Relacja z semKRK #12 BIG

Justyna Mądro
Justyna Mądro
2 lipca 2019
semkrkawards

Podsumowanie #12 edycji


semKRK BIG

12 prelegentów, 6 stoisk partnerów, kilkunastu patronów i ponad 500 osób na sali! Takie są statystyki ostatniego semKRK #12 BIG, które odbyło się 19 czerwca w Starej Zajezdni w Krakowie. Jak zawsze naszemu barcampowi towarzyszyła niesamowita atmosfera, ogromna dawka wiedzy oraz bardzo owocny networking. Zapraszamy Was do zapoznania się z krótkim podsumowaniem konferencji, które obejmuje wpisy uczestników, a więc najbardziej subiektywne i najbardziej szczere odczucia. W trakcie wydarzenia rozdaliśmy także nagrody semKRK awards za najlepsze kampanie SEO, Google Ads i E-commerce.

📰 Kuźnia e-Biznesu: https://kuzniaebiznesu.pl/konferencje-i-szkolenia/bylismy-na-semkrk-12-relacja-z-wydarzenia/
📰 LinuxPL.com: https://linuxpl.com/blog/semkrk-12-big-relacja-z-konferencji
📰 LinuxPL.com: https://www.facebook.com/linuxplcom/posts/2832081423530748
📰 Contentowy Ninja: https://www.youtube.com/watch?v=0SOnaNsu9lc
📰 SurferSEO: https://www.youtube.com/watch?v=OiFF-lKBebo
📰 Marketing dla ludzi: https://marketingdlaludzi.pl/12-semkrk-relacja/
📰 Grupa TENSE: https://www.grupa-tense.pl/blog/semkrk-12-big-relacja/
📰 Widzialni: https://www.widzialni.pl/blog/semkrk-12-big-relacja/
📰 SEO4.net: https://seo4.net/blog/semkrk-12-big-relacja-z-konferencji/
📰 Silence: https://www.silence.pl/blog/sem/semkrk-12-big-czy-warto-bylo-przyjechac-do-krakowa/
📰 Majestic: https://blog.majestic.com/pl/wydarzenia-2/relacja-z-semkrk-12-big/

Nagrody semKRK awards za najlepsze kampanie otrzymali:

🔥 Najlepsza kampania SEO
🥇 1 miejsce: Whites – „Konsekwentna strategia i model współpracy oparty o partnerstwo – dwa filary sukcesu SEO”
🥈 2 miejsce: Oponeo – „Zaparkuj w topach, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię CM”
🥉 3 miejsce: Sempai & innogy Polska – „Techniczne SEO i komunikacja marketingowa kluczem w generowaniu leadów z wyników organicznych”

Finaliści:
Netim.pl – „Czy zawsze budżet na SEO jest wyznacznikiem jakości”
Xann Marketing – „Wpływ reputacji strony na wzrost pozycji”

🔥 Najlepsza kampania Google Ads
🥇 1 miejsce: AdPeak i Pracuj – „Big Data, skrypty i automatyzacja, czyli zacznij to robić, zamiast wciąż tylko o tym opowiadać”
🥈 2 miejsce: PromoTraffic #GrowWithUs & Rolmarket – „Plony większe o 36% nawożone danymi”
🥉 3 miejsce: Sempai & Edomator – „Zastosowanie zaawansowanej automatyzacji w kampaniach PLA”

Finaliści:
AdLike – „Proste i efektywne rozwiązania zwiększające sprzedaż sklepu MyjeZeby.pl”
Ideo Force – „Zwiększanie sprzedaży dla Senso-Rex LTD”

🔥 Najlepsza kampania e-commerce
🥇 1 miejsce: PromoTraffic #GrowWithUs – „Ekspansja 22 rynków dopasowana strategia, automatyzacja działań i Machine Learning”
🥈 2 miejsce: Adequate – „Jak rosnąć, gdy jest się liderem rynku”
🥉3 miejsce: Sempai & Orteo – „2-krotny wzrost przychodów z reklam PLA z wykorzystaniem CSS Sempai Shop”

Finaliści:
Agencja WHEN – marketing internetowy– “Case study – Perfumeria Euforia”
Grupa TENSE – „Z 55k do 80k sesji + 1,5k więcej fraz w top10 w rok, czyli jak ujarzmić sklep z militariami z cyklicznie generującymi się błędami SEO”

Poniżej znajdziecie natomiast prezentacje tych prelegentów, którzy wyrazili na udostępnienie prezentacji z semKRK #12 bIG.

⭐️ Paweł Gontarek – „Jak (o)szukać w Krakowie”

⭐️ Cezary Glijer – „Toksyczna Floryda”

 

⭐️ Bartek Kaczmarczyk – „Pimp Yours Conversion Rate via Google Optimize. Case Studies oraz Tips And Tricks jak podnieść CR za pomocą testów A/B – Vol. 2”

⭐️ Paulina Wiktorska – „Czy kampanie YouTube rzeczywiście wpływają na wizerunek i rozpoznawalność marki?”

⭐️ Stefan Chochlac – „Why & how to automate product ads on Google Search?”

 

⭐️ Damian Sałkowski – „Zmieniające się SEO – nowe sposoby podejścia do tego, co znamy”

Justyna Mądro
Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (13 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991