Egzamin Google AdWords – część 7

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 01.2013

google

Rok 2013 będzie przełomowym rokiem pod względem wydatków reklamowych na kamapnie SEM. Warto postarać się o uzyskanie Certyfikatu Google AdWords, aby zdobyć zainteresownie nowych klientów, którzy po raz pierwszy wybiorą reklamę w wyszukiwarce. Certyfikat Google AdWords pomoże nam przekonać ich do skorzystania z usług naszej agencji semowej. Na naszym blogu prezentujemy trzy pytania z Podstawowych zasad dotyczących reklam Google.

Podaj zaletę stosowania wielu reklam tekstowych w każdej grupie reklamowej?

a) poprawiają Wynik Jakości oraz CTR
b) system AdWords wyświetla kilka reklam tekstowych należących do danej grupy reklamowej na tej samej stronie
c) system AdWords wyświetla tylko najskuteczniejsza reklamę w danej grupie reklamowej
d) system AdWords wyświetla wszystkie reklamy należące do grupy, wyświetlając częściej najskuteczniejszą reklamę

 

Czym wyróżnia się przyśpieszone wyświetlanie?

a) reklamy są wyświetlane nad wynikami wyszukiwania
b) reklamy są wyświetlane tak szybko jak to możliwe aż do chwili wyczerpania budżetu
c) reklamy są wyświetlane dla słów kluczowych, które posiadają najwyższy CTR
d) reklamy wyświetlane są aż do momentu uzyskania ustalonej wcześniej liczby kliknięć

Dlaczego reklama w kampanii mogła zostać odrzucona?

a) reklama nie jest zgodne z zasadami programu AdWords
b) reklama powtarza się na koncie
c) reklama cechuje się niskim Wynikiem Jakości
d) reklama nie odpowiada zawartości grupy reklamowej

Powyższe pytania stanowią opracowania oryginalnych pytań z egzaminu Google AdWords. Mają na celu pokazanie stopnia trudności egzaminu i umożliwienie przygotowania się do niego. Zamieszczone przez nas pytania mogą być podobne do pytań na egzaminie, jednak nie gwarantujemy, że pojawią się one na egzaminie.

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991