


01
ChatGPT, Bard, a teraz Gemini – w świecie sztucznej inteligencji sporo się dzieje. Sprawdź artykuł naszego specjalisty SEO Jakuba Barabasza i dowiedz się jak AI wpływała na SEO w 2023 roku.



02
[Nowość w supporcie Google] Google uruchomiło nowe narzędzie, które pomoże rozwiązywać problemy dotyczące wydatków na kampanie Performance Max.



03
Niewidoczny znak wodny, Imagine z Meta AI, czy wsparcie dla twórców w nawiązaniu kontaktu z fanami. Sprawdź, co nowego Meta szykuje w zakresie sztucznej inteligencji.



04
YouTube opublikował najpopularniejsze reklamy z 2023 roku wraz ze wskazówkami, które pomogą twórcą ulepszyć swoje materiały reklamowe.
❯ YouTube Shares Ad Tips Based on its Best-Performing Promotions of 2023



05
Google zaprezentowało nowy model sztucznej inteligencji, który zbudowany jest od podstaw. Ma być on modelem multimodalnym, czyli będzie mógł generalizować, a także z łatwością łączyć i wykorzystywać różne rodzaje wiadomości.
❯ Google prezentuje Gemini – swój najpotężniejszy model sztucznej inteligencji



06
Instagram wprowadził nową funkcję – możliwość publikowania notatek wideo w formie statusu. Dotychczas możliwe było dodanie krótkiej wiadomości, które teraz zostało rozszerzone o dwusekundowe wideo.