Egzamin Google AdWords – część 5

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 09.2012
 

Google AdWords

Prezentujemy trzy kolejne pytania z Podstawowych zasad dotyczących reklam Google, które ułatwią przygotowanie się do egzaminu i zdobycie Google Adwords Certified Individual. Na naszym blogu ukazało się dotychczas dwanaście pytań egzaminacyjnych. To pokaźna pula, która pozwoli lepiej przygotować się do egzaminu.

Jaką funkcję Google AdWords powinien wykorzystać reklamodawca, aby dotrzeć z swoimi reklamami do lokalnej społeczności?

a) zmiana typu kampanii

b) kierowanie reklam na lokalizację

c) zmiana tekstu reklamy

d) wykluczenia adresów IP

 

Aby zmienić budżet kampanii reklamowej konieczne jest uruchomienie:

a) karty Moje konto

b) karty Płatności

c) karty Wymiary

d) karty Ustawienia

 

Reklamodawca chce, aby jego reklamy wyświetlały się przez cały dzień. Jaki typ wyświetlania mu to zagwarantuje?

a) zrównoważone

b) przyśpieszone

c) standardowe

d) stałe

 

Powyższe pytania stanowią opracowania oryginalnych pytań z egzaminu Google AdWords. Mają na celu pokazanie stopnia trudności egzaminu i umożliwienie przygotowania się do niego. Zamieszczone przez nas pytania mogą być podobne do pytań na egzaminie, jednak nie gwarantujemy, że pojawią się one na egzaminie.

Marta Nasiadka
Były pracownik na stanowisku Senior SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (3 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry