Mamy dla Was kolejne zestawienie pytań z Podstawowych zasad dotyczących reklam Google, które ułatwią przygotowanie się do egzaminu i zdobycie Google Adwords Certified Individual.
Już wkrótce opublikujemy pytania, które pozwolą każdemu zweryfikować swoją wiedzę niezbędną do zdania zaawansowanego egzaminu dotyczącego reklam w sieci wyszukiwania.
Reklamodawca sprzedaje e-booki o różnej tematyce, ale jego celem jest promowanie e-booków o marketingu. Gdzie powinien kierować użytkowników, aby zwiększyć liczbę konwersji?
a) do strony głównej
b) do strony poświęconej e-bookom o marketingu
c) do jednego z e-booków o marketingu
d) do strony z promocjami na e-booki
Co dzieje się w sytuacji wykorzystania budżetu dziennego przez kampanię?
a) utrata potencjalnych wyświetleń reklamy
b) wzrost stawki za jedno kliknięcie w kampanii
c) uruchomienie zapasowego budżetu
d) spadek współczynnika konwersji
W jaki sposób reklamodawca może określić, które słowa kluczowe na koncie zapewniają największy zysk?
a) wyszukując słowa, które mają najwyższy współczynnik klikalności CTR i sprawdzeniu stron za pomocą optymalizatora konwestji
b) wyszukując słowa, które wyświetlają się najczęściej
c) porównując łączną liczbę kliknięć generowaną przez poszczególne słowa kluczowe na koncie z łączoną liczbą konwersji generowaną przez poszczególne słowa kluczowe na koncie
d) przy wykorzystaniu narzędzia propozycji słów kluczowych
Powyższe pytania stanowią opracowania oryginalnych pytań z egzaminu Google AdWords. Mają na celu pokazanie stopnia trudności egzaminu i umożliwienie przygotowania się do niego. Zamieszczone przez nas pytania mogą być podobne do pytań na egzaminie, jednak nie gwarantujemy, że pojawią się one na egzaminie.