[NIEAKTUALNE] Praca: Marketing Specialist

Katarzyna Warzecha
Katarzyna Warzecha
Archiwum 03.2024
 
[NIEAKTUALNE] Praca: Marketing Specialist

[NIEAKTUALNE] Praca:
Marketing Specialist

NUMER REFERENCYJNY: DEV-SM-MAR24

Oferta: Marketing Specialist 

Cześć,

Nazywam się Kasia i pełnię funkcję Content i Marketing Managera w DevaGroup. Ze względu na nasz ciągły rozwój, poszukujemy nowych talentów do naszego zespołu. Szukamy specjalistów z doświadczeniem w kreatywnym kreowaniu treści oraz prowadzeniu skutecznych działań marketingowych. Jeśli jesteś zmotywowana/zmotywowany, kreatywna/kreatywny i chcesz dołączyć do naszego zespołu, czekamy na Twoją aplikację!

DevaGroup to mała, 50-osobowa agencja, lubimy to i nie mamy z tego powodu żadnych kompleksów. Co prawda mimo pandemii w ciągu roku nasz zespół mocno się powiększył, to jednak ciągle chcemy działać w nie-korporacyjnym klimacie. Podobno zna nas cała branża, pewnie dlatego, że organizujemy cykliczne krakowskie spotkania pasjonatów SEM i SEO – semKRK, które przyciąga wielu słuchaczy z całej Polski! Jesteśmy jedną z nielicznych firm, które osiągnęły taki poziom w Ads, że sam Google wyróżnił naszego CEO (Krzysztofa Marca) jako Trenera w ramach Akademii Google Partners oraz projektu BIG6. Jako Premier Partner dostaliśmy się do finału najbardziej prestiżowego konkursu w branży: Premier Partners Awards EMEA. Klienci trafiają do nas sami, głównie z polecenia – szukamy osoby, która będzie wspierała naszych specjalistów w aktualnych i nowych projektach.

Nasze biuro jest nowoczesnym klimatyzowanym wnętrzem w nowym apartamentowcu w Fabryce Czekolady, blisko centrum – mieści się prawie na rogu ulic Łokietka/Wrocławskiej.

Podsumowując: świetne portfolio, aktualna wiedza, szkolenia i konferencje, unikalne narzędzia i dostęp do wielu ciekawych branż – to wszystko z samego centrum Krakowa!

Dodaj do tego: pracę zdalną, dobre wynagrodzenie, pole do rozwoju!

Kogo poszukujemy: do liczącego obecnie 4 osoby zespołu marketingu szukamy Marketing Specialist. 

Poszukujemy osoby, która:

  • Posiada doświadczenie w skutecznym prowadzeniu kanałów social media, w tym tworzeniu angażującej treści, planowaniu strategii,
  • Jest kreatywna i potrafi generować pomysły marketingowe zgodne z trendami,
  • Potrafi efektywnie zarządzać czasem i priorytetami,
  • Wykazuje zaangażowanie w ciągłe doskonalenie swoich umiejętności,
  • Potrafi pracować z zespole.

Do zadań osoby na nowym stanowisku należeć będzie:

  • Zespołowa obsługa agencyjnych kanałów social media DevaGroup oraz konferencji semKRK,
  • Prowadzenie profili w mediach społecznościowych oraz kampanii Facebook Ads dla kilku Klientów agencji (zakładamy, że obowiązki te nie zajmą więcej niż 1/3 Twojego etatu, a wierzymy mocno, że pozwolą być jeszcze bardziej na bieżąco z zagadnieniami social mediów),
  • Prace redakcyjne i korekta wizualna prezentacji,
  • Newslettery – redakcja oraz wysyłka,
  • Zespołowa organizacja barcampów semKRK i semWAW.

Wymagania:

  • Minimum rok doświadczenia w zarządzaniu kanałami Social Media,
  • Minimum rok doświadczenia w pracy w dziale marketingu,
  • Musisz doskonale znać Facebooka, Instagrama i LinkedIn,
  • Podstawowe umiejętności projektowania graficznego (proste grafiki i prezentacje),
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność,
  • Znajomość języka polskiego na poziomie bardzo dobrym,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji,
  • Minimum 95% Twojej pracy zawodowej to praca z nami.

Dodatkowe atuty:

  • Umiejętność wystąpień przed kamerą (robimy świetne webinary online i nie tylko!),
  • Znajomość programów do obróbki audio/video,
  • Otwartość na dzielenie się wiedzą: w artykułach, szkoleniach, wystąpieniach,
  • Umiejętność zarządzania wieloma projektami w ograniczonym czasie,
  • Mieszkasz w Krakowie / chętnie będziesz odwiedzać nas w biurze w Krakowie.

