01
Sprawdź najnowszy artykuł naszych specjalistów – Mateusza Pająk i Jakuba Barabasza, w którym testują dostępne rozwiązania bazujące na AI w obszarze grafiki i analizie danych.
❯ Narzędzia AI w marketingu – przegląd dostępnych możliwości
02
Google wprowadza nową funkcję, która pomoże użytkownikom w łatwiejszym wyszukiwaniu atrakcyjnych cen produktów online. Narzędzie ma ułatwić porównywanie ofert i znajdowanie najlepszych okazji cenowych.
❯ Google pomoże użytkownikom w wyszukiwaniu atrakcji cenowych
03
Meta wprowadza dodatkowe narzędzie, umożliwiające bardziej zaawansowane testowanie i dostosowywanie treści na platformie. Nowości mają zaoferować reklamodawcom większą kontrolę nad prezentowanymi treściami.
❯ Meta wprowadza narzędzie do testów A/B Rolek oraz inne dodatkowe funkcje
04
YouTube intensyfikuje walkę z blokowaniem reklam online, uniemożliwiając użytkownikom oglądanie treści, gdy wykryje narzędzia blokujące reklamy.
05
Nowy chatbot bazujący na AI od Elona Muska – Grok, jest częścią strategii rozwoju sztucznej inteligencji i ma na celu zdobycie udziału w rynku, konkurując z istniejącymi rozwiązaniami, takimi jak ChatGPT.
❯ Elon Musk uruchamia nowego chatbota AI „Grok”. Ma konkurować z ChatemGPT
06
Google upraszcza raport dotyczący jakości strony w Search Console, aby skupić się na całościowych wskazówkach dotyczących optymalizacji, a nie na pojedynczych danych.
❯ Google Simplifies The Search Console Page Experience Report