mogą się wczuć w sytuacje sowich klientów (bo tutaj wiadomo każdy ma trochę inne potrzeby). U mnie zaczęło się już na studiach – praca w organizacji studenckiej przy promocji eventów, ambasador marki pracodawcy, praca biurowa. Po studiach praca w organizacji eventów i wolontariat przy organizacji wydarzeń lokalnych – jak ktoś przetrwał sytuacje kryzysowe podczas organizacji wydarzeń to multitasking czy rozmowy z trudnym klientem nie będą mu/jej straszne 🙂

 

 

 

Anna Skowron – Social Media & Content Specialist

Życiowe zawijasy, jakoś tak wyszło, że zawsze pracowałam albo w działach marketingu danej firmy/ marki albo w agencjach SEO/ SEM.

 

 

 

 

Joanna Wilk – New Business Specialist

Nie licząc epizodu w agencji reklamowej i wydawcy kalendarzy trafiłam do Biura Reklamy Dziennika Polskiego, włączonego następnie do Grupy PolskaPress. I to było jak wrzucenie kogoś, kto potrafił jedynie fikać nóżkami w brodziku, do basenu olimpijskiego. Przeżyłam 🙂 Spodobały mi się zarówno media, jak i „sprzedawanie reklamy”.

 

 

 

Karolina Burda – Stażystka w dziale SEO

Jestem wciąż na etapie nauki, marketingiem i SEO interesuje się od ponad roku, a weekendami wciąż studiuję, jednak cieszę się, że w miarę szybko znalazłam pracę, w której mogę się rozwijać i poszerzać wiedzę z dziedziny, która naprawdę mnie interesuje 🙂

 

 

 

Delfina Flegel – Junior SEM Specialist

Wybierając studia, wiedziałam, że do marketingu mnie ciągnie i tak zostało, także wszystko było zaplanowane 😉 Po studiach znalazłam staż w małej agencji i niesamowicie się cieszę, że akurat zajęłam się Google Adsami, bo od razu to mi się spodobało. A zakładałam wcześniej, że o ile w marketingu internetowym chciałabym pracować, o tyle nie do końca wiedziałam w czym dokładnie – byłam otwarta na różne ścieżki.

 

 

Co sprawia Ci największą satysfakcję w Twojej pracy?

 

 

Marika Kowalska – SEO Specialist

Zadowolenie klientów, którzy po długim czasie oczekiwania widzą w końcu efekty współpracy.

 

 

 

 

Anna Jurczyk-Wojnar – SEO Specialist

Wzrost na wykresie widoczności 🙂

 

 

 

 

Justyna Przygoda – Social Media & Content Specialist

Myślę, że tak jak w każdej innej pracy podstawą jest docenienie naszego zaangażowania. Kiedy widzę, że moje praca jest doceniona, kiedy usłyszę ciepłe słowo od Klienta, albo swojego przełożonego, a przede wszystkim, kiedy sama wiem, że zrobiłam coś dobrze, widzę wyniki swoich starań, wtedy mam najwięcej motywacji 🙂

 

 

 

Marta Koziarz – Head of SEM

Widoczne efekty, zadowolenie klientów i pracowników ze swoich sukcesów.

 

 

 

 

Monika Sroka – Office Manager

Kontakt z innymi:)

 

 

 

 

Dorota Kika – Senior SEM Specialist

Dobre opinie od Klientów o moich kolegach i koleżankach z zespołu 🙂

 

 

 

 

Agata Kowalczuk – Social Media & Content Specialist

Pięknie pracujący post, który organicznie wymiata!

 

 

 

 

Aleksandra Pizoń – Junior SEM Specialist

Hmm zadowolenie klientów, wzajemna pomoc w drużynie, gdy widać efekt tego, nad czym długo się pracowało.

 

 

 

 

Aleksandra Połetek-Pszonak – Senior New Business Manager

Satysfakcja Klienta i poczucie, że pomogło się osiągnąć sukces (mierzony wynikami kampanii marketingowych), możliwość zaangażowania się w kampanie społeczne, bycia na bieżąco z nowinkami technologicznymi i lepsze zrozumienie dla otaczającego świata.

 

 

 

Anna Skowron – Social Media & Content Specialist

Jak widzę, że to co zrobiłam ma wartość (czy to merytoryczną czy wizualną czy marketingową) i szczerze mogę ocenić, że to dobrze zrobiona robota.

 

 

 

 

Joanna Wilk – New Business Specialist

Największą satysfakcję i frajdę sprawia mi kontakt z Klientami oraz to, że mogę uczyć się wciąż nowych rzeczy.

 

 

 

 

Karolina Burda – Stażystka w dziale SEO

Możliwość ciągłego rozwoju, widocznie wyniki i otaczanie się ludźmi, którzy mają te same zainteresowania, co ja.

 

 

 

Delfina Flegel – Junior SEM Specialist

Rosnące przychody klientów 😉

 

 

 

Skąd czerpiesz inspirację do pracy (portal, magazyn, podcast, webinary) – poleć nam coś konkretnego 🙂

 

 

Marika Kowalska – SEO Specialist

Ze swojego otoczenia! Nikt nam nie powie o swoich doświadczeniach z marketingiem tyle, co jego codzienni odbiorcy. Branżowe portale i magazyny też są ważne, ale nie można zapominać o otaczającym nas społeczeństwie 🙂

 

 

 

 

Karolina Kawulka – Senior SEM Specialist

Newsletter od Marcin Wsół, sprawny marketing, marketer +, YT – Julian i MeasureSchool.

 

 

 

 

Justyna Przygoda – Social Media & Content Specialist

Poleciłabym przede wszystkim Sprawny Marketing, zarówno blog, jak i magazyn. Oprócz tego ciekawe inspirujące wywiady i artykuły zawsze znajduję na portalu Marketing i Biznes. A jak podcast to lubię posłuchać Piotra Poloka „O reklamie w internecie: za ile, dla kogo i po co?”. Oczywiście również nasz Devowy semCAST!

 

 

 

Marta Koziarz – Head of SEM

Różne konferencje zagraniczne (na rynku polskim jest za niski poziom ;P )np. https://greatday-event.com/ (ogólnie SMEC robi fajne webinary) czy newslettery np. ppchero https://www.ppchero.com/.

 

 

 

 

Ewelina Ibek – Marketing Manager

Po pierwsze – ludzie z którymi pracuję! Są tak świetni w tym, co robią, że daleko szukać nie muszę inspiracji. Do tego dokładam: subskrybuję ogromną ilość newsletterów (Marcin Wsół i Karol Dziedzic są niesamowicie treściwi w swojej komunikacji!) i słucham sporej ilości podcastów (Piotr Polok i Fox Strategy robią doskonałą robotę).

 

 

 

 

Monika Sroka – Office Manager

Różnego rodzaju portale związane z pracownikami-> Infor, WIP, Kadry w pigułce.

 

 

 

Dorota Kika – Senior SEM Specialist

Nic z powyższych. Moją inspiracją są problemy z którymi się spotykam, proces poszukiwania rozwiązania i znalezienie rozwiązania. W skrócie – nie działa a potem działa.

 

 

 

 

 

Aleksandra Pizoń – Junior SEM Specialist

Szkolenia, blogi, webinary i rozwiązywanie wyzwań na bieżąco z innymi specjalistami.

 

 

 

 

Aleksandra Połetek-Pszonak – Senior New Business Manager

Książki (’To jest marketing”, Seth Godin, „Model Story Brand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki”, Donald L. Miller, „Zaczynaj od dlaczego. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania”, Simon Sinek) Grupy na Facebooku (Advertising is exciting, Laski z branży, Kobiety w reklamie).

 

 

 

Anna Skowron – Social Media & Content Specialist

Jakub Biel – wskazuje u siebie super kampanie reklamowe, mega pomysłowe i kreatywne. Poza tym śledzę masę osób i marek w social mediach, staram się z każdego brać po trochu.

 

 

 

 

Joanna Wilk – New Business Specialist

Wirtualnemedia.pl, nowymarketing, prosto o marketingu.

 

 

 

 

Karolina Burda – Stażystka w dziale SEO

Inspirację często czerpię od moich prywatnych znajomych, którzy też siedzą w marketingu i SEO, od jednego z moich wykładowców, który tak naprawdę zaraził mnie SEO i dzięki niemu zaczęłam się tym interesować. Lubię podcasty „Zapytaj o SEO”, śledzę również na Instagramie takie konta jak: paulinawizualnie, concent_lady, karolinakasprzakpl.

 

 

 

Delfina Flegel – Junior SEM Specialist

https://nowymarketing.pl/ – Uwielbiam czytać sobie o kreatywnych kampaniach. + na Facebooku konto „Marketing, Reklama, Internet”.

 

 

3 najważniejsze cechy dobrego Specjalisty ADM/ SEO/ SEM/ MKT/ NB?

 

 

Alicja Stojek – SEO Specialist 

SEO – elastyczność, bo trzeba się dopasować do zmian w algorytmie, kreatywność, aby szukać niestandardowych rozwiązań i skrupulatność, aby nie pominąć żadnej zabłąkanej 404 na stronie 😉

 

 

 

 

Marika Kowalska – SEO Specialist

Zdolność logicznego myślenia i analizy, samodyscyplina oraz chęć stałego rozwoju.

 

 

 

 

Karolina Kawulka – Senior SEM Specialist

Cierpliwość, dokładność, szybkie przystosowywanie się do zmian.

 

 

 

 

Anna Jurczyk-Wojnar – SEO Specialist

Cierpliwość, wielozadaniowość i jeszcze więcej cierpliwości.

 

 

 

 

Justyna Przygoda – Social Media & Content Specialist

MKT: otwarta głowa, cierpliwość, wielozadaniowość.

 

 

 

 

Marta Koziarz – Head of SEM

Dokładność, rzetelność, uczciwość.

 

 

 

 

Ewelina Ibek – Marketing Manager

W MKT: kreatywność (a tego nie da się nauczyć), cierpliwość (w dużej mierze do mnie), czytanie ze zrozumieniem i przede wszystkim – odrobina dystansu 😉

 

 

 

 

Monika Sroka – Office Manager

Wyrozumiałość, cierpliwość, dokładność:)

 

 

 

 

Dorota Kika – Senior SEM Specialist

Cierpliwość, umiejętność czytania ze zrozumieniem, ciekawość.

 

 

 

 

Agata Kowalczuk – Social Media & Content Specialist

Ambicja, profesjonalizm i zaangażowanie.

 

 

 

 

Aleksandra Pizoń – Junior SEM Specialist

Chęć rozwoju, entuzjazm, wielozadaniowość, przydaje się analityczne myślenie i duża produktywność.

 

 

 

 

Aleksandra Połetek-Pszonak – Senior New Business Manager

Komunikatywność, cierpliwość/empatia, umiejętność zarządzania sobą w czasie.

 

 

 

 

Anna Skowron – Social Media & Content Specialist

Skillsy do dobrego researchu, nieustępliwość mimo problemów i dystans 🙂

 

 

 

 

Joanna Wilk – New Business Specialist

Profesjonalizm, wiedza, umiejętność współpracy – dotyczy to wszystkich specjalistów (dołożę jeszcze komunikatywność).

 

 

 

 

Karolina Burda – Stażystka w dziale SEO

Specjalista SEO – ciekawość i podążanie za trendami, cierpliwość, kreatywność.

 

 

 

 

Delfina Flegel – Junior SEM Specialist

Cierpliwość, otwartość na nowe rozwiązania, inteligencja.

 

 

 

Zmiana w Google przez którą zwątpiłaś w świat! #poranażale

 

 

Marika Kowalska – SEO Specialist

Czasowe wyłączenie próśb o indeksowanie – jak można zablokować coś takiego???

 

         

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

Karolina Kawulka – Senior SEM Specialist

Automatycznie stosowane rekomendacje 😀

 

 

 

                                       

 Justyna Przygoda – Social Media & Content Specialist

Może nie w Google, ale usunięcie statystyk Piksela Facebooka, tzw. usługi Facebook Analytics zabolało, podobnie jak boli obecnie sukcesywne usuwanie kategorii do targetowania reklam.

 

 

 

 

Marta Koziarz – Head of SEM

Może za duże parcie na automatyzację. Przynosi ona efekty po jakimś czasie, ale nie we wszystkim jest dobra.

 

 

 

 

Ewelina Ibek – Marketing Manager

Bardziej dotykają mnie zmiany w środowisku social media, niż na poletku Google – a żale na zmiany na platformach… chyba nie mam na to aż tyle miejsca…

 

 

 

 

Dorota Kika – Senior SEM Specialist

Jak mi kilka lat temu zmienili w poczcie interfejs na „lepszy”.

 

 

 

 

 

Aleksandra Pizoń – Junior SEM Specialist

Dodatkowe wytyczne analityki consent mode oraz tego typu podobne zabiegi.

 

 

 

 

Anna Skowron – Social Media & Content Specialist

Nie pracuję w oparciu o Google, więc akurat ten podmiot się nie przyczynił do wątpienia w świat. Co innego Facebook….

 

 

 

 

Delfina Flegel – Junior SEM Specialist

Pójście w stronę automatyzacji – co jeśli zaraz w Google Ads nie będzie potrzeby zatrudniać specjalistów, bo kampanie stworzy się jednym kliknięciem? ;o

 

 

Jakich narzędzi codziennie używasz w pracy?

 

 

Alicja Stojek – SEO Specialist

Mnóstwa wtyczek, które pomagają w codziennej pracy SEOwca do weryfikacji stron, aplikacje do zarządzania czasem i czasoumilacze w postaci Spotify.

 

 

 

 

Marika Kowalska – SEO Specialist

Ahrefs, Senuto, Surfer, Sitebulb, Screaming Frog, Google Search Console, Google Analytics, ale także takich podstawowych jak Dokumenty Google czy Slack 🙂

 

 

Anna Jurczyk-Wojnar – SEO Specialist

Bardzo wielu:) ale najczęściej to chyba: Google Search Console, Senuto, SurferSEO, Ahrefs.

 

 

 

 

 

Justyna Przygoda – Social Media & Content Specialist

Facebook business manager, Creator Studio, Google Analytics, Cklickmeeting, Asana, WordPress to podstawowe, ale jest więcej.

 

 

 

 

Marta Koziarz – Head of SEM

Docs Google, Thunderbird i Asana 😀

 

 

 

 

Monika Sroka – Office Manager

Wszystkich typów arkuszy Google:)

 

 

 

 

Dorota Kika – Senior SEM Specialist

Komputer, telefon, monitor. Albo Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Ads Editor, Excel i Google Sheets. Jeszcze parę innych by się znalazło.

 

 

 

 

Agata Kowalczuk – Social Media & Content Specialist

Excel, Excel i jeszcze raz Excel <3

 

 

 

 

Aleksandra Pizoń – Junior SEM Specialist

Edytor Google Ads, skype, poczta, kalendarz, excel, teams, i systemy: Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Merchant Center, Facebook Business Manager

 

 

 

 

Aleksandra Połetek-Pszonak – Senior New Business Manager

Mail, Telefon, pakiet Google. Google Meet, Zoom.

 

 

 

 

Anna Skowron – Social Media & Content Specialist

Contadu, Figma, Canva, Menadżer Reklam FB, Doogle Docsy, Clockify, Asana, WordPress.

 

 

 

 

Joanna Wilk – New Business Specialist

Jestem handlowcem starej daty – kalendarz, papierowy notes i telefon 😉 Rzecz jasna korzystam ze wszystkich narzędzi, które mamy, nie pomijam nowych technologii 🙂

 

 

 

 

Karolina Burda – Stażystka w dziale SEO

Dopiero się uczę, więc nie będzie ich dużo, ale Seoquake, Seo meta in one click, Nofollow, Ahrefs, Mangools, Senuto, Semstorm, Surfer, Google Search Console.

 

 

 

Jak mierzysz sukces w pracy?

 

 

Marika Kowalska – SEO Specialist

Trudno go zmierzyć, jednak największym sukcesem jest oczywiście moment, kiedy wszystko jest NA ZIELONO 😀

 

 

 

 

Justyna Przygoda – Social Media & Content Specialist

Sukces to dla mnie pochodna zadowolenia Klienta, przełożonych i mojego z wykonywanej pracy. Jeśli te trzy się zgadzają wiele więcej nie potrzeba 🙂

 

 

 

 

Marta Koziarz – Head of SEM

Poziomem ilości rozwiązanych problemów i wprowadzonych ulepszeń.

 

 

 

 

Ewelina Ibek – Marketing Manager

Poza tym, co pokazuje mi analytics? 😉 Feedbackiem od Klientów, redakcji, naszych partnerów. No i oczywiście zadowoleniem reszty zespołu / firmy.

 

 

 

 

Monika Sroka – Office Manager

Zrealizowane plany:)

 

 

 

 

Dorota Kika – Senior SEM Specialist

Przed klientami – ROASem, ERSem i kosztem konwersji, przed szefem – nie mierzę, przed sobą – ilością problemów – jeśli jest mniej niż było, to sukces.

 

 

 

 

Agata Kowalczuk – Social Media & Content Specialist

Chyba najbardziej statystykami i reakcjami odbiorców. Dzięki temu wiem, co się sprawdziło, a co może lepiej odpuścić następnym razem.

 

 

 

 

Aleksandra Pizoń – Junior SEM Specialist

Każde rozwiązanie wyzwania klienta. Liczę pojedyncze sukcesy od każdego klienta 🙂 Szczególnie gdy większość udaje się zadowolić 🙂 Rozmowa z Headem również wskazuje na jakim etapie jesteśmy.

 

 

 

 

Aleksandra Połetek-Pszonak – Senior New Business Manager

Brakiem negatywnych komentarzy, telefonów od niezadowolonych klientów 😉

 

 

 

 

Anna Skowron – Social Media & Content Specialist

Biorę pod uwagę parę czynników: 1. Czy wyrobiłam się w deadlinie 2. Czy zrobiłam odpowiedni research pod dany projekt 3. Ile czasu poświęciłam na myślenie o projekcie i jego wykonanie 4. Czy mam pozytywny feedback od odbiorców danego projektu 5. Czy menago jest zadowolony 😉

 

 

 

Joanna Wilk – New Business Specialist

Sukcesem dla mnie jest nie tylko sprzedaż, ale dobry kontakt z Klientem. I dokładanie swojej cegiełki do Firmy.

 

 

 

 

Karolina Burda – Stażystka w dziale SEO

Wykorzystując umiejętności w najlepszy możliwy sposób.

 

 

 

Universal czy 4?

Na to pytanie ankietowane DevaGirls odpowiedziały:

  • 58 % – Universal Analytics
  • 21 % – Analytics 4
  • 21 % – oba ok

Ze względu na to, że komisja dysponuje obiektywizmem na poziomie zero – dorzuca punkty Universalowi i ten wygrywa (miażdżącą przewagą!) w DevaGroup!

 

Jakie 3 cele zawodowe stawiasz sobie w swojej pracy?

 

 

Marika Kowalska – SEO Specialist

Stały rozwój i zdobywanie nowej wiedzy, a także poszerzanie horyzontów o nowe specjalizacje marketingu.

 

 

 

 

Justyna Przygoda – Social Media & Content Specialist

Nie mam ich do końca sprecyzowanych. Skupiam się na tym, by się rozwijać. Dlatego jednym z moich postanowień jest nauka nowych programów np. do obróbki zdjęć, grafik, czy filmów, czy narzędzi, które ułatwią mi życie, większa automatyzacja pracy.

 

 

 

Marta Koziarz – Head of SEM

A po co to komu? 😉 Ważne, żeby być zadowolonym ze swojej pracy, działać efektywnie i mieć balance między pracą a życiem prywatnym.

 

 

 

 

Monika Sroka – Office Manager

Wdrażanie nowych/innych rozwiązań i usprawnianie dotychczasowych procesów.

 

 

 

 

Dorota Kika – Senior SEM Specialist

1. Przejść ścieżkę kariery w dwie strony – od Juniora do Heada i z powrotem.

2. Więcej nie mam. Po prostu chcę wykonywać swoją pracę dobrze.

 

 

 

Aleksandra Pizoń – Junior SEM Specialist

Awans w ścieżce rozwoju, zdobycie bogatego doświadczenia, hmm może kiedyś prowadzenie szkoleń.

 

 

 

 

Aleksandra Połetek-Pszonak – Senior New Business Manager

Zwiększenie dochodów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, doskonalenie dotychczasowych umiejętności, zdobycie nowych umiejętności i poznanie nowych narzędzi.

 

 

 

Anna Skowron – Social Media & Content Specialist

1. Pisać więcej, jak najwięcej!

2. W pełni samodzielnie stworzyć coś kreatywnego – np. firmowy kalendarz.

3. Kiedyś koordynować jakiś niewielki zespół ludzi.

 

 

 

Joanna Wilk – New Business Specialist

Rozwój – nabywanie nowych umiejętności, jeszcze raz rozwój – nadążanie za zmianami w branży reklamowej, co prowadzi do trzeciego celu – bycia specjalistą w pełnym tego słowa znaczeniu – moje dotychczasowe doświadczenie plus SEO i SEM daje mi możliwość bycia panią od reklamy pełną gębą 😉

 

 

 

Karolina Burda – Stażystka w dziale SEO

Na ten rok: w niedalekiej przyszłości mieć kilka klientów pod wyłącznie moją opieką, poprowadzenie jakiegoś szkolenia i ciągłe szkolenie/rozwój.

 

 

 

 

Delfina Flegel – Junior SEM Specialist

Zostanie specjalistą w branży, dokształcenie się w Facebook Adsach, bycie na bieżąco z każdym newsem w branży.

 

 

 

Wróżka time! Co czeka SEO / SEM w tym roku? Jakich zmian się spodziewasz?

 

 

Marika Kowalska – SEO Specialist

Zawirowań w kwestii wideo! Myślę, że w tym roku to webinary, vlogi i prezentacje wideo staną się dla użytkowników bardziej wartościowe niż treści 🙂

 

 

 

 

Karolina Kawulka – Senior SEM Specialist

Większych budżetów, więcej konkurencji, większych przychodów dla Klientów 🙂

 

 

 

 

Justyna Przygoda – Social Media & Content Specialist

W grudniu obstawiałam, że na znaczeniu jeszcze bardziej zyskają treści audio, będą się też częściej pojawiały w reklamach. Teraz obserwuję coraz większą automatyzację narzędzi. Wnioskuję więc, że rola specjalistów będzie się zmieniać, coraz większe będzie znaczenie strategii i dystrybucji treści, a coraz mniejsze pole do popisu, jeśli chodzi o samo ustawianie reklam.

 

 

 

Marta Koziarz – Head of SEM

Jak w każdym roku rollercoster. Nie lubię myśleć, co może będzie. Wolę reagować na zmiany, które się dzieją. Szkoda czasu na gdybanie.

 

 

 

 

Monika Sroka – Office Manager

Zwiększenie liczebności obu działów:)

 

 

 

 

Dorota Kika – Senior SEM Specialist

Spodziewam się że Google będzie chciało uprościć nam życie, więc zmniejszy ilość typów kampanii, tj. wszystko będzie jednym workiem. Wszyscy będą narzekać i lamentować, ale i tak na koniec się okaże, że Google miało rację, bo będzie prościej i bardziej efektywnie. Tylko będzie haczyk – żeby było prościej, to i tak trzeba będzie rozumieć co się robi i po co, co na co wpływa i co z czego wynika. Więc spodziewam się, że nie ma się czego obawiać i nasza praca i tak będzie potrzebna 🙂

 

 

 

Aleksandra Pizoń – Junior SEM Specialist

Wprowadzenie dużej automatyzacji i konieczność reorganizacji działań.

 

 

 

 

Anna Skowron – Social Media & Content Specialist

Rozszerzenia zasad dot. weryfikacji reklam, spodziewam się coraz większej ilości ograniczeń reklam w kontekście poprawności politycznej, zdrowia, aspektów osobistych itd. oraz coraz większych wymagań odnośnie zawartości reklam – odpowiednich treści reklamowych, grafik, kreacji itd.

 

 

 

Karolina Burda – Stażystka w dziale SEO

Mocniejszy nacisk na SXO.

 

 

 

 

Delfina Flegel – Junior SEM Specialist

Dużo automatyzacji.

 

 

Anna Skowron
Były pracownik na stanowisku Social Media & Content Specialist. W marketingu internetowym działa od ponad 4 lat. Wyznaje zasadę „research is king!”, a słowo pisane to jej ulubione narzędzie pracy. Jak książka to kryminał, a jak wakacje to tylko nad morzem.

Justyna Przygoda
Były pracownik na stanowisku Social Media & Content Specialist. Od 5 lat z pasją i zapałem zajmuję się słowem pisanym, a od 2 mediami społecznościowymi. Doświadczenie w dziennikarstwie pozwoliło mi uwierzyć w moc słów. Działanie w social mediach sprawiło, że stawiam człowieka na początku każdej historii. Prywatnie nieuleczalna miłośniczka planszówek, stand-upów i gór.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (9 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry