Fanpage na Facebooku

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 05.2014
 

Fanpage na Facebooku, w języku angielskim określany jako Facebook Page, daje firmie i użytkownikom bardzo wiele możliwości. Przede wszystkim pozwala skupić osoby zainteresowane daną tematyką w jednym miejscu. Dzięki swoim funkcjom społecznościowym fan page pozwala internautom nawiązać dialog i wymieniać się swoimi spostrzeżeniami.

Fan page Facebook, Facebook fan page

Co właściwie znajduje się na fan page? Przede wszystkim tablica, a więc miejsce, w którym firmy publikują i udostępniają treść. Publikowane informacje wyświetlają się użytkownikom lubiącym dany fanpage w newsfeedzie, czyli strumieniu wiadomości na profilu prywatnym. Pod postami publikowanymi przez firmę na tablicy toczy się dyskusja w komentarzach.

Na fanpage znajduje się także informacja przedstawiająca liczbę fanów lubiących profil marki. Na profilu możemy także dodać galerię zdjęć, wydarzenia oraz notatki związane z firmą. Prowadzenie fanpage dzięki użyciu tych wszystkich funkcjonalności umożliwia wysokie zaangażowanie użytkowników. Facebook dla firm pozwala także korzystać z reklamy Facebook Ads, dzięki której możemy wypromować nasz profil.

Fanpage Facebook, Facebook fan page

Konto na Facebooku umożliwia firmie także dodanie specjalnych aplikacji m.in. aplikacji konkursowych, aplikacji odsyłających do strony internetowej czy konta w innych serwisach społecznościowych.

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry