Semówka 25.32 – czyli co warto przeczytać

Kamila Maleszak
Kamila Maleszak
7 sierpnia 2025
 
Semówka 25.32 – czyli co warto przeczytać

Semówka 25.32
– czyli co warto przeczytać

01

Social SEO to już nie przyszłość, lecz codzienność. Instagram coraz bardziej przypomina wyszukiwarkę, a marki muszą dostosować się do nowych zasad gry. Jak tworzyć treści, aby zyskać ruch z Google? O zmianach i skutecznych działaniach piszą eksperci – wśród nich nasz CEO, Krzysztof Marzec.

02

Czy marka osobista handlowca może zwiększać sprzedaż B2B? Zdecydowanie tak! Aleksandra Połetek-Pszonak, New Business Expert w DevaGroup, wyjaśnia, jak handlowcy budują zaufanie, skracają cykl zakupowy i stają się ambasadorami firmy. Poznaj praktyczne wskazówki ekspertki!

03

[Nowość w supporcie Google] Google Ads wprowadza nowy wskaźnik konwersji – Branded Searches. Pozwala on reklamodawcom oszacować, ilu użytkowników szukało ich marki w Google lub YouTube w ciągu 30 dni od wyświetlenia reklamy.

04

Instagram wprowadza nowe dane w statystykach profili. Wśród nich m.in. szczegółowe informacje o reakcjach na rolki i karuzele oraz zmienioną metrykę zasięgu. Nowości mają pomóc w tworzeniu skuteczniejszych i lepiej dopasowanych treści. Sprawdź szczegóły!

05

Instagram opublikował infografikę pokazującą, jak dopasować formaty treści – posty, Stories, Reels i inne – do etapów ścieżki zakupowej użytkownika. Zapoznaj się z oficjalnym komunikatem Meta i wykorzystaj pełen potencjał platformy!

06

TikTok Shop to funkcjonalność, która umożliwia robienie zakupów bezpośrednio w aplikacji. Rozwiązanie działa już w 16 krajach. Z nieoficjalnych informacji wynika, że jego debiut w Polsce może nastąpić już w 2026 roku. Sprawdź, jak działa i jakie daje możliwości!

Kamila Maleszak
Marketing Specialist. Ukończyła Dziennikarstwo i komunikację społeczną oraz Zarządzanie mediami i reklamą na Uniwersytecie Jagiellońskim. W branży od 2021 roku. Specjalizuje się w copywritingu i komunikacji w nowych mediach. Interesuje się mediami społecznościowymi oraz strategiami komunikacyjnymi firm i instytucji publicznych. Wolny czas spędza na kolorowaniu i spacerowaniu.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (2 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewijanie do góry