W dniach 5-6 listopada w Krakowie odbył się finał długo wyczekiwanej piątej edycji #e-biznes festiwal. Pod hasłem „Zmieniamy spojrzenie na e-marketing” organizatorzy przemierzyli niemal całą Polskę, promując dobre praktyki związane z promowaniem marki, mediami społecznościowymi oraz zagadnieniami SEO. Oprócz prelekcji prowadzonych przez specjalistów z danych dziedzin, odbyły się również dwie debaty eksperckie oraz praktyczne warsztaty dotyczące Big Data i Customer Service.
Jako DevaGroup mieliśmy okazję wziąć udział w drugim dniu finalnego eventu. Różnorodność poruszanej tematyki była znaczna – od zalet spersonalizowanego emailingu i SMS-ów, aż po storytelling i hazard w internecie. Naszym reprezentantem na scenie festiwalowej został Krzysztof Marzec, certyfikowany trener Google AdWords, z prezentacją dotyczącą wykorzystania Google Analytics w remarketingu. Pokazał 7 sposobów, dzięki którym trafianie reklamą do użytkowników, którzy już raz odwiedzili naszą stronę, może być bardzo skuteczne. Wyjaśnił również, kiedy zdecydowanie powinno się używać takich narzędzi, a w jakich wypadkach jest ono raczej odradzane. W DevaGroup na co dzień zajmujemy się tego typu działaniami, dlatego bardzo cieszyło nas zainteresowanie publiczności i pozytywny odbiór prezentacji Krzysztofa.
Cały #e-biznes festiwal zrobił na nas duże wrażenie – dziękujemy za zaproszenie i z niecierpliwością czekamy na kolejną edycję! Jeśli Wy też czekacie i szukacie podobnych wydarzeń, to warto zajrzeć na portal SpotkaniaIT, dzięki któremu zawsze będziecie na bieżąco – polecamy!