Przygotowaliśmy dla was kolejny zestaw pytań, które pomogą wam sprawdzić wiedzę z zakresu AdWords. Tym razem przygotowaliśmy kilka pytań z Zaawansowanego egzaminu dotyczącego reklam w sieci wyszukiwania. Jeśli uznacie, że wasza wiedza nie jest wystarczająca, sięgnijcie do artykułów w Centrum Edukacji AdWords.
Użytkownik Mojego Centrum Klienta (MCK) chce połączyć nowe konto klienta z kontem MCK. Jakie działania musi podjąć?
a) uzyskać identyfikator klienta istniejącego konta AdWords
b) skontaktować się z pomocą techniczną AdWords
c) uzyskać dostęp administracyjny do konta AdWords
d) zdobyć dane właściciela kampanii
Gdzie użytkownik może sprawdzić kredyty przyznane z powodu nieprawidłowych kliknięć?
a) karta Płatności
b) karta Udostępniane zasoby
c) karta Wymiary
d) Moje konto
Stawka tysiąca wyświetleń (CPM) to rozwiązanie dla reklamodawców, którym zależy na:
a) ruch w witrynie
b) wysokiej sprzedaży
c) budowaniu świadomości marki
d) wysokich konwersjach
Jakie korzyści wynikają z umieszczenia słowa kluczowego w tekście reklamy?
a) słowa są zapisane kursywą w reklamie w Google
b) słowa są zapisane pogrubioną czcionką w reklamie
c) reklamy ze słowem pojawią się na wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania
d) reklamy pojawiają się na pierwszych trzech pozycjach
Powyższe pytania stanowią opracowania oryginalnych pytań z egzaminu Google AdWords. Mają na celu pokazanie stopnia trudności egzaminu i umożliwienie przygotowania się do niego. Zamieszczone przez nas pytania mogą być podobne do pytań na egzaminie, jednak nie gwarantujemy, że pojawią się one na egzaminie.