Egzamin Google AdWords – część 5

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 09.2012

Google AdWords

Prezentujemy trzy kolejne pytania z Podstawowych zasad dotyczących reklam Google, które ułatwią przygotowanie się do egzaminu i zdobycie Google Adwords Certified Individual. Na naszym blogu ukazało się dotychczas dwanaście pytań egzaminacyjnych. To pokaźna pula, która pozwoli lepiej przygotować się do egzaminu.

Jaką funkcję Google AdWords powinien wykorzystać reklamodawca, aby dotrzeć z swoimi reklamami do lokalnej społeczności?

a) zmiana typu kampanii

b) kierowanie reklam na lokalizację

c) zmiana tekstu reklamy

d) wykluczenia adresów IP

 

Aby zmienić budżet kampanii reklamowej konieczne jest uruchomienie:

a) karty Moje konto

b) karty Płatności

c) karty Wymiary

d) karty Ustawienia

 

Reklamodawca chce, aby jego reklamy wyświetlały się przez cały dzień. Jaki typ wyświetlania mu to zagwarantuje?

a) zrównoważone

b) przyśpieszone

c) standardowe

d) stałe

 

Powyższe pytania stanowią opracowania oryginalnych pytań z egzaminu Google AdWords. Mają na celu pokazanie stopnia trudności egzaminu i umożliwienie przygotowania się do niego. Zamieszczone przez nas pytania mogą być podobne do pytań na egzaminie, jednak nie gwarantujemy, że pojawią się one na egzaminie.

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991