Reklamy TrueView for Shopping pomogą wygrać okres przedświąteczny

Katarzyna Nogaj
Katarzyna Nogaj
Archiwum 11.2015

Podczas tegorocznego okresu przedświątecznego, według przewidywań Google, ogromną rolę mogą odegrać materiały wideo, a w szczególności reklamy TrueView. Według ostatniej analizy kampanie TrueView nie tylko podnoszą świadomość marki ale również wzmacniają intencje zakupowe:

W ostatnich analizach kampanii TrueView, 57% z nich zanotowało wzrost w odniesieniu do „wzięcia zakupu pod rozwagę”, a 24% w związku z „preferowaniem danego produktu”. Ponadto 35% kampanii odnotowało przyrost w związku z intencją zakupu.

 

W ramach kampanii wideo dostępne są dwa formaty reklamy produktowej:

TrueView for Shopping

Format ten dostępny jest dla reklamodawców z wielu krajów m.in. z Polski. W ramach tego formatu można tworzyć interaktywne reklamy wideo, które umożliwiają dokonanie zakupu wprost z reklamy. Transakcja możliwa jest dzięki specjalnie zaprojektowanym kartom. Karty wyświetlane są z prawej strony wideo i zawierają zdjęcie produktu razem z jego ceną.

wayfair-online

Shopping adds on YouTube

Drugi format to Shopping adds on YouTube, który do tej pory został uruchomiony jedynie w Wielkiej Brytanii. Tego typu reklamy mogą być dodane do filmów na Youtubie, które są poświęcone danemu produktowi. W ten sposób można wyświetlić reklamy danego produktu osobom najbardziej nim zainteresowanych.

 

Brad Hall Gif v2 (1)

Katarzyna Nogaj
Specjalistka SEM, Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. Pierwsze kampanie AdWords budowała w 2009 roku. Aktualnie zachwyca się możliwościami Google Tag Manager i rzeczami, które można śledzić przy pomocy Google Analytics. Uf, dobrze, że używa Ghostery.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991