Reklamy TrueView for Shopping pomogą wygrać okres przedświąteczny

Katarzyna Nogaj
Katarzyna Nogaj
Archiwum 11.2015

Podczas tegorocznego okresu przedświątecznego, według przewidywań Google, ogromną rolę mogą odegrać materiały wideo, a w szczególności reklamy TrueView. Według ostatniej analizy kampanie TrueView nie tylko podnoszą świadomość marki ale również wzmacniają intencje zakupowe:

W ostatnich analizach kampanii TrueView, 57% z nich zanotowało wzrost w odniesieniu do „wzięcia zakupu pod rozwagę”, a 24% w związku z „preferowaniem danego produktu”. Ponadto 35% kampanii odnotowało przyrost w związku z intencją zakupu.

 

W ramach kampanii wideo dostępne są dwa formaty reklamy produktowej:

TrueView for Shopping

Format ten dostępny jest dla reklamodawców z wielu krajów m.in. z Polski. W ramach tego formatu można tworzyć interaktywne reklamy wideo, które umożliwiają dokonanie zakupu wprost z reklamy. Transakcja możliwa jest dzięki specjalnie zaprojektowanym kartom. Karty wyświetlane są z prawej strony wideo i zawierają zdjęcie produktu razem z jego ceną.

wayfair-online

Shopping adds on YouTube

Drugi format to Shopping adds on YouTube, który do tej pory został uruchomiony jedynie w Wielkiej Brytanii. Tego typu reklamy mogą być dodane do filmów na Youtubie, które są poświęcone danemu produktowi. W ten sposób można wyświetlić reklamy danego produktu osobom najbardziej nim zainteresowanych.

 

Brad Hall Gif v2 (1)

Katarzyna Nogaj
Specjalistka SEM, Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. Pierwsze kampanie AdWords budowała w 2009 roku. Aktualnie zachwyca się możliwościami Google Tag Manager i rzeczami, które można śledzić przy pomocy Google Analytics. Uf, dobrze, że używa Ghostery.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (5 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /alt/home/webmaster.devagroup/www/html/blog/wp-content/themes/betheme-child/includes/content-single.php on line 325