01
Bard staje się Gemini – przeczytaj, jak odnowiony chatbot od Google podnosi poprzeczkę swoich możliwości, oferując jeszcze bardziej zaawansowane funkcje użytkownikom.
❯ Bard zmienia się w Gemini – co potrafi odświeżony chatbot od Google?
02
Meta będzie dodawać widoczne znaczniki oraz niewidoczne znaki wodne i metadane do obrazów i zdjęć, aby oznaczyć treści powstałe z pomocą sztucznej inteligencji.
❯ Facebook i Instagram będą oznaczać treści od sztucznej inteligencji
03
X wprowadza nową opcję reklamową, pozwalającą reklamodawcom sponsorować treści wybranych twórców w aplikacji. Ta inicjatywa ma na celu zwiększenie widoczności reklam i zasięgu wśród odbiorców.
❯ X Announces Option for Advertisers to Sponsor Creator Video Uploads
04
Opinie klientów wymagają szczególnej uwagi marketerów. Badania wykazują, że są one nie tylko istotne dla decyzji zakupowych (online i offline), ale także wpływają na postrzeganie marki i budowanie zaufania przez konsumentów.
05
Wykorzystaj funkcje Google Ads, takie jak usuwanie duplikatów słów kluczowych i zarządzanie kreacjami za pomocą etykiet, aby zoptymalizować swoje kampanie i osiągnąć lepsze wyniki.
❯ 7 Google Ads Shortcuts For Better Results With Less Effort
06
Google wysyła partnerom e-maile z dostosowanymi rekomendacjami, które pomogą poprawić skuteczność ich kampanii reklamowych.
❯ Google Ads launches email series delivering tailored optimization advice