Egzamin Google AdWords – część 8

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 03.2013

google icon

Przygotowaliśmy dla was kolejny zestaw pytań, które pomogą wam sprawdzić wiedzę z zakresu AdWords. Tym razem przygotowaliśmy kilka pytań z Zaawansowanego egzaminu dotyczącego reklam w sieci wyszukiwania. Jeśli uznacie, że wasza wiedza nie jest wystarczająca, sięgnijcie do artykułów w Centrum Edukacji AdWords.

 

 

 

 

Użytkownik Mojego Centrum Klienta (MCK) chce połączyć nowe konto klienta z kontem MCK.  Jakie działania musi podjąć?

a) uzyskać identyfikator klienta istniejącego konta AdWords
b) skontaktować się z pomocą techniczną AdWords
c) uzyskać dostęp administracyjny do konta AdWords
d)  zdobyć dane właściciela kampanii

Gdzie użytkownik może sprawdzić kredyty przyznane z powodu nieprawidłowych kliknięć?
a) karta Płatności
b) karta Udostępniane zasoby
c) karta Wymiary
d) Moje konto

 

Stawka tysiąca wyświetleń (CPM) to rozwiązanie dla reklamodawców, którym zależy na:

a) ruch w witrynie
b) wysokiej sprzedaży
c) budowaniu świadomości marki
d) wysokich konwersjach

Jakie korzyści wynikają z umieszczenia słowa kluczowego w tekście reklamy?

a) słowa są zapisane kursywą w reklamie w Google
b) słowa są zapisane pogrubioną czcionką w reklamie
c) reklamy ze słowem pojawią się na wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania
d) reklamy pojawiają się na pierwszych trzech pozycjach

Powyższe pytania stanowią opracowania oryginalnych pytań z egzaminu Google AdWords. Mają na celu pokazanie stopnia trudności egzaminu i umożliwienie przygotowania się do niego. Zamieszczone przez nas pytania mogą być podobne do pytań na egzaminie, jednak nie gwarantujemy, że pojawią się one na egzaminie.

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991