Content Premium na tapecie – 6 faktów o nowym module od WhitePress®

 

Content Premium na tapecie


6 faktów o nowym module od WhitePress®

Zarówno w obszarze digital marketingu, jak i SEO niezmiennie ogromną rolę odgrywają treści. Dobry content przyciąga odbiorców, buduje wizerunek marki, a także zatrzymuje klienta oraz generuje ruch i konwersje. Dlatego tak ważna jest udana współpraca z profesjonalnymi dziennikarzami i copywriterami. Sprawdzamy nowe narzędzie Content Premium od WhitePress®, które ma stać się idealną przestrzenią do zlecania i realizacji specjalistycznych tekstów.

Wiodąca na rynku platforma do działań content marketingowych WhitePress® ma zaplecze techniczne, ale i spory staż w optymalizowaniu procesów publikacji treści. Nie dziwi więc fakt, że to właśnie na bazie tych doświadczeń powstało Content Premium. Wzięliśmy na tapetę nowy moduł i zebraliśmy kilka ważnych informacji, które warto wiedzieć o tej usłudze.

1.       Content Premium znaczy: jakość

Narzędzie łączące zleceniodawców z copywriterami nie jest zupełnym novum na rynku, ale wyróżnia je nacisk na wysoką jakość usług i innowacyjny system wyszukiwania dziennikarzy. Już na etapie budowania bazy profili skrupulatnie weryfikowano kompetencje, umiejętności i doświadczenie osób rejestrowanych w module. WhitePress® dobrze odrobił pracę domową – wykonawcy sprawnie realizują zlecenia, reagują na ewentualne uwagi, a przede wszystkim, dowożą merytoryczne, porządnie napisane treści. Nie zdarzyło nam się odrzucić tekstu, ani zauważyć rażących błędów treściowych czy językowych.

2. Łatwe i szybkie tworzenie briefu

Zanim zaczniemy szaloną wycieczkę po nowoczesnej wyszukiwarce copywriterów, pierwszym naszym krokiem w procesie zlecania treści w Content Premium jest sporządzenie briefu. Wskazujemy tematykę (40 do wyboru) i jeden z 15 typów treści z gotowymi szablonami wytycznych. Po dopisaniu ewentualnych dodatkowych wskazówek określamy liczbę tekstów do zrealizowania, długość w zzs i czas na realizację. Co ciekawe, możemy wybrać opcję cyklicznej realizacji zlecenia (np. co tydzień kilka tekstów) – szczególnie przydatną, jeśli zlecamy przykładowo wiele podobnych opisów kategorii i chcemy, by sporządzała je ta sama osoba.

To tyle, jeśli chodzi o wytyczne – sporządzenie briefu jest w gruncie rzeczy bardzo proste i trwa od kilku do kilkunastu minut.

 

3. Trzy możliwości zlecania. Którą wybrać?

Mamy więc przygotowane zlecenie. I co dalej? Czas przekazać je dziennikarzowi – jednemu z ponad 400 aktywnych użytkowników modułu. Brzmi przytłaczająco? Na szczęście do wyboru są 3 ścieżki zlecenia:

  • samodzielny wybór wykonawcy z listy (automatycznie posortowanej według najlepszych dopasowań),
  • publikacja briefu na giełdzie ogłoszeń (zainteresowani zgłoszą się z ofertami, spośród których najbardziej atrakcyjną),
  • skorzystanie z dodatkowej usługi przypisania dziennikarza przez WhitePress.

 

Która ścieżka jest najwygodniejsza? To już zależy od Ciebie. Jeśli temat jest niszowy i wymagający, a czas nagli, być może najlepiej wybrać dziennikarza samodzielnie i bezpośrednio zaproponować mu przygotowanie treści, ewentualnie skorzystać ze wsparcia WhitePress®. Bywają jednak (rzadkie) chwile, gdy marketera czas nie goni… Jeśli możesz poczekać, a przy tym chcesz mieć pewność, że copywriter podejmie się zlecenia, chyba lepsza będzie opcja wstawienia oferty na giełdę ogłoszeń.

4.       Innowacyjny scoring autorów i wyszukiwarka PRO

Jak wspomnieliśmy, jedną z głównych zalet Content Premium jest zaawansowany system dopasowania dziennikarzy, który opiera się na autorskim algorytmie scoringowym. Jeśli więc spodziewasz się listy nazwisk ze wskazaniem preferowanej tematyki, możesz się zdziwić, bo w wyszukiwarce znajdziesz znacznie więcej danych.

 

Informacje o doświadczeniu, wykształceniu, przykładowych treściach, ocenach poprzednich zleceń i opisy dziennikarzy dostępne są przy każdym profilu. Na liście dane ukazane są skrótowo, natomiast cały czas korzysta z nich algorytm, który przypisuje poszczególne informacje z profili do wytycznych zawartych w zleceniu. To sprytna bestia – za każdym razem moduł generuje dla zleceniodawcy inteligentnie dopasowaną listę dziennikarzy. Prawdziwy plac zabaw dla wymagających zleceniodawców.

5.       Automatyzacja formalności i rozliczeń

WhitePress® świetnie opanował obsługę procesów związanych z formalnościami i rozliczeniami – ze sprawdzonych rozwiązań naturalnie korzysta też w Content Premium. Po doładowaniu konta możesz właściwie zapomnieć o umowach i rachunkach, bo realizowane są automatycznie w tle.

Nawet jeśli z jakiegoś powodu zlecenie zostanie anulowane przez Ciebie albo copywritera, nie musisz gimnastykować się z formalnościami. System zwróci pobrane na realizację środki, a Ty możesz w tym czasie zaparzyć kawę i zlecić treść komuś innemu.

6.       Jest potencjał – trzymamy kciuki!

Content Premium to na pewno najbardziej zaawansowane tego typu narzędzie na polskim rynku i dlatego warto je polecić. Szereg rozwiązań smart, intuicyjny panel i baza wielu dziennikarzy wyspecjalizowanych w różnych dziedzinach pozwalają wierzyć, że powstał wreszcie moduł, który znacznie usprawni współpracę z copywriterami. WhitePress® systematycznie wprowadza też poprawki: ostatnie to możliwość dokupywania zdjęć lub znaków i wprowadzenie podglądu szczegółowych opinii o współpracy z dziennikarzem.

 

Co ciekawe, docelowo moduł ma działać również na rynkach zagranicznych. Jeśli chodzi o Polskę, naszym zdaniem ma potencjał, by stać się naprawdę popularnym narzędziem do zamawiania specjalistycznych treści – z ciekawością będziemy śledzili dalsze jego losy.

Zespół Content Marketingu
Ten artykuł jest wynikiem prac naszego zespołu content marketingowego, może mieć wielu autorów i źródeł. Jeśli widzisz w nim błąd, napisz do nas, chętnie wyjaśnimy a faktyczne namierzone błędy merytoryczne doceniamy niespodzianką. Jesteśmy autorami sukcesów wielu blogów firmowych naszych Klientów. Wiemy jak pisać aby osiągać wysokie pozycje oraz czego szukają Twoi odbiorcy, aby zapewnić Ci ruch na stronie. Szukasz copywriterów dla swojej, nawet nietypowej, branży? Pomożemy!

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (8 głosów, średnia: 4,50 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991