


01
Social SEO to już nie przyszłość, lecz codzienność. Instagram coraz bardziej przypomina wyszukiwarkę, a marki muszą dostosować się do nowych zasad gry. Jak tworzyć treści, aby zyskać ruch z Google? O zmianach i skutecznych działaniach piszą eksperci – wśród nich nasz CEO, Krzysztof Marzec.
❯ Instagram staje się wyszukiwarką: co to oznacza dla marek? [OPINIE]



02
Czy marka osobista handlowca może zwiększać sprzedaż B2B? Zdecydowanie tak! Aleksandra Połetek-Pszonak, New Business Expert w DevaGroup, wyjaśnia, jak handlowcy budują zaufanie, skracają cykl zakupowy i stają się ambasadorami firmy. Poznaj praktyczne wskazówki ekspertki!
❯ Marka osobista w B2B – jak handlowcy wpływają na zaufanie do marki i przewagę konkurencyjną?



03
[Nowość w supporcie Google] Google Ads wprowadza nowy wskaźnik konwersji – Branded Searches. Pozwala on reklamodawcom oszacować, ilu użytkowników szukało ich marki w Google lub YouTube w ciągu 30 dni od wyświetlenia reklamy.



04
Instagram wprowadza nowe dane w statystykach profili. Wśród nich m.in. szczegółowe informacje o reakcjach na rolki i karuzele oraz zmienioną metrykę zasięgu. Nowości mają pomóc w tworzeniu skuteczniejszych i lepiej dopasowanych treści. Sprawdź szczegóły!
❯ Instagram z nowymi statystykami profili. Pomogą tworzyć lepsze treści



05
Instagram opublikował infografikę pokazującą, jak dopasować formaty treści – posty, Stories, Reels i inne – do etapów ścieżki zakupowej użytkownika. Zapoznaj się z oficjalnym komunikatem Meta i wykorzystaj pełen potencjał platformy!
❯ Instagram Provides an Overview of When To Use Different Post Types [Infographic]



06
TikTok Shop to funkcjonalność, która umożliwia robienie zakupów bezpośrednio w aplikacji. Rozwiązanie działa już w 16 krajach. Z nieoficjalnych informacji wynika, że jego debiut w Polsce może nastąpić już w 2026 roku. Sprawdź, jak działa i jakie daje możliwości!