


01
Firmy B2B coraz częściej stawiają na pozytywne doświadczenia klientów – poprawa CX przekłada się bezpośrednio na wzrost lojalności i większe przychody z jednego klienta. Sprawdź artykuł naszej New Business Expert – Oli Połetek-Pszonak.
❯ Customer experience B2B – jak pozytywne doświadczenia klienta napędzają sprzedaż i zwiększają LTV



02
Debiut na marketplace\’ach to nie tylko wrzucenie produktów – to przemyślana strategia obecności i promocji. Sprawdź artykuł Patryka – Allegro Ads specialist w DevaGroup, który zawiera checklistę kluczowych kroków i najczęstsze błędy nowych sprzedawców.
❯ Mistrzostwo marketplace, część 1 – jak skutecznie zadebiutować i działać na marketplace’ach



03
Czerwcowa aktualizacja Google może wpłynąć na ranking Twojej strony. Jeśli zauważysz zmiany w pozycjach – to efekt Core Update, który właśnie się rozpoczął i potrwa kilka tygodni.



04
Sprawdź jak krótkowzroczność w planowaniu, presja na błyskawiczne wyniki i wewnętrzne ograniczenia hamują skuteczność działań w social mediach. Ten felieton to ważny głos o konieczności zmiany perspektywy w marketingu.
❯ Krótkowzroczność, wąskie gardła i inne dolegliwości współczesnego social media marketingu [FELIETON]



05
Zobacz, jak zmieniają się nawyki zakupowe Polaków – aż 93 % robi zakupy online, a 71 % korzysta jednocześnie z kanałów tradycyjnych i cyfrowych tej samej marki. Firmy muszą zapewnić wygodę, mobilność zakupów oraz elastyczne opcje dostawy i zwrotów.
❯ Raport „Omni‑commerce. Kupuję wygodnie” – jak wygląda polski e‑commerce w 2025?



06
Meta rozbudowuje narzędzia biznesowe w WhatsApp – firmy zyskają m.in. możliwość centralnego zarządzania kampaniami, automatycznej optymalizacji budżetów i prowadzenia rozmów audio/wideo. To krok w stronę jeszcze większej automatyzacji i sprzedaży przez komunikatory.
❯ Meta Announces New Business Messaging Updates at Conversations 2025