Akademia DevaGroup – czyli nadeszła pora na podsumowanie naszych szkoleń

Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec
Archiwum 08.2021
 
Akademia DevaGroup – czyli nadeszła pora na podsumowanie naszych szkoleń

Akademia DevaGroup - czyli nadeszła pora na
podsumowanie naszych szkoleń

W DevaGroup przyjęliśmy, że aby zachować najwyższy poziom obsługi nie wystarczy tylko dobrze wykonywać kampanie. Trzeba zawsze ulepszać i rozwijać warsztat, nieustannie obserwować branżę w poszukiwaniu nowości – równocześnie prowadząc oczywiście własne testy w poszukiwaniu jak najlepszych rozwiązań. Nic tak nie motywuje do zbierania wiedzy, jak możliwość przekazywania jej dalej. 

 

Każdy artykuł pisany przez naszych specjalistów, a gościmy w najlepszych tytułach branżowych takich jak Marketer+, Sprawny Marketing czy Online Marketing Magazyn, poprzedzony jest szczegółową analizą zagadnienia, która przekracza typową pracę specjalisty. Analogicznie podchodzimy do prowadzonych przez nas szkoleń. W tym zakresie również możemy pochwalić się wieloma sukcesami – doskonałymi ocenami szkoleń otwartych, warsztatami semKRK, które przyciągają najlepszych specjalistów z branży, czy wieloletnim projektem w ramach programu Certyfikowanych Trenerów Google Ads. Zadowolenie Uczestników naszych szkoleń zawdzięczamy temu, że do każdego szkolenia podchodzimy indywidualnie, analizując potrzeby naszych słuchaczy oraz poznajemy specyfikę branży, w których działają.

 

 

Projekt Akademii Marketingu ŠKODA

Jednym z największych sukcesów było dla nas zaproszenie do projektu Akademii Marketingu ŠKODA, gdzie we współpracy z firmą Sense Consulting szkoliliśmy marketingowców z czołowych salonów i serwisów marki ŠKODA. Szkolenia są przygotowane na najwyższym poziomie merytorycznym i organizacyjnym, a uczestnicy na koniec podchodzą do indywidualnych egzaminów. Z ramienia DevaGroup byłem odpowiedzialny za część SEM oraz Analitykę, uzupełniając program szkoleniowy dwóch innych doskonałych trenerów: Artura Maciorowskiego oraz Michała Dziekońskiego. To ogromna przyjemność pracować ze świetnymi specjalistami, gdzie często sam, jako trener, dowiaduję się nowych rzeczy, specyficznych dla danej branży rozwiązań czy ciekawostek. Przekrój różnych mediów, doświadczeń i pomysłów sprawiły, że egzaminy końcowe były czystą przyjemnością. Nie bez znaczenia jest tu również duże doświadczenie szkoleniowe po stronie Sense Consuting, dzięki czemu organizacja szkoleń, mimo pewnych wyzwań, przebiegała wyjątkowo płynnie.

 

 

Najlepszym świadectwem powodzenia projektu był fakt, że wzięliśmy udział od razu w kolejnej edycji Akademii Marketingu ŠKODA oraz zostaliśmy zaproszeni do prowadzenia podobnych projektów dla marek SEAT oraz Audi.

 

DevaGroup kontra pandemia

W czasie pandemii nie zwolniliśmy ani na chwilę i w ramach projektów szkoleniowych udało nam się zrealizować również:

 

  • Webinary – cykliczne spotkania on-line dedykowane właścicielom biznesów oraz miłośnikom szeroko pojętego e-commerce, w trakcie których przedstawiamy sprawdzone sposoby na prowadzenie działań reklamowych w Internecie – ze wsparciem zewnętrznych ekspertów z branży. Do tej pory na 4.edycje naszych webinarów zapisało się ponad 1,5 tys. Uczestników.

 

 

  • Szkolenia otwarte – Jako jedna z najlepszych agencji SEM w Polsce organizujemy stałe szkolenia, aby przekazywać naszą zaawansowaną wiedzę i umiejętności praktyczne gromadzone od 2005 roku! Wysokie oceny, pozytywne opinie od uczestników szkoleń ciągle motywują nas do działania. W samym 2020 roku przeszkoliliśmy dokładnie 118 osób. Z kolei od początku 2021 roku mieliśmy przyjemność przeszkolić 75 osób. Nasze kolejne szkolenia otwarte już w październiku!

 

 

 

  • semKRK i warsztaty towarzyszące – nasza konferencja została wprawdzie przeniesiona do on-line, niemniej jednak udało się nam przez wszystkie 3 wirtualne edycje zachować niesamowitą barcampową atmosferę i wysoki poziom merytoryczny. Nasze spotkania tworzone są dla właścicieli biznesów, działów marketingu, branży e-commerce, ale również specjalistów SEO i SEM oraz agencji marketingu internetowego. Kolejne spotkanie (mamy nadzieję już offline) planujemy już we wrześniu!

 

 

Uczestniczyliśmy również w wielu zewnętrznych eventach marketingowych i biznesowych, na których mieliśmy okazję dzielić się wiedzą. Udało się zdobyć pierwsze miejsce w konferencji I love Marketing, Dzień Ads&Analytics, z tematem o tworzeniu najlepszych reklam w Google Ads. Ponadto wzięliśmy udział w dwóch edycjach wydarzenia organizowanego przez Semstorm – Online Marketing Day, czyli konferencji o tym, jak tworzyć skuteczny content, która zgromadziła przed monitorami ponad 4 tys. uczestników. Nasze wystąpienia można było oglądać również na scenach Digital Marketing Europe 2021 Conference + Expo (międzynarodowej konferencji marketingowej).

 

W naszym 35-osobowym zespole aż 8 osób ma doświadczenie trenerskie, szkoleniowe czy sceniczne na branżowych wydarzeniach. Dziękujemy za zaufanie i planujemy dalej dowozić dla Was lepsze szkolenia i wydarzenia!

 

 

Sekcja tło

Sprawdź aktualną ofertę naszych szkoleń!

Krzysztof Marzec
CEO, Co-Founder. Specjalista SEM, Certyfikowany Trener Google Ads oraz Certyfikowany Specjalista Ads i Analytics. Przygodę z SEO zaczął w 2005 roku. Kieruje DevaGroup, stworzył i był wieloletnim szefem działu SEO Interia.pl. Prowadzi szkolenia i wykłady m.in. w Akademii Google Partners czy na Uniwersytecie Jagiellońskim. W wolnych chwilach.. moment, mam 3-kę małych dzieci, nie mam wolnych chwil. Czemu piszę tę notkę w 3ciej osobie? Ktoś to w ogóle czyta?...

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (7 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry