Networking, wiedza i … smok w 3D 😊 semKRK#14 za nami!

Kamil Leśniak
Kamil Leśniak
Archiwum 03.2020
 

Networking, wiedza i … smok w 3D!


semKRK#14 za nami

6 marca 2020 w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha odbyła się kolejna, już 14 edycja konferencji semKRK. Ponad 300 uczestników, 7 prelegentów i ekipa DevaGroup za sceną – to składniki do powstania wspaniałej, barcampowej atmosfery i konferencji na naprawdę wysokim poziomie!

Dzięki pomocy naszych sponsorów głównych Semstorm i Kru.pl każdy z uczestników otrzymał bloczek na napój, a WhitePress zadbał o to, aby każdy ze zgromadzonych otrzymał kieliszek Prosecco. Ważną cegiełkę do organizacji tej edycji dołożyły również firmy Senuto (sponsor pizzy) oraz Nutriprofits (sponsor AfterParty, które odbyło się w klubie Kufle i Widelce).

semKRK#14

Specjalne podziękowania należą się również naszym pozostałym partnerom, których stoiska wzbogaciły naszą konferencję. W Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha swoje stoiska przygotowały następujące firmy: Kru.pl, Reach a Blogger, Bazo.io, SendVolt oraz WhitePress, które czekało na uczestników obok niezwykle popularnego Prosecco vana. Kolejne słowa uznania należą się pozostałym partnerom oraz naszym patronom. Dziękujemy za pomoc i promocję!

Przed samą konferencją w Hotelu Kossak odbyły się również warsztaty, na których 7 prowadzących przeszkoliło zebranych uczestników z tematyki Google Ads, Google Analytics oraz SEO.

Warsztaty SEO semKRK#14

Więcej zdjęć z warsztatów znajdziecie, klikając: TUTAJ.

O merytoryczną wartość konferencji semKRK#14 zadbało 7 prelegentów, którzy wygłosili swoje prezentacje na scenie. Każdy prelegent po wystąpieniu otrzymał pakiet gadżetów ufundowany przez Miasto Kraków oraz pamiątkowy kufel ufundowany przez Nagrody.pl.

Cała konferencja była podzielona na 3 części, które łatwo można oddzielić na prezentacje dotyczące tematyki SEM (początek konferencji) oraz SEO (końcowe prezentacje). Jako pierwsza na scenie wystąpiła Anna Karczewska (SEM Manager w When.pl). Odpowiedziała ona m.in. na pytania dotyczące inteligentnych rozwiązań w Google Ads oraz tego, jak automatyzacja kampanii wpłynie na rolę specjalisty.

Anna Karczewska na semKRK#14

Następny na scenie pojawił się Albert Czajkowski (właściciel w Czajkowski.Consulting), który opowiedział o skalowaniu kampanii Google Ads na przykładzie hurtowni opakowań. Albert będzie pierwszym prelegentem, z którym opublikujemy pokonferencyjny wywiad na naszym blogu. #StayTuned!

Prezentacja Alberta:

Jako ostatni prelegent w pierwszej części konferencji na scenie pojawił się właściciel Redseo – Paweł Rabinek, który opowiedział o Google CSS i o tym, jak wykorzystać go w reklamie sklepu internetowego. Paweł opowiedział również o tym, jak agencje mogą skorzystać na stworzeniu własnej porównywarki.

Paweł Rabinek na semKRK#14

Slideshare z prezentacją Pawła: https://www.slideshare.net/semKRK/semkrk-14-pawe-rabinek

Drugą część naszej konferencji otworzyła Monika Kołodziejczyk (CEO w ThinkDigital) ze swoją prezentacją „Szybkie, skuteczne czy efektowne – największe wyzwania raportowania w Google Data Studio”. Prelegentka pokazała zebranym na semKRK#14 jak przygotować raport w Google Data Studio oraz przedstawiła parę gotowych szablonów, z których można skorzystać.

Monika Kołodziejczyk na semKRK#14

Część konferencji dla SEO-wców rozpoczął Sebastian Heymann (Head of SEO w EACTIVE #wiemyjak) z prezentacją dotyczącą obowiązkowych czynności SEO. Sebastian przedstawił kilka tipów odnośnie tego, jak uzyskać jeszcze lepsze efekty ze swojej pracy i zwrócił uwagę na błędy, które najczęściej popełniają ludzie pracujący w SEO.

Sebastian Heymann na semKRK#14

Slideshare z prezentacją Sebastiana: https://www.slideshare.net/semKRK/semkrk-14-sebastian-heymann

Pierwszym prelegentem z trzeciej części konferencji był Kamil Demidowski, który wygłosił prezentację pt. „Zakładanie sklepu internetowego w Niemczech od A do Z – wyzwania i problemy z tym związane. Jak podejść do działań SEO na samym starcie?”. SEO Team Leader w Fox Strategy opowiedział o zakładaniu sklepu internetowego u naszych zachodnich sąsiadów. Pokazał, dlaczego warto zdecydować się na taki krok oraz jak tego dokonać. Kamil opowiedział również o wymaganiach technicznych i różnicach dotyczących Polski i Niemiec w tej kwestii.

Kamil Demidowski na semKRK#14

Slideshare z prezentacją Kamila: https://www.slideshare.net/semKRK/semkrk-14-kamil-demidowski

Wisienką na torcie, a więc ostatnim prelegentem marcowej edycji semKRK był Michał Suski (współzałożyciel Surfer SEO), który opowiedział o „Incepcji optymalizacji”. Prelegent pokazał, jak realnie ocenić swoje szanse na TOP 10 pod konkretnymi frazami oraz jak należy uczyć się od swojej konkurencji.

Prezentacja Michała:

Jak zawsze podczas naszej konferencji panowała świetna, networkingowa atmosfera. Spotkania branży SEO i SEM pozwalają wymienić się doświadczeniami i opiniami. Kochamy ten klimat i zapewniamy – będziemy nadal organizować semKRK! 😊

Uczestnicy semKRK#14

Każdy uczestnik naszej konferencji mógł aktywnie uczestniczyć w jej przebiegu. Dzięki platformie sli.do każdy, kto pojawił się w piątkowy wieczór w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha mógł zadać pytania wszystkim naszym prelegentom. Pod koniec każdej prezentacji wybieraliśmy 3 najbardziej popularne wśród uczestników pytania i zadawaliśmy je prowadzącym prelekcję. Używając, hashtagu #semkrk poprzez sli.do uczestniczyło z nami 208 osób, którzy stanowili 69% wszystkich zebranych na sali. Łączna liczba pytań do prelegentów wyniosła 154, natomiast liczba polubień do nich: 515.

sli.do

Oprócz 3 najlepszych pytań, które były zadawane pod koniec każdej prelekcji, systematycznie na naszym blogu będziemy publikować wywiady pokonferencyjne z naszymi prelegentami. Wśród pytań znajdą się również te, na zadanie których nie wystarczyło czasu na konferencji. Zachęcamy zatem do śledzenia naszego bloga i social mediów, aby nie przegapić żadnego ze zbliżających się wywiadów! 😊

Tutaj znajdziecie pozostałe relacje dotyczące naszej konferencji semKRK#14:

  1. Marketing dla ludzi – LINK.
  2. SEO4.net – LINK
  3. Kuźnia e-biznesu – LINK
  4. EActive #wiemy jak – LINK
  5. Traffic Trends – LINK
  6. Czajkowski.co – LINK
  7. Freshmail – LINK

 

PS: Pytaliście na sli.do o smoka: efekt 3D uzyskuje podczas podświetlenia 😊 Cieszymy się, że tak bardzo się Wam spodobał!

semKRK#14 Dziękujemy!

Więcej zdjęć z semKRK#14 znajdziecie: TUTAJ.

Kamil Leśniak
Marketing Manager. Zajmuje się marketingiem internetowym oraz contentem. Lubi wyzwania i pasjonuje się organizacją eventów. Prywatnie kolekcjoner autografów znanych osób.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (14 głosów, średnia: 4,71 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991