Reklamy mobilne – Certyfikat Google AdWords

Katarzyna Nogaj
Katarzyna Nogaj
Archiwum 08.2015

Od 20 lipca 2015 roku można zdawać po polsku nowy certyfikat AdWords z reklamy mobilnej. Kurs przygotowujący do egzamin również jest już dostępny po polsku.

Tak samo jak w przypadku poprzednich egzaminów, warto jest przeczytać kurs w całości, ponieważ zdarza się, że prawidłowa odpowiedź na pytanie jest niemal dokładnym cytatem z kursu. Dobrze jest również przeczytać raporty przygotowane przez Nielsen, można w nich znaleźć odpowiedzi na kilka pytań.

mobilna1

 

Egzamin z reklam mobilnych składa się z 70 pytań.

Egzamin, tak samo jak pozostałe, jest ważny 12 miesięcy i po tym czasie należy go powtórzyć.

Do zaliczenia potrzebne jest 80% prawidłowych odpowiedzi.

Na zdanie jest 90 minut, co jest czasem w zupełności wystarczającym.

Egzamin z reklam mobilnych składa się z 70 pytań.

 

 

Egzamin nie jest bardzo trudny, zawiera on pytania z samego ustawiania kampanii AdWords oraz ogólne pytania o aplikacjach i stronach mobilnych. Zdarzają się pytania w których największą trudnością jest przeczytanie go i znalezienie czy różnią się odpowiedzią, poniżej wklejam przykład takiego pytania 😉

 

pytanie z egzaminu z reklamy mobilnej

Katarzyna Nogaj
Specjalistka SEM, Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. Pierwsze kampanie AdWords budowała w 2009 roku. Aktualnie zachwyca się możliwościami Google Tag Manager i rzeczami, które można śledzić przy pomocy Google Analytics. Uf, dobrze, że używa Ghostery.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991