Reklamy Facebooka najlepsze

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 05.2010
 

Jak donosi The Wall Street Journal Facebook staje się rywalem Yahoo oraz Microsoftu w sprzedaży slotów reklamowych.

W pierwszym kwartale tego roku Facebook uplasował się po raz pierwszy przed Yahoo i dostarczył więcej reklam-bannerów do jego amerykańskich użytkowników niż jakakolwiek inna strona internetowa.

W sumie Facebook wyświetlił użytkownikom 173.5 biliona reklam na swojej stronie w ciągu pierwszych trzech miesięcy 2010 roku. Yahoo natomiast ukazało 131.6 biliona reklam użytkownikom własnie tego serwisu, a na trzecim miejscu znalazła się korporacja Microsoftu z liczbą reklam 60.2 biliona. Dane nie uwzględniają reklam , które były serwowane innym użytkownikom internetu, czyli poza stroną odpowiednio Yahoo i Microsoftu.

Inaczej wygląda sytuacja dochodów. Przed Facebookiem długa droga aby doścignąć czołówkę. Obroty z reklam tego portalu społecznościowego w tamtym roku wyniosły zaledwie 500 milionów dolarów (Yahoo 6,5 biliona). Przewiduje się że w tym roku dochody Facebooka z reklam wyniosą ponad 1 bilion dolarów.

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry