Egzamin Google AdWords – część 6

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 11.2012

Mamy dla Was kolejne zestawienie pytań z Podstawowych zasad dotyczących reklam Google, które ułatwią przygotowanie się do egzaminu i zdobycie Google Adwords Certified Individual.
Już wkrótce opublikujemy pytania, które pozwolą każdemu zweryfikować swoją wiedzę niezbędną do zdania zaawansowanego egzaminu dotyczącego reklam w sieci wyszukiwania.

Reklamodawca sprzedaje e-booki o różnej tematyce, ale jego celem jest promowanie e-booków o marketingu. Gdzie powinien kierować użytkowników, aby zwiększyć liczbę konwersji?

 

a) do strony głównej
b) do strony poświęconej e-bookom o marketingu
c) do jednego z e-booków o marketingu
d) do strony z promocjami na e-booki

 

 

 

Co dzieje się w sytuacji wykorzystania budżetu dziennego przez kampanię?

 

a) utrata potencjalnych wyświetleń reklamy
b) wzrost stawki za jedno kliknięcie w kampanii
c) uruchomienie zapasowego budżetu
d) spadek współczynnika konwersji

 

 

 

W jaki sposób reklamodawca może określić, które słowa kluczowe na koncie zapewniają największy zysk?

 

a) wyszukując słowa, które mają najwyższy współczynnik klikalności CTR i sprawdzeniu stron za pomocą optymalizatora konwestji
b) wyszukując słowa, które wyświetlają się najczęściej
c) porównując łączną liczbę kliknięć generowaną przez poszczególne słowa kluczowe na koncie z łączoną liczbą konwersji generowaną przez poszczególne słowa kluczowe na koncie
d) przy wykorzystaniu narzędzia propozycji słów kluczowych

 

 

 

Powyższe pytania stanowią opracowania oryginalnych pytań z egzaminu Google AdWords. Mają na celu pokazanie stopnia trudności egzaminu i umożliwienie przygotowania się do niego. Zamieszczone przez nas pytania mogą być podobne do pytań na egzaminie, jednak nie gwarantujemy, że pojawią się one na egzaminie.

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991