Co otrzymasz w zamian:

  • Praca w modelu hybrydowym: na co dzień możliwa jest praca w trybie home office, ale zdarzają się sporadyczne sytuacje (np. spotkania działowe czy szkolenia), gdzie konieczny będzie przyjazd do biura.

Pracę zdalną traktujemy serio, dla nas to nie chwilowa konieczność – pracujemy tak od zawsze. Wiemy jak prowadzić komunikację w trybie rozproszonym, jak wyglądają wady i zalety takiej pracy. Dlatego do dyspozycji masz też wygodne i nowoczesne biuro blisko centrum Krakowa, z którego możesz korzystać jeśli masz taką potrzebę. Pracujemy tak od ponad 15 lat i gwarantujemy, że nie wezwiemy Cię do biura, jak inne firmy, po ustaniu pandemii.

  • Pracę w stabilnej firmie w oparciu o umowę o pracę

Mamy politykę zero-patologii. Żadne zaniżanie umowy z wypłatą z drugiej firmy-krzak lub „pod stołem” ani umowa o dzieło na prawach autorskich czy omijanie prawa pracy umową B2B. To jest pełnoprawna umowa o pracę, którą dostajesz od razu po podjęciu decyzji o zatrudnieniu. Umowa gwarantuje Ci, że nawet jeśli wchodzi w życie za kilka tygodni to praca jest już Twoja i obowiązuje Twoja ochrona prawna. Podobnie urlopy oraz weekendy i czas wolny od pracy to dla nas świętość.

  • Atrakcyjne wynagrodzenie, w zależności od umiejętności i poziomu samodzielności przewidujemy na tym stanowisku kwoty od 3600-4600 na rękę (od 4700-6200 brutto).

Masz konkretne wymagania, a może większe wymagania ze względu na większe doświadczenie? Napisz o tym! W prostej ankiecie określisz kwoty, jakie chcesz zarabiać przez pierwszy okres pracy oraz po roku, weźmiemy to pod uwagę wyznaczając konkretną ścieżkę podwyżek i awansów.

  • Ścieżka awansu: [Marketing] Specialist – Senior – Manager oraz opcje specjalizacji w wybranej przez Ciebie dziedzinie!
  • Czas pracy, który możesz dostosowywać do swoich potrzeb,
  • Firmowy sprzęt: laptop, smartfon z dużym planem internetu,
  • Udział w szkoleniach i konferencjach, kursy językowe,
  • Benefity: prywatne ubezpieczenie medyczne PZU, karta Multisport lub karta do Cinema City, premia urlopowa, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin, biuro otwarte na integracje i wspólne oglądanie wydarzeń sportowych,
  • Mamy rozbudowany system premiowy i podwyżki powiązane z wynikami jakie generujesz.

Proces rekrutacyjny:

  • To ogłoszenie jest aktywne, zbieramy i analizujemy zgłoszenia, planujemy zamknąć je w 1-2 tygodnie.

Pierwszy etap polega na wypełnieniu prostej ankiety rekrutacyjnej.

Drugi etap to rozmowa telefoniczna podczas której mamy okazję lepiej się poznać i chcemy zadać pytania techniczne. To czas na pierwsze Twoje pytania do nas. Po naszej rozmowie otrzymasz jeszcze proste zadanie do wykonania.

Trzeci etap to wideo rozmowa lub spotkanie na żywo w biurze w zależności od Twojej decyzji. Zwracamy koszt dojazdu do Krakowa.

  • Szczycimy się tym, że potrafimy cały proces zamknąć w jednym tygodniu.

Bardzo szanujemy Twój czas. Zaangażowanie w proces rekrutacyjny nagradzamy darmowym udziałem w naszych wydarzeniach.

Odpisujemy na każdy e-mail / każde zgłoszenie. Jeśli nie dostałaś/łeś odpowiedzi przez 2-3 dni to koniecznie do nas napisz/zadzwoń ponieważ najpewniej nasza odpowiedź znalazła się w Twoim spamie.

Jeśli wzbudziliśmy Twoje zainteresowanie napisz do nas bezpośrednio: katarzyna.warzecha@devagroup.pl i nie zapomnij pochwalić się jakie profile miałaś/miałeś okazję prowadzić.

 

NUMER REFERENCYJNY: DEV-SM-MAR24

Trafiłeś tu przypadkiem lub nie jest to oferta dla Ciebie? Wiemy, jak trudno znaleźć właściwą osobę, stąd jeśli zatrudnimy na stałe kogoś, kogo nam polecisz, okrągła sumka 1024 zł brutto trafi jako premia na Twoje konto.

Katarzyna Warzecha
Content & Marketing Manager. Absolwentka studiów na kierunku Marketing i nowe media, w branży od 2018 roku. Posiada doświadczenie w pracy in-house, ale to właśnie praca agencyjna jest dla niej najbardziej satysfakcjonująca - multitasking opanowała do perfekcji. Niepoprawna optymistka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (10 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry