Networking, wiedza i … smok w 3D 😊 semKRK#14 za nami!

Kamil Leśniak
Kamil Leśniak
Archiwum 03.2020
 
Networking, wiedza i … smok w 3D 😊 semKRK#14 za nami!

Networking, wiedza i … smok w 3D!
semKRK#14 za nami

6 marca 2020 w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha odbyła się kolejna, już 14 edycja konferencji semKRK. Ponad 300 uczestników, 7 prelegentów i ekipa DevaGroup za sceną – to składniki do powstania wspaniałej, barcampowej atmosfery i konferencji na naprawdę wysokim poziomie!

Dzięki pomocy naszych sponsorów głównych Semstorm i Kru.pl każdy z uczestników otrzymał bloczek na napój, a WhitePress zadbał o to, aby każdy ze zgromadzonych otrzymał kieliszek Prosecco. Ważną cegiełkę do organizacji tej edycji dołożyły również firmy Senuto (sponsor pizzy) oraz Nutriprofits (sponsor AfterParty, które odbyło się w klubie Kufle i Widelce).

semKRK#14

Specjalne podziękowania należą się również naszym pozostałym partnerom, których stoiska wzbogaciły naszą konferencję. W Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha swoje stoiska przygotowały następujące firmy: Kru.pl, Reach a Blogger, Bazo.io, SendVolt oraz WhitePress, które czekało na uczestników obok niezwykle popularnego Prosecco vana. Kolejne słowa uznania należą się pozostałym partnerom oraz naszym patronom. Dziękujemy za pomoc i promocję!

Przed samą konferencją w Hotelu Kossak odbyły się również warsztaty, na których 7 prowadzących przeszkoliło zebranych uczestników z tematyki Google Ads, Google Analytics oraz SEO.

Warsztaty SEO semKRK#14

Więcej zdjęć z warsztatów znajdziecie, klikając: TUTAJ.

O merytoryczną wartość konferencji semKRK#14 zadbało 7 prelegentów, którzy wygłosili swoje prezentacje na scenie. Każdy prelegent po wystąpieniu otrzymał pakiet gadżetów ufundowany przez Miasto Kraków oraz pamiątkowy kufel ufundowany przez Nagrody.pl.

Cała konferencja była podzielona na 3 części, które łatwo można oddzielić na prezentacje dotyczące tematyki SEM (początek konferencji) oraz SEO (końcowe prezentacje). Jako pierwsza na scenie wystąpiła Anna Karczewska (SEM Manager w When.pl). Odpowiedziała ona m.in. na pytania dotyczące inteligentnych rozwiązań w Google Ads oraz tego, jak automatyzacja kampanii wpłynie na rolę specjalisty.

Anna Karczewska na semKRK#14

Następny na scenie pojawił się Albert Czajkowski (właściciel w Czajkowski.Consulting), który opowiedział o skalowaniu kampanii Google Ads na przykładzie hurtowni opakowań. Albert będzie pierwszym prelegentem, z którym opublikujemy pokonferencyjny wywiad na naszym blogu. #StayTuned!

Prezentacja Alberta:

Jako ostatni prelegent w pierwszej części konferencji na scenie pojawił się właściciel Redseo – Paweł Rabinek, który opowiedział o Google CSS i o tym, jak wykorzystać go w reklamie sklepu internetowego. Paweł opowiedział również o tym, jak agencje mogą skorzystać na stworzeniu własnej porównywarki.

Paweł Rabinek na semKRK#14

Slideshare z prezentacją Pawła: https://www.slideshare.net/semKRK/semkrk-14-pawe-rabinek

Drugą część naszej konferencji otworzyła Monika Kołodziejczyk (CEO w ThinkDigital) ze swoją prezentacją „Szybkie, skuteczne czy efektowne – największe wyzwania raportowania w Google Data Studio”. Prelegentka pokazała zebranym na semKRK#14 jak przygotować raport w Google Data Studio oraz przedstawiła parę gotowych szablonów, z których można skorzystać.

Monika Kołodziejczyk na semKRK#14

Część konferencji dla SEO-wców rozpoczął Sebastian Heymann (Head of SEO w EACTIVE #wiemyjak) z prezentacją dotyczącą obowiązkowych czynności SEO. Sebastian przedstawił kilka tipów odnośnie tego, jak uzyskać jeszcze lepsze efekty ze swojej pracy i zwrócił uwagę na błędy, które najczęściej popełniają ludzie pracujący w SEO.

Sebastian Heymann na semKRK#14

Slideshare z prezentacją Sebastiana: https://www.slideshare.net/semKRK/semkrk-14-sebastian-heymann

Pierwszym prelegentem z trzeciej części konferencji był Kamil Demidowski, który wygłosił prezentację pt. „Zakładanie sklepu internetowego w Niemczech od A do Z – wyzwania i problemy z tym związane. Jak podejść do działań SEO na samym starcie?”. SEO Team Leader w Fox Strategy opowiedział o zakładaniu sklepu internetowego u naszych zachodnich sąsiadów. Pokazał, dlaczego warto zdecydować się na taki krok oraz jak tego dokonać. Kamil opowiedział również o wymaganiach technicznych i różnicach dotyczących Polski i Niemiec w tej kwestii.

Kamil Demidowski na semKRK#14

Slideshare z prezentacją Kamila: https://www.slideshare.net/semKRK/semkrk-14-kamil-demidowski

Wisienką na torcie, a więc ostatnim prelegentem marcowej edycji semKRK był Michał Suski (współzałożyciel Surfer SEO), który opowiedział o „Incepcji optymalizacji”. Prelegent pokazał, jak realnie ocenić swoje szanse na TOP 10 pod konkretnymi frazami oraz jak należy uczyć się od swojej konkurencji.

Prezentacja Michała:

Jak zawsze podczas naszej konferencji panowała świetna, networkingowa atmosfera. Spotkania branży SEO i SEM pozwalają wymienić się doświadczeniami i opiniami. Kochamy ten klimat i zapewniamy – będziemy nadal organizować semKRK! 😊

Uczestnicy semKRK#14

Każdy uczestnik naszej konferencji mógł aktywnie uczestniczyć w jej przebiegu. Dzięki platformie sli.do każdy, kto pojawił się w piątkowy wieczór w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha mógł zadać pytania wszystkim naszym prelegentom. Pod koniec każdej prezentacji wybieraliśmy 3 najbardziej popularne wśród uczestników pytania i zadawaliśmy je prowadzącym prelekcję. Używając, hashtagu #semkrk poprzez sli.do uczestniczyło z nami 208 osób, którzy stanowili 69% wszystkich zebranych na sali. Łączna liczba pytań do prelegentów wyniosła 154, natomiast liczba polubień do nich: 515.

sli.do

Oprócz 3 najlepszych pytań, które były zadawane pod koniec każdej prelekcji, systematycznie na naszym blogu będziemy publikować wywiady pokonferencyjne z naszymi prelegentami. Wśród pytań znajdą się również te, na zadanie których nie wystarczyło czasu na konferencji. Zachęcamy zatem do śledzenia naszego bloga i social mediów, aby nie przegapić żadnego ze zbliżających się wywiadów! 😊

Tutaj znajdziecie pozostałe relacje dotyczące naszej konferencji semKRK#14:

  1. Marketing dla ludzi – LINK.
  2. SEO4.net – LINK
  3. Kuźnia e-biznesu – LINK
  4. EActive #wiemy jak – LINK
  5. Traffic Trends – LINK
  6. Czajkowski.co – LINK
  7. Freshmail – LINK

 

PS: Pytaliście na sli.do o smoka: efekt 3D uzyskuje podczas podświetlenia 😊 Cieszymy się, że tak bardzo się Wam spodobał!

semKRK#14 Dziękujemy!

Więcej zdjęć z semKRK#14 znajdziecie: TUTAJ.

Kamil Leśniak
Event & Marketing Manager. Zajmuje się marketingiem internetowym oraz contentem. Lubi wyzwania i pasjonuje się organizacją eventów. Prywatnie kolekcjoner autografów znanych osób.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (13 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry