01
Sprawdź najnowszy artykuł, w którym Wojciech Mikoś – SEM Specialist w DevaGroup omawia praktyczne zastosowania ChatGPT dla specjalisty SEM, wskazując na potencjalne korzyści i nowe możliwości w tworzeniu skutecznych kampanii.
02
Nowe ograniczenia na publikowanie i wykorzystywanie treści generowanych przez sztuczną inteligencję (AI) na platformie Google. Zmiany mają na celu kontrolę jakości treści i minimalizację wpływu dezinformacji oraz nieprawdziwych informacji.
❯ Google nałoży ograniczenia na publikowanie i wykorzystywanie treści, generowanych przez AI
03
Google ogłasza koniec ery plików cookie stron trzecich, wprowadzając plany zastąpienia ich bardziej prywatnymi narzędziami do śledzenia użytkowników w celach reklamowych.
04
TikTok wprowadza nowe metryki, aby dostarczyć reklamodawcom dodatkowych informacji na temat wpływu reklam na rozmowy i interakcje na platformie. Dodatkowe wskaźniki mają umożliwić lepsze zrozumienie skuteczności reklam i ich roli w generowaniu rozmów.
❯ TikTok Adds Metrics To Provide Further Insight Into How Ads Drive Conversion
05
Nowa funkcja od Meta – kanały nadawcze na Facebooku i Instagramie to narzędzie, które umożliwia firmom komunikację z klientami w jednym miejscu, usprawnia interakcje i tworzy bardziej spersonalizowane doświadczenia.
06
Amazon nawiązał partnerstwo z Snapem, mając na celu sprzedaż swoich produktów na tej platformie społecznościowej. W ramach współpracy firmy planują zintegrować swoje usługi, co otworzy nowe możliwości sprzedaży dla przedsiębiorców